Práce je zaměřena na význam marketingových komunikací v souvislosti s prezentací konkrétní společnosti a její propagací. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění marketingových komunikací, jejich hlavních částí, forem a prostředků. Jednotlivé poznatky jsou následně aplikovány na reálnou formu propagace a prezentace dané společnosti se zaměřením na konkrétní projekt. Tento projekt je následně důrazněji charakterizován a blíže specifikován, včetně finální analýzy v praktické části práce. Ze získaných informací a dat vyplývajících z uskutečněné analýzy je vycházeno v projektové části. Finální, projektová část je zaměřena na přípravu nadcházejícího ročníku konkrétního projektu.
Anotace v angličtině
''Presentation and communication of Wellness Club company‘‘ is title which is fo-cused on meaning of marketing communications in context of presentation the Wellness Club company. Theoretically part of this work is focused on characterization of marketing communications, its main parts, forms and means. Individual knowledge are consequently applied on real form of promotion and presentation Wellness Club company with focus on concrete project. This project is consequently more described and more specified including final analysis in practically part. Final - project part is focused on preparation oncoming year of concrete project.
Klíčová slova
Wellness, marketingová komunikace, public relations, reklama, podpora prodeje, direct marketing, propagace, corporate identity, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Wellness, marketing communications, public relations, advertising, sales promotion, direct marketing, promotion, corporate identity, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
79 s., 32 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je zaměřena na význam marketingových komunikací v souvislosti s prezentací konkrétní společnosti a její propagací. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění marketingových komunikací, jejich hlavních částí, forem a prostředků. Jednotlivé poznatky jsou následně aplikovány na reálnou formu propagace a prezentace dané společnosti se zaměřením na konkrétní projekt. Tento projekt je následně důrazněji charakterizován a blíže specifikován, včetně finální analýzy v praktické části práce. Ze získaných informací a dat vyplývajících z uskutečněné analýzy je vycházeno v projektové části. Finální, projektová část je zaměřena na přípravu nadcházejícího ročníku konkrétního projektu.
Anotace v angličtině
''Presentation and communication of Wellness Club company‘‘ is title which is fo-cused on meaning of marketing communications in context of presentation the Wellness Club company. Theoretically part of this work is focused on characterization of marketing communications, its main parts, forms and means. Individual knowledge are consequently applied on real form of promotion and presentation Wellness Club company with focus on concrete project. This project is consequently more described and more specified including final analysis in practically part. Final - project part is focused on preparation oncoming year of concrete project.
Klíčová slova
Wellness, marketingová komunikace, public relations, reklama, podpora prodeje, direct marketing, propagace, corporate identity, SWOT analýza.
Klíčová slova v angličtině
Wellness, marketing communications, public relations, advertising, sales promotion, direct marketing, promotion, corporate identity, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k tématu - zohledněte specifika marketingových komunikací v oboru sportovních aktivit.
2. Stanovte cíle, hypotézy a metody práce.
3. Charakterizujte občanské sdružení Wellness Club a jeho dosavadní marketingové komunikace.
4. Na základě sběru sekundárních dat a primárního šetření analyzujte marketingové komunikace spojené s Wellness Celebrity Show.
5. Z výsledků analýzy sestavte SWOT.
6. Navrhněte komplexní komunikační kampaň na Wellness Celebrity Show 2008 zohledňující přednosti a limity předchozího ročníku.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k tématu - zohledněte specifika marketingových komunikací v oboru sportovních aktivit.
2. Stanovte cíle, hypotézy a metody práce.
3. Charakterizujte občanské sdružení Wellness Club a jeho dosavadní marketingové komunikace.
4. Na základě sběru sekundárních dat a primárního šetření analyzujte marketingové komunikace spojené s Wellness Celebrity Show.
5. Z výsledků analýzy sestavte SWOT.
6. Navrhněte komplexní komunikační kampaň na Wellness Celebrity Show 2008 zohledňující přednosti a limity předchozího ročníku.
Seznam doporučené literatury
Black, S. Nejúčinnější propagace - Public relations, Grada Publishing, Praha 1994
Lesly, P. Public Relations, Victoria Publishing, Praha 1995
Schwalbe, H. Praktická reklama, Grada, Praha 1994
Svoboda, V. Corporate Identity, UTB Zlín 2003
Svoboda, V. Základy Public Reations, UTB Zlín 2001
De Pelsmacker, P., Geuens, M., Van den Bergh, J. Marketingové komunikace, Grada Publishing, Praha 2003
Seznam doporučené literatury
Black, S. Nejúčinnější propagace - Public relations, Grada Publishing, Praha 1994
Lesly, P. Public Relations, Victoria Publishing, Praha 1995
Schwalbe, H. Praktická reklama, Grada, Praha 1994
Svoboda, V. Corporate Identity, UTB Zlín 2003
Svoboda, V. Základy Public Reations, UTB Zlín 2001
De Pelsmacker, P., Geuens, M., Van den Bergh, J. Marketingové komunikace, Grada Publishing, Praha 2003