Bakalářská práce se zabývá analýzou dealerského motivačního programu Žijte naplno spo-lečnosti T-Mobile Czech Republic. Řeší optimální nastavení motivačního programu jako vhodného a efektivního nástroje podpory prodeje dealerů, který si klade hlavní cíle, budo-vat loajalitu ke značce, a zvyšovat podíl prodaných služeb a produktů T-Mobile.
Anotace v angličtině
My bachelor work is concerned with the analysis of Trade Motivation Program ''Žijte napl-no‘‘of T-Mobile company. It focuses on optimal setting of motivation program as a suitable and effective tool for dealers sales support. The main targets are to motivate dealers shop assistants in order for to sale more T-Mobile services and products and improve the relati-on ship between T-Mobile and dealers.
Klíčová slova
analýza, motivační program, podpora prodeje, služby a produkty, prodejce
Klíčová slova v angličtině
analysis, motivation program, sales support, services and products, dealer
Rozsah průvodní práce
65
Jazyk
AN
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou dealerského motivačního programu Žijte naplno spo-lečnosti T-Mobile Czech Republic. Řeší optimální nastavení motivačního programu jako vhodného a efektivního nástroje podpory prodeje dealerů, který si klade hlavní cíle, budo-vat loajalitu ke značce, a zvyšovat podíl prodaných služeb a produktů T-Mobile.
Anotace v angličtině
My bachelor work is concerned with the analysis of Trade Motivation Program ''Žijte napl-no‘‘of T-Mobile company. It focuses on optimal setting of motivation program as a suitable and effective tool for dealers sales support. The main targets are to motivate dealers shop assistants in order for to sale more T-Mobile services and products and improve the relati-on ship between T-Mobile and dealers.
Klíčová slova
analýza, motivační program, podpora prodeje, služby a produkty, prodejce
Klíčová slova v angličtině
analysis, motivation program, sales support, services and products, dealer
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska práce se zaměřením na problematiku motivačních programů.
2. Popište zvolený motivační program, definujte cílové skupiny, cíle a taktiku.
3. Analyzujte zvolený motivační program a zaměřte se na jeho efektivitu a plnění stanovených cílů.
4. Na základě analýzy a zjištěných dat definujte základní pravidla efektivního motivačního programu.
5. Nastiňte další vývoj motivačního programu, navrhněte případná zlepšení a propojení s formami marketingových komunikací.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska práce se zaměřením na problematiku motivačních programů.
2. Popište zvolený motivační program, definujte cílové skupiny, cíle a taktiku.
3. Analyzujte zvolený motivační program a zaměřte se na jeho efektivitu a plnění stanovených cílů.
4. Na základě analýzy a zjištěných dat definujte základní pravidla efektivního motivačního programu.
5. Nastiňte další vývoj motivačního programu, navrhněte případná zlepšení a propojení s formami marketingových komunikací.
Seznam doporučené literatury
Světlík J., Marketing a reklama, UTB Zlín 2005, 170 stran, ISBN:
80-7318-140-1
Lehtinen J., Aktivní CRM {-} Řízení vztahů se zákazníky, Grada 2007, 160 stran, ISBN: 978-80-247-1814-9
Kotler P., Armstrong G., Marketing, Grada Publishing 2004, 804 stran, ISBN:
80-247-0513-3
Soukalová R., Strategický marketing, UTB Zlín 2005, 118 stran, ISBN:
80-7318-177-0
Seznam doporučené literatury
Světlík J., Marketing a reklama, UTB Zlín 2005, 170 stran, ISBN:
80-7318-140-1
Lehtinen J., Aktivní CRM {-} Řízení vztahů se zákazníky, Grada 2007, 160 stran, ISBN: 978-80-247-1814-9
Kotler P., Armstrong G., Marketing, Grada Publishing 2004, 804 stran, ISBN:
80-247-0513-3
Soukalová R., Strategický marketing, UTB Zlín 2005, 118 stran, ISBN:
80-7318-177-0