Bakalářská práce popisuje a analyzuje outsourcing marketingových služeb. Řeší, zda mají v České republice budoucnost nově vznikající marketingové společnosti, které marketing outsourcing poskytují.
Anotace v angličtině
The work describes and interprets marketing outsourcing. The ambition of the analysis is to answer the question, if the young marketing companies have potential on the Czech market.
Bakalářská práce popisuje a analyzuje outsourcing marketingových služeb. Řeší, zda mají v České republice budoucnost nově vznikající marketingové společnosti, které marketing outsourcing poskytují.
Anotace v angličtině
The work describes and interprets marketing outsourcing. The ambition of the analysis is to answer the question, if the young marketing companies have potential on the Czech market.
1. Charakterizujte s využitím informačních a literárních zdrojů základní pojmy outsourcingu marketingových služeb (outsourcing {-} význam a vývoj, vztah outsourcingu k řízení lidských zdrojů, co je obsahem outsourcingu marketingových služeb).
2. Formulujte cíle a hypotézy ve vztahu k zadanému tématu.
3. Analýzou případové studie popište současné postupy při sjednávání outsourcingových služeb v oblasti marketingu a identifikujte problémy, které snižují efektivnost spolupráce.
4. Formou sběru primárních informací analyzujte současnou situaci a perspektivu outsourcingových služeb v oblasti marketingu u majitelů a manažerů firem (vytvořte dotazník a realizujte dotazníkové šetření) a proveďte rozbor výsledků.
5. S využitím výsledků stanovte perspektivu outsourcingu služeb v oblasti marketingu a navrhněte postup pro efektivní outsourcingový vztah s klientem.
6. V závěru zhodnoťte cíle a verifikujte vyslovené hypotézy bakalářské práce.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte s využitím informačních a literárních zdrojů základní pojmy outsourcingu marketingových služeb (outsourcing {-} význam a vývoj, vztah outsourcingu k řízení lidských zdrojů, co je obsahem outsourcingu marketingových služeb).
2. Formulujte cíle a hypotézy ve vztahu k zadanému tématu.
3. Analýzou případové studie popište současné postupy při sjednávání outsourcingových služeb v oblasti marketingu a identifikujte problémy, které snižují efektivnost spolupráce.
4. Formou sběru primárních informací analyzujte současnou situaci a perspektivu outsourcingových služeb v oblasti marketingu u majitelů a manažerů firem (vytvořte dotazník a realizujte dotazníkové šetření) a proveďte rozbor výsledků.
5. S využitím výsledků stanovte perspektivu outsourcingu služeb v oblasti marketingu a navrhněte postup pro efektivní outsourcingový vztah s klientem.
6. V závěru zhodnoťte cíle a verifikujte vyslovené hypotézy bakalářské práce.
Seznam doporučené literatury
Armstrong M., Řízení lidských zdrojů, Praha, Grada publishing, 2002
Kotler Philip, Marketing management, Grada, 2007
Koubek J, Řízení lidských zdrojů, Praha, Management Press 2001
Pelsmacker, Patrick De - Geuens M., - Bergh J. Marketingová komunikace, Grada publishing, 2003
Rydvalová - P., Rydval, J., Outsourcing ve firmě - průvodce pro manažera s tipy pro české prostředí .Computerpress, 2007
Salomon Michael R - Marshall G., - Stuart, E., Marketing očima světových marketérů, Computer press, 2006
Stýblo J., Outsourcing a outplacement - vyčleňování činností a uvolňování zaměstnanců, praxe a právní souvislosti ,ASPI, 2005
Stýblo J., Cesty ke zvyšování firemní výkonnosti, Professional publishing, 2002
Seznam doporučené literatury
Armstrong M., Řízení lidských zdrojů, Praha, Grada publishing, 2002
Kotler Philip, Marketing management, Grada, 2007
Koubek J, Řízení lidských zdrojů, Praha, Management Press 2001
Pelsmacker, Patrick De - Geuens M., - Bergh J. Marketingová komunikace, Grada publishing, 2003
Rydvalová - P., Rydval, J., Outsourcing ve firmě - průvodce pro manažera s tipy pro české prostředí .Computerpress, 2007
Salomon Michael R - Marshall G., - Stuart, E., Marketing očima světových marketérů, Computer press, 2006
Stýblo J., Outsourcing a outplacement - vyčleňování činností a uvolňování zaměstnanců, praxe a právní souvislosti ,ASPI, 2005
Stýblo J., Cesty ke zvyšování firemní výkonnosti, Professional publishing, 2002