Diplomová práce se zabývá marketingovými a komunikačními strategiemi vztaženými k problematice pořádání filmového festivalu, tedy poskytování služeb. Tyto strategie a je-jich analýzy nejprve uvádí v teoretické rovinně. Následně je aplikuje v praktické části, kte-rá zkoumá, mimo jiné, jejich vlivy na cílovou skupinu. Zjištěné poznatky jsou přeneseny do projektové části, která navrhuje možné marketingové strategie a komunikační koncepci festivalu.
Anotace v angličtině
This Diploma thesis is uccupy with marketing and communication strategies which are used to distribution of film festival (rendition of services). These strategies and their analy-ses are used in a theory part at the first. The ones are apply in a practical part after that. The practical part is researching the applied strategies and their effect on the target group by the way. An ascertained knowledges are turn to profit in a project part, which is suggests a feasible solutions in using marketing and communiaction philosophy of film festival.
Klíčová slova
služby, marketingová situační analýza, SWOT analýza, marketingové nástroje, komuni-kační mix, cílová skupina, filmový festival
Klíčová slova v angličtině
services, marketing situation analysis, SWOT analysis, marketing tools, communiaction mix, target group, film festival
Rozsah průvodní práce
75 s., 9 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá marketingovými a komunikačními strategiemi vztaženými k problematice pořádání filmového festivalu, tedy poskytování služeb. Tyto strategie a je-jich analýzy nejprve uvádí v teoretické rovinně. Následně je aplikuje v praktické části, kte-rá zkoumá, mimo jiné, jejich vlivy na cílovou skupinu. Zjištěné poznatky jsou přeneseny do projektové části, která navrhuje možné marketingové strategie a komunikační koncepci festivalu.
Anotace v angličtině
This Diploma thesis is uccupy with marketing and communication strategies which are used to distribution of film festival (rendition of services). These strategies and their analy-ses are used in a theory part at the first. The ones are apply in a practical part after that. The practical part is researching the applied strategies and their effect on the target group by the way. An ascertained knowledges are turn to profit in a project part, which is suggests a feasible solutions in using marketing and communiaction philosophy of film festival.
Klíčová slova
služby, marketingová situační analýza, SWOT analýza, marketingové nástroje, komuni-kační mix, cílová skupina, filmový festival
Klíčová slova v angličtině
services, marketing situation analysis, SWOT analysis, marketing tools, communiaction mix, target group, film festival
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu práce.
2. Analyzujte stávající formy marketingových a komunikačních strategií zvoleného festivalu a porovnejte jejich efektivitu.
3. Proveďte marketingovou situační analýzu a vyvoďte z výsledků analýzy závěry.
4. Na základě analýz navrhněte projekt komunikační strategie zvoleného festivalu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu práce.
2. Analyzujte stávající formy marketingových a komunikačních strategií zvoleného festivalu a porovnejte jejich efektivitu.
3. Proveďte marketingovou situační analýzu a vyvoďte z výsledků analýzy závěry.
4. Na základě analýz navrhněte projekt komunikační strategie zvoleného festivalu.
Seznam doporučené literatury
Kotler, Filip: Marketing a management, Grada 2007
Foret, Miroslav: Marketingová komunikace, Masarykova univerzita 1997
Svoboda, Václav: Corporate identity, UTB 2004
Tomek, Gustav; Vávrová, Věra: Marketing management, ČVUT 1999
Kozel, Roman: Moderní marketingový výzkum, Grada 2006
Seznam doporučené literatury
Kotler, Filip: Marketing a management, Grada 2007
Foret, Miroslav: Marketingová komunikace, Masarykova univerzita 1997
Svoboda, Václav: Corporate identity, UTB 2004
Tomek, Gustav; Vávrová, Věra: Marketing management, ČVUT 1999
Kozel, Roman: Moderní marketingový výzkum, Grada 2006