Práce je zaměřena na analýzu ATL komunikace telekomunikační společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Část práce je věnována vstupu společnosti na český trh a detailně analyzu-je rebrandingovou kampaň, v další části je popsána stávající situace, postavení na trhu a přístupy společnosti k nasazení kampaní. Na základě analýzy jsou definovány možnosti a východiska pro další směřování komunikace společnosti Telefónica O2.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to analyse the communication of the telecommunication company Telefónica O2 Czech Republic. One part is focused on to the O2 entry to the Czech market and detail analysis of the rebranding campaign, next part is attended to the current situa-tion, market position and O2 approach to the campaigns´ setting. Possible solutions for the next routing of the communication are defined based on the analysis.
Práce je zaměřena na analýzu ATL komunikace telekomunikační společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Část práce je věnována vstupu společnosti na český trh a detailně analyzu-je rebrandingovou kampaň, v další části je popsána stávající situace, postavení na trhu a přístupy společnosti k nasazení kampaní. Na základě analýzy jsou definovány možnosti a východiska pro další směřování komunikace společnosti Telefónica O2.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to analyse the communication of the telecommunication company Telefónica O2 Czech Republic. One part is focused on to the O2 entry to the Czech market and detail analysis of the rebranding campaign, next part is attended to the current situa-tion, market position and O2 approach to the campaigns´ setting. Possible solutions for the next routing of the communication are defined based on the analysis.
1. Zpracujte teoretická východiska tématu.
2. Stanovte cíle, hypotézy a metody práce.
3. Charakterizujte vývoj a současné konkurenční postavení na trhu společnosti O2.
4. Na základě sběru sekundárních dat a výsledků primárních šetření analyzujte vývoj positioningu společnosti od rebrandingu až po současnost
5. Z analýz vyvoďte závěry a doporučení pro naplnění strategického rámce značky do budoucna, verifikujte hypotézy a definujte přednosti i limity (rizika) vašich návrhů a doporučení
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska tématu.
2. Stanovte cíle, hypotézy a metody práce.
3. Charakterizujte vývoj a současné konkurenční postavení na trhu společnosti O2.
4. Na základě sběru sekundárních dat a výsledků primárních šetření analyzujte vývoj positioningu společnosti od rebrandingu až po současnost
5. Z analýz vyvoďte závěry a doporučení pro naplnění strategického rámce značky do budoucna, verifikujte hypotézy a definujte přednosti i limity (rizika) vašich návrhů a doporučení
Seznam doporučené literatury
De Pelsmacker P., Geuens M., Van den Bergh J.: Marketingová komunikace,1. vydání, Praha, Grada Publishing a.s., 2003, 600 stran, ISBN 80-247-0254-1
Kotler P.: 10 smrtelných marketingových hříchů, Jak je rozpoznat a nespáchat, 1. vydání, Praha, Grada Publishing a.s., 2003, 140 str., ISBN 80-247-0969-4
Ogilvy D.: O reklamě, 4. vydání, Praha, Management Press s.r.o., 2007, 223 str., ISBN 978-80-7261-154-6
Tellis G.J.: Reklama a podpora prodeje,1. vydání, Praha Grada Publishing a.s., 2000, 620 str., ISBN 80-7169-997-7
Vysekalová J. a kolektiv: Psychologie reklamy, 3. rozšířené a aktualizované vydání, Praha Grada publishing a.s., 2007, 296 str., ISBN 978-80-247-2196-5
www.istrategie.cz, www.mam.cz
www.cz.o2.com, www.t-mobile.cz, www.vodafone.cz
Výroční zprávy společností Eurotel, Český Telecom a Telefónica O2
Seznam doporučené literatury
De Pelsmacker P., Geuens M., Van den Bergh J.: Marketingová komunikace,1. vydání, Praha, Grada Publishing a.s., 2003, 600 stran, ISBN 80-247-0254-1
Kotler P.: 10 smrtelných marketingových hříchů, Jak je rozpoznat a nespáchat, 1. vydání, Praha, Grada Publishing a.s., 2003, 140 str., ISBN 80-247-0969-4
Ogilvy D.: O reklamě, 4. vydání, Praha, Management Press s.r.o., 2007, 223 str., ISBN 978-80-7261-154-6
Tellis G.J.: Reklama a podpora prodeje,1. vydání, Praha Grada Publishing a.s., 2000, 620 str., ISBN 80-7169-997-7
Vysekalová J. a kolektiv: Psychologie reklamy, 3. rozšířené a aktualizované vydání, Praha Grada publishing a.s., 2007, 296 str., ISBN 978-80-247-2196-5
www.istrategie.cz, www.mam.cz
www.cz.o2.com, www.t-mobile.cz, www.vodafone.cz
Výroční zprávy společností Eurotel, Český Telecom a Telefónica O2