Diplomová práce je zaměřena na problematiku informování široké veřejnosti o evropských záležitos-tech. Hlavním informačním zdrojem a východiskem se staly vládní koncepce, které se k tomuto té-matu vztahují. Smyslem celé práce bylo především uzpůsobit centrální vládní koncepci pro potřeby Eurocentra Zlín. Diplomová práce je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. První část vymezuje teoretické podklady a popisuje komunikační aktivity na úrovni Evropské unie. Druhý oddíl se detailně věnuje vládní Koncepci informování o evropských záležitostech a integrovanému informačnímu systému. V projektové části jsou navrženy cílové skupiny a komunikační nástroje regionální kanceláře integrovaného informačního systému (Eurocentra Zlín). Poslední kapitola je věnována zrealizovaným akcím v rámci této instituce.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on issues related to various forms of providing public with information regard-ing European affairs. Governmental strategies associated to this issue have been the key informa-tion source. Adaptation of central governmental strategy to Eurocentrum Zlín has been the mission of this paper. The thesis consists of three parts: theoretical, practical and project part. Theoretical knowledge and communication activities are described in Part one. Part two is devoted to the gov-ernmental Conception of informing about European affairs and to respective integrated informational system. The target groups and communication instruments of regional integrated informational sys-tem (Eurocentrum Zlín) have been projected in Part three.
Klíčová slova
Evropská unie, Eurocentrum, integrovaný informační systém, evropské záležitosti
Klíčová slova v angličtině
European Union, Eurocentrum, integrated informational system, European affairs
Rozsah průvodní práce
75 s., 9 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na problematiku informování široké veřejnosti o evropských záležitos-tech. Hlavním informačním zdrojem a východiskem se staly vládní koncepce, které se k tomuto té-matu vztahují. Smyslem celé práce bylo především uzpůsobit centrální vládní koncepci pro potřeby Eurocentra Zlín. Diplomová práce je rozdělena do tří částí: teoretické, praktické a projektové. První část vymezuje teoretické podklady a popisuje komunikační aktivity na úrovni Evropské unie. Druhý oddíl se detailně věnuje vládní Koncepci informování o evropských záležitostech a integrovanému informačnímu systému. V projektové části jsou navrženy cílové skupiny a komunikační nástroje regionální kanceláře integrovaného informačního systému (Eurocentra Zlín). Poslední kapitola je věnována zrealizovaným akcím v rámci této instituce.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on issues related to various forms of providing public with information regard-ing European affairs. Governmental strategies associated to this issue have been the key informa-tion source. Adaptation of central governmental strategy to Eurocentrum Zlín has been the mission of this paper. The thesis consists of three parts: theoretical, practical and project part. Theoretical knowledge and communication activities are described in Part one. Part two is devoted to the gov-ernmental Conception of informing about European affairs and to respective integrated informational system. The target groups and communication instruments of regional integrated informational sys-tem (Eurocentrum Zlín) have been projected in Part three.
Klíčová slova
Evropská unie, Eurocentrum, integrovaný informační systém, evropské záležitosti
Klíčová slova v angličtině
European Union, Eurocentrum, integrated informational system, European affairs
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací se zaměřením na komunikační politiku na úrovni EU. Definujte problematiku, kterou se diplomová práce zabývá a formulujte pracovní hypotézy a cíle práce. .
2. Analyzujte komunikační politiku v oblasti informování o evropských záležitostech v ČR.
3. Vytipujte a nalezněte možné formy a prostředky efektivní komunikace dané organizace s cílovými skupinami. Vytvořte komplexní model komunikace Eurocentra Zlín.
4. Proveďte kalkulaci náročnosti navržených komunikačních opatření.
5. Zhodnoťte poznatky z analýzy, ověřte platnost hypotéz a míru dosažení stanoveného cíle.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací se zaměřením na komunikační politiku na úrovni EU. Definujte problematiku, kterou se diplomová práce zabývá a formulujte pracovní hypotézy a cíle práce. .
2. Analyzujte komunikační politiku v oblasti informování o evropských záležitostech v ČR.
3. Vytipujte a nalezněte možné formy a prostředky efektivní komunikace dané organizace s cílovými skupinami. Vytvořte komplexní model komunikace Eurocentra Zlín.
4. Proveďte kalkulaci náročnosti navržených komunikačních opatření.
5. Zhodnoťte poznatky z analýzy, ověřte platnost hypotéz a míru dosažení stanoveného cíle.
Seznam doporučené literatury
BINAR, J., EU jako reklama. In: Závěry konference Evropa jako téma komunikace. Praha, Úřad vlády České republiky 2006.
FORET, M., Komunikace s veřejností, 1. vydání, Brno, Masarykova univerzita Brno 1994. ISBN 80-7178-200-9
KOTLER, P., Marketing Management, 7. vydání, Victoria Publishing Praha 1992. ISBN 80-85605-08-2
Shrnutí koncepce informování o evropských záležitostech v ČR pro rok 2006, 2007
Seznam doporučené literatury
BINAR, J., EU jako reklama. In: Závěry konference Evropa jako téma komunikace. Praha, Úřad vlády České republiky 2006.
FORET, M., Komunikace s veřejností, 1. vydání, Brno, Masarykova univerzita Brno 1994. ISBN 80-7178-200-9
KOTLER, P., Marketing Management, 7. vydání, Victoria Publishing Praha 1992. ISBN 80-85605-08-2
Shrnutí koncepce informování o evropských záležitostech v ČR pro rok 2006, 2007