Práce se věnuje komunikaci organizací státní správy a samosprávy a organizací státem zři-zovaných nebo řízených. Smyslem práce je zmapovat komunikační zvyklosti a ověřit před-poklad, podle něhož tyto organizace málo využívají dostupné komunikační nástroje a ko-munikují hodně stereotypně.
Anotace v angličtině
This study refers about communication of public administration and self-government orga-nizations and organizations establisched or managed by state apparatus.
Klíčová slova
komunikace, státní správa, samospráva, krizová komunikace, komunikační plán,
komunikační nástroje, efektivní komunikace
Klíčová slova v angličtině
communication, public administration, self-government, crisis communication, strategy
of communications, communication tools, efective communication
Rozsah průvodní práce
63
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se věnuje komunikaci organizací státní správy a samosprávy a organizací státem zři-zovaných nebo řízených. Smyslem práce je zmapovat komunikační zvyklosti a ověřit před-poklad, podle něhož tyto organizace málo využívají dostupné komunikační nástroje a ko-munikují hodně stereotypně.
Anotace v angličtině
This study refers about communication of public administration and self-government orga-nizations and organizations establisched or managed by state apparatus.
Klíčová slova
komunikace, státní správa, samospráva, krizová komunikace, komunikační plán,
komunikační nástroje, efektivní komunikace
Klíčová slova v angličtině
communication, public administration, self-government, crisis communication, strategy
of communications, communication tools, efective communication
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na segment státní správy.
2. Proveďte analýzu současného stavu úrovně komunikace a využívání komunikačních kanálů ve zvolené obci.
3. Proveďte dotazníkové šetření u zvolené cílové skupiny a vyhodnoťte jeho závěry v návaznosti na téma práce.
4. Navrhněte efektivní využití komunikačních nástrojů v prostředí státní správy a samosprávy.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na segment státní správy.
2. Proveďte analýzu současného stavu úrovně komunikace a využívání komunikačních kanálů ve zvolené obci.
3. Proveďte dotazníkové šetření u zvolené cílové skupiny a vyhodnoťte jeho závěry v návaznosti na téma práce.
4. Navrhněte efektivní využití komunikačních nástrojů v prostředí státní správy a samosprávy.
Seznam doporučené literatury
De Pelsmacker, Patrick; Geunes, Maggie; Van den Bergh, Joeri; Marketingová komunikace; Grada Publishing 2003.
Bajčan, Roman; Techniky public relations aneb Jak pracovat s médii; Management Press 2003.
Caywood, Clarke L.; Public Relations; Computer Press 2003.
Pospíšil, Pavel; Efektivní public relations a media relations; Computer Press 2002.
Ftorek, Jozef; Public relations jako ovlivňování mínění; Grada Publishing 2007.
Phillips, David; Online public relations; Grada Publishing 2003.
Brooks, Ian; Firemní kultura; Computer Press 2003.
Mikuláštík, Milan; Komunikační dovednosti v praxi; Grada Publishing 2003.
McQuail, Denis; Úvod to teorie masové komunikace; Portál 1999.
Čepelka Oldřich; Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru; Nadace Omega; 1997
Foret Miroslav; Marketingová komunikace; Computer Press; 2006
Seznam doporučené literatury
De Pelsmacker, Patrick; Geunes, Maggie; Van den Bergh, Joeri; Marketingová komunikace; Grada Publishing 2003.
Bajčan, Roman; Techniky public relations aneb Jak pracovat s médii; Management Press 2003.
Caywood, Clarke L.; Public Relations; Computer Press 2003.
Pospíšil, Pavel; Efektivní public relations a media relations; Computer Press 2002.
Ftorek, Jozef; Public relations jako ovlivňování mínění; Grada Publishing 2007.
Phillips, David; Online public relations; Grada Publishing 2003.
Brooks, Ian; Firemní kultura; Computer Press 2003.
Mikuláštík, Milan; Komunikační dovednosti v praxi; Grada Publishing 2003.
McQuail, Denis; Úvod to teorie masové komunikace; Portál 1999.
Čepelka Oldřich; Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru; Nadace Omega; 1997
Foret Miroslav; Marketingová komunikace; Computer Press; 2006