Práce se zabývá analýzou marketingového mixu firmy Everstar s.r.o., českého výrobce čis-tících a odmašťovacích prostředků. Analýza marketingového mixu je provedena formou dotazníkového šetření a to i ve vztahu k vybraným konkurenčním značkám. Výsledky jsou zpracovány do sémantického diferenciálu. Tato metoda umožňuje získání mapy vnímání jednotlivých části marketingového mixu cílovou skupinou, která je tvořena klíčovými zá-kazníky firmy. Výsledky dotazování jsou porovnány i s provedenou SWOT analýzou firmy Everstar s.r.o. Toto srovnání umožňuje získat informace o tom, jakým způsobem lze nadále rozvíjet marketingové aktivity firmy a jak pracovat s jednotlivými silnými a slabými strán-kami a příležitostmi a hrozbami. Výsledky a závěry práce je vhodné zohlednit v dalším řízení firmy.
Anotace v angličtině
The following work concerns the analysis of marketing mix of company Everstar s.r.o., the Czech producer of cleaning and ungreasing products. Analysis of marketing mix is made on the basis of questionnaire as well as with the refernce to selected competitive makes. The results are processed into semantics diferential. This method allows acquirement of the map of individual parts of marketing mix by target group that is formed with company key-customers. The results of questionnaire are also compared with SWOT analysis of firm Everstar s.r.o. This comparison allows to acquire the information about the possibilty how to develop marketing activity of the company and how to work wih individual strong and weak aspects and opportunities and threats.
Práce se zabývá analýzou marketingového mixu firmy Everstar s.r.o., českého výrobce čis-tících a odmašťovacích prostředků. Analýza marketingového mixu je provedena formou dotazníkového šetření a to i ve vztahu k vybraným konkurenčním značkám. Výsledky jsou zpracovány do sémantického diferenciálu. Tato metoda umožňuje získání mapy vnímání jednotlivých části marketingového mixu cílovou skupinou, která je tvořena klíčovými zá-kazníky firmy. Výsledky dotazování jsou porovnány i s provedenou SWOT analýzou firmy Everstar s.r.o. Toto srovnání umožňuje získat informace o tom, jakým způsobem lze nadále rozvíjet marketingové aktivity firmy a jak pracovat s jednotlivými silnými a slabými strán-kami a příležitostmi a hrozbami. Výsledky a závěry práce je vhodné zohlednit v dalším řízení firmy.
Anotace v angličtině
The following work concerns the analysis of marketing mix of company Everstar s.r.o., the Czech producer of cleaning and ungreasing products. Analysis of marketing mix is made on the basis of questionnaire as well as with the refernce to selected competitive makes. The results are processed into semantics diferential. This method allows acquirement of the map of individual parts of marketing mix by target group that is formed with company key-customers. The results of questionnaire are also compared with SWOT analysis of firm Everstar s.r.o. This comparison allows to acquire the information about the possibilty how to develop marketing activity of the company and how to work wih individual strong and weak aspects and opportunities and threats.
1. S využitím literárních zdrojů charakterizujte základní pojmy marketingového mixu v oblasti výrobní a prodejní sféry.
2. Formulujte cíle a hypotézy ve vztahu k tématu bakalářské práce.
3. Proveďte analýzu marketingového mixu firmy formou dotazníkového šetření ve vztahu ke konkurenčním značkám. Výsledky zpracujte do sémantického diferenciálu.
4. S využitím zjištěných informací zhodnoťte marketingový mix firmy, jeho silné a slabé stránky. Proveďte doporučení a návrhy na jeho zlepšení.
5. Zhodnoťte splnění cílů a verifikujte hypotézy.
Zásady pro vypracování
1. S využitím literárních zdrojů charakterizujte základní pojmy marketingového mixu v oblasti výrobní a prodejní sféry.
2. Formulujte cíle a hypotézy ve vztahu k tématu bakalářské práce.
3. Proveďte analýzu marketingového mixu firmy formou dotazníkového šetření ve vztahu ke konkurenčním značkám. Výsledky zpracujte do sémantického diferenciálu.
4. S využitím zjištěných informací zhodnoťte marketingový mix firmy, jeho silné a slabé stránky. Proveďte doporučení a návrhy na jeho zlepšení.
5. Zhodnoťte splnění cílů a verifikujte hypotézy.
Seznam doporučené literatury
Foret, M.: Marketingová komunikace. 275 s. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2.
Foret, M., Stávková, J.: Marketingový výzkum - jak poznávat své zákazníky. 160 s. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8.
Kotler, P.: Marketing management. 720 s. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-0016-6.
Kotler, P., Armstrong, G.: Marketing. 855 s. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0513-3.
Pelsamcker, P, Geuens, M., Van den Bergh, J.: Marketingové komunikace. 581 s. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
Seznam doporučené literatury
Foret, M.: Marketingová komunikace. 275 s. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2.
Foret, M., Stávková, J.: Marketingový výzkum - jak poznávat své zákazníky. 160 s. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8.
Kotler, P.: Marketing management. 720 s. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-0016-6.
Kotler, P., Armstrong, G.: Marketing. 855 s. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0513-3.
Pelsamcker, P, Geuens, M., Van den Bergh, J.: Marketingové komunikace. 581 s. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0254-1.