Smyslem této práce je zjistit a analyzovat výhody a nedostatky v komunikaci mezi zadavateli a komunikační agenturou AŇO AGENCY, s.r.o.
Vstupní informace pro analýzu hodlám získat z výsledků dlouhodobého pozorování, prostřednictvím dotazníkových šetření mezi zaměstnanci a klíčovými zákazníky i osobními rozhovory s klíčovými lidmi z řad zákazníků i pracovníků agentury.
V závěru praktické části své práce budu aplikovat výsledky analýzy na doporučení pro nastavení efektivní komunikace mezi zadavetelem a agenturou.
Anotace v angličtině
The ambition of this analysis is to find the benefits and main drawbacks of the communication between customer and the communication agency.
I will get the input informations from outcomes of long-term sighting by means of questionnaire and personal interviews with employees of the communication agency and key-accounts.
The results will be applied to the recommendation for pre-set of an effective communication between the customer and the communication agency.
Communication, Key-account, Customer, Client, Marketing Manager, Client Brief, Submission, Order, Order System, Advertising / Communication Agency, Personal Constitution, Account Manager, Creative Department, Creative Brief, Marketing Plan, Conception, Cooperation, Questionnaire, Questionnaire Interview, Pretest, Survey Probe, Interview, Interpersonal Communication Style, Communication types.
Rozsah průvodní práce
65 s., 19 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Smyslem této práce je zjistit a analyzovat výhody a nedostatky v komunikaci mezi zadavateli a komunikační agenturou AŇO AGENCY, s.r.o.
Vstupní informace pro analýzu hodlám získat z výsledků dlouhodobého pozorování, prostřednictvím dotazníkových šetření mezi zaměstnanci a klíčovými zákazníky i osobními rozhovory s klíčovými lidmi z řad zákazníků i pracovníků agentury.
V závěru praktické části své práce budu aplikovat výsledky analýzy na doporučení pro nastavení efektivní komunikace mezi zadavetelem a agenturou.
Anotace v angličtině
The ambition of this analysis is to find the benefits and main drawbacks of the communication between customer and the communication agency.
I will get the input informations from outcomes of long-term sighting by means of questionnaire and personal interviews with employees of the communication agency and key-accounts.
The results will be applied to the recommendation for pre-set of an effective communication between the customer and the communication agency.
Communication, Key-account, Customer, Client, Marketing Manager, Client Brief, Submission, Order, Order System, Advertising / Communication Agency, Personal Constitution, Account Manager, Creative Department, Creative Brief, Marketing Plan, Conception, Cooperation, Questionnaire, Questionnaire Interview, Pretest, Survey Probe, Interview, Interpersonal Communication Style, Communication types.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, zaměřte se na strukturu zadavatelů a agentur.
2. Definujte cíle práce, stanovte pracovní hypotézu.
3. Analyzujte způsoby, formy a nástroje komunikace mezi zvolenou firmou a agenturou, proveďte potřebné analýzy, vyvoďte závěry.
4. Navrhněte efektivní modely komunikace aplikovatelné v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, zaměřte se na strukturu zadavatelů a agentur.
2. Definujte cíle práce, stanovte pracovní hypotézu.
3. Analyzujte způsoby, formy a nástroje komunikace mezi zvolenou firmou a agenturou, proveďte potřebné analýzy, vyvoďte závěry.
4. Navrhněte efektivní modely komunikace aplikovatelné v praxi.
Seznam doporučené literatury
SVĚTLÍK, J., Marketing a reklama, 1. vydání, dotisk, Zlín, Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací, 2005, 170 s., ISBN 80-7318-140-1
WESSLING, H., Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: strategie, praktické příklady a scénáře, 1. vydání, Praha, Grada, 2003, 192 s., ISBN 80-247-0569-9
ALSBURY, A., JAY, R., Marketing to nejlepší z praxe, 1. vydání, Praha, Computer Press, 2002, 280 s., ISBN 80-7226-617-9
FORET, M., Jak komunikovat se zákazníkem: co a jak chci sdělit, jakou cestou, příklady z českého prostředí, 1. vydání, Praha, Computer Press, 2000, 200 s., ISBN 80-7226-301-3
Seznam doporučené literatury
SVĚTLÍK, J., Marketing a reklama, 1. vydání, dotisk, Zlín, Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací, 2005, 170 s., ISBN 80-7318-140-1
WESSLING, H., Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: strategie, praktické příklady a scénáře, 1. vydání, Praha, Grada, 2003, 192 s., ISBN 80-247-0569-9
ALSBURY, A., JAY, R., Marketing to nejlepší z praxe, 1. vydání, Praha, Computer Press, 2002, 280 s., ISBN 80-7226-617-9
FORET, M., Jak komunikovat se zákazníkem: co a jak chci sdělit, jakou cestou, příklady z českého prostředí, 1. vydání, Praha, Computer Press, 2000, 200 s., ISBN 80-7226-301-3