Práce se týká analýzy internetového obchodu se značkovými parfémy www.mwparfemy.cz. Analýza je provedena z hlediska základních prvků marketingového mixu, vnitřního a vnějšího prostředí a z hlediska efektivity webových stránek ve vztahu k cílovým skupinám.
Anotace v angličtině
The main theme of the work is analysis of the parfum internet shop www.mwparfemy.cz This work has ambition to analyse basic marketing commuciation ways, inner and outer environment and efficiency of the web page toward to target group.
Klíčová slova
e-shop, e-commerce, internet, world wide web, internetová doména, hypertextový odkaz
Klíčová slova v angličtině
e-shop, e-commerce, internet, world wide web, internet domain, hyperlink
Rozsah průvodní práce
59
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se týká analýzy internetového obchodu se značkovými parfémy www.mwparfemy.cz. Analýza je provedena z hlediska základních prvků marketingového mixu, vnitřního a vnějšího prostředí a z hlediska efektivity webových stránek ve vztahu k cílovým skupinám.
Anotace v angličtině
The main theme of the work is analysis of the parfum internet shop www.mwparfemy.cz This work has ambition to analyse basic marketing commuciation ways, inner and outer environment and efficiency of the web page toward to target group.
Klíčová slova
e-shop, e-commerce, internet, world wide web, internetová doména, hypertextový odkaz
Klíčová slova v angličtině
e-shop, e-commerce, internet, world wide web, internet domain, hyperlink
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací, zvláštní
pozornost věnujte roli internetu v marketingových komunikacích. Na základě
teoretických východisek formulujte problém, kterým se v diplomové práci
budete zabývat, včetně pracovní hypotézy, pokud bude třeba.
2. Navrhněte vlastní metody šetření, které využijete, zpracujte analýzu e-shopu www.mwparfemy.cz, a to jak z hlediska vnitřního a vnějšího
prostředí.
3. Na základě analýzy ověřte platnost hypotézy. Proveďte shrnutí a syntézu
klíčových poznatků, a pokud to bude možné, pokuste se navrhnout návrhy na
zlepšení současné situace.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací, zvláštní
pozornost věnujte roli internetu v marketingových komunikacích. Na základě
teoretických východisek formulujte problém, kterým se v diplomové práci
budete zabývat, včetně pracovní hypotézy, pokud bude třeba.
2. Navrhněte vlastní metody šetření, které využijete, zpracujte analýzu e-shopu www.mwparfemy.cz, a to jak z hlediska vnitřního a vnějšího
prostředí.
3. Na základě analýzy ověřte platnost hypotézy. Proveďte shrnutí a syntézu
klíčových poznatků, a pokud to bude možné, pokuste se navrhnout návrhy na
zlepšení současné situace.
Seznam doporučené literatury
STERNE, J. What makes people click : advertising on the web. Indianapolis :
Que, 1997.
STUCHLÍK, P., PEGNER, M., DVOŘÁČEK, M. Marketing a reklama na internetu.
Praha : Grada, 1998.
TAPSCOTT, D. Digitální ekonomika. Brno : Computer Press, 1999.
ČERMÁK, J. Internet a autorské právo. Praha : Linde, 2003.
KOSIUR, D. Understanding Electronic Commerce. Redmond : Microsoft Press,
1997.
ROSENAU, M. Řízení projektů. Praha: Computer Press, 2000.
Seznam doporučené literatury
STERNE, J. What makes people click : advertising on the web. Indianapolis :
Que, 1997.
STUCHLÍK, P., PEGNER, M., DVOŘÁČEK, M. Marketing a reklama na internetu.
Praha : Grada, 1998.
TAPSCOTT, D. Digitální ekonomika. Brno : Computer Press, 1999.
ČERMÁK, J. Internet a autorské právo. Praha : Linde, 2003.
KOSIUR, D. Understanding Electronic Commerce. Redmond : Microsoft Press,
1997.
ROSENAU, M. Řízení projektů. Praha: Computer Press, 2000.