Autor se ve své práci zabývá obecně významem internetové prezentace rozhlasových sta-nic, popisuje parametry, které musí prezentace splňovat aby byla úspěšná. Klade důraz na analýzu internetové prezentace vybrané společnosti - Českého rozhlasu. Hodnotí a navrhu-je možnosti inovace s ohledem na veřejnoprávní status organizace a její programové slož-ky.
Anotace v angličtině
The core of author’s work is engaged in studying the importance of internet presentation for radio stations; especially describing parameters that have to be met for achieving a successful presentation. Particular attention is paid to a single company - Czech Radio. The author also evaluates how the company’s public-domain status effects its program composition and its ability to innovate.
Klíčová slova
Internetová prezentace, komunikace, Český rozhlas
Klíčová slova v angličtině
Internet presentation, Communication, Czech Radio
Rozsah průvodní práce
54 s, 8 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Autor se ve své práci zabývá obecně významem internetové prezentace rozhlasových sta-nic, popisuje parametry, které musí prezentace splňovat aby byla úspěšná. Klade důraz na analýzu internetové prezentace vybrané společnosti - Českého rozhlasu. Hodnotí a navrhu-je možnosti inovace s ohledem na veřejnoprávní status organizace a její programové slož-ky.
Anotace v angličtině
The core of author’s work is engaged in studying the importance of internet presentation for radio stations; especially describing parameters that have to be met for achieving a successful presentation. Particular attention is paid to a single company - Czech Radio. The author also evaluates how the company’s public-domain status effects its program composition and its ability to innovate.
Klíčová slova
Internetová prezentace, komunikace, Český rozhlas
Klíčová slova v angličtině
Internet presentation, Communication, Czech Radio
Zásady pro vypracování
1. Najděte a prostudujte literaturu k tématu.
2. Uvoďte teoreticky téma komunikace se zákazníky, internetové prezentace firem. Popište tuto situaci na trhu v ČR
3. Na příkladě vybrané rozhlasové stanice v ČR analyzujte její internetovou prezentaci, uveďte jaké nabízí možnosti a jak se doplňují s programem.
4. Zhodnoťte současný stav a navrhněte možná zlepšení do budoucnosti.
Zásady pro vypracování
1. Najděte a prostudujte literaturu k tématu.
2. Uvoďte teoreticky téma komunikace se zákazníky, internetové prezentace firem. Popište tuto situaci na trhu v ČR
3. Na příkladě vybrané rozhlasové stanice v ČR analyzujte její internetovou prezentaci, uveďte jaké nabízí možnosti a jak se doplňují s programem.
4. Zhodnoťte současný stav a navrhněte možná zlepšení do budoucnosti.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav : Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2006, 443 s. ISBN 80-251-1041-9
McQUAIL, Denis : Úvod do teorie masové komunikace. Vyd. 2. Praha : Portál, 2002. 447 s. ISBN 8071787140
STUCHLÍK, P., PEGNER, M., DVOŘÁČEK, M. Marketing a reklama na internetu. Praha : Grada, 1998. 198 s. ISBN 8071696307
TAPSCOTT, D. Digitální ekonomika. Brno : Computer Press, 1999. 350 s. ISBN 8072261762
SVĚTLÍK, J., Marketing {-} cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, ISBN 80-86898-48-2
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav : Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2006, 443 s. ISBN 80-251-1041-9
McQUAIL, Denis : Úvod do teorie masové komunikace. Vyd. 2. Praha : Portál, 2002. 447 s. ISBN 8071787140
STUCHLÍK, P., PEGNER, M., DVOŘÁČEK, M. Marketing a reklama na internetu. Praha : Grada, 1998. 198 s. ISBN 8071696307
TAPSCOTT, D. Digitální ekonomika. Brno : Computer Press, 1999. 350 s. ISBN 8072261762
SVĚTLÍK, J., Marketing {-} cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, ISBN 80-86898-48-2