Práce přináší analýzu konkurenčního prostředí na trhu multikin v České republice. Popisuje aktuální stav na trhu, představuje provozovatele multikin a především se zaměřuje na nejnavštěvovanější multikina v České republice společnosti Palace Cinemas.
Cílem bakalářské práce je analýza marketingových komunikací multikin Palace Cinemas a obhajoba volby event marketingu jako hlavní formy komunikace s návštěvníky.
Annotation in English
This work brings an analysis of the competition on the multiplex market in the Czech Republic. It describes the current status of the market, introduces the multiplex exhibitors and mainly focuses on the most visited multiplexes in the Czech Republic of the Palace Cinemas Company.
The aim of this work is to analyze the marketing communications of Palace Cinemas multiplexes and the defense of choosing event marketing as the main way of communicating with visitors.
Práce přináší analýzu konkurenčního prostředí na trhu multikin v České republice. Popisuje aktuální stav na trhu, představuje provozovatele multikin a především se zaměřuje na nejnavštěvovanější multikina v České republice společnosti Palace Cinemas.
Cílem bakalářské práce je analýza marketingových komunikací multikin Palace Cinemas a obhajoba volby event marketingu jako hlavní formy komunikace s návštěvníky.
Annotation in English
This work brings an analysis of the competition on the multiplex market in the Czech Republic. It describes the current status of the market, introduces the multiplex exhibitors and mainly focuses on the most visited multiplexes in the Czech Republic of the Palace Cinemas Company.
The aim of this work is to analyze the marketing communications of Palace Cinemas multiplexes and the defense of choosing event marketing as the main way of communicating with visitors.
1. Stanovte cíle bakalářské práce a pracovní hypotézy. Zhodnoťte dostupnou literaturu a charakterizujte nejvýznamnější díla, určující orientaci práce.
2. Shrňte teoretické poznatky z oblasti specifiky konkurenčního boje o filmového diváka v ČR
3. Analyzujte specifika komplexu požadavků a potřeb filmových diváků na prožitek v prostoru kin
4. Zabývejte se novými formami komunikace s divákem, zejména formou eventů, jako základní formy marketingové komunikace
5. Věnujte specifickou pozornost sponzoringu multikin.
6. Navrhněte možný optimální stav a definujte konkrétní kroky vedoucí k možné efektivitě tohoto segmentu komunikace v ČR.
7. Posuďte naplnění cílů a platnost hypotéz.
Research Plan
1. Stanovte cíle bakalářské práce a pracovní hypotézy. Zhodnoťte dostupnou literaturu a charakterizujte nejvýznamnější díla, určující orientaci práce.
2. Shrňte teoretické poznatky z oblasti specifiky konkurenčního boje o filmového diváka v ČR
3. Analyzujte specifika komplexu požadavků a potřeb filmových diváků na prožitek v prostoru kin
4. Zabývejte se novými formami komunikace s divákem, zejména formou eventů, jako základní formy marketingové komunikace
5. Věnujte specifickou pozornost sponzoringu multikin.
6. Navrhněte možný optimální stav a definujte konkrétní kroky vedoucí k možné efektivitě tohoto segmentu komunikace v ČR.
7. Posuďte naplnění cílů a platnost hypotéz.
Recommended resources
Šindler, P. Event marketing. Jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha 2003, Grada Publishing. ISBN 80-247-0646-6.
Kotler, P., Wong, V., Saunders, J., Armstrong, G., Moderní marketing. 4. evr. vyd. Praha 2007, Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1545-2.
Staňková, P., Vorlová, R., Vorlíčková I. Marketing obchodu a služeb. 1. vyd. Zlín 2007, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. ISBN 978-80-7318-532-9.
www.palacecinemas.cz
www.ufd.cz
www.nocreklamozroutu2007.cz
www.palacefilmfestival.cz
www.istrategie.cz
www.mam.cz
Recommended resources
Šindler, P. Event marketing. Jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha 2003, Grada Publishing. ISBN 80-247-0646-6.
Kotler, P., Wong, V., Saunders, J., Armstrong, G., Moderní marketing. 4. evr. vyd. Praha 2007, Grada Publishing. ISBN 978-80-247-1545-2.
Staňková, P., Vorlová, R., Vorlíčková I. Marketing obchodu a služeb. 1. vyd. Zlín 2007, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. ISBN 978-80-7318-532-9.
www.palacecinemas.cz
www.ufd.cz
www.nocreklamozroutu2007.cz
www.palacefilmfestival.cz
www.istrategie.cz
www.mam.cz