Bakalářská práce analyzuje nástroje určené k propagaci vybraného tiskového média s názvem Gastro plus. Řeší otázku konkurenční výhody a analyzuje dopad jednotlivých nástrojů.
Anotace v angličtině
Bachelor Thesis analyze promotion tools using for advertising press medium Gastro Plus. It solves competitive advantages and analyze overall impact of each tools.
Klíčová slova
propagace, reklama, komunikační mix, tisková média, cílová skupina,
Klíčová slova v angličtině
promotion, advertising, communication mix, print, target group
Rozsah průvodní práce
47 str., 14 str. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce analyzuje nástroje určené k propagaci vybraného tiskového média s názvem Gastro plus. Řeší otázku konkurenční výhody a analyzuje dopad jednotlivých nástrojů.
Anotace v angličtině
Bachelor Thesis analyze promotion tools using for advertising press medium Gastro Plus. It solves competitive advantages and analyze overall impact of each tools.
Klíčová slova
propagace, reklama, komunikační mix, tisková média, cílová skupina,
Klíčová slova v angličtině
promotion, advertising, communication mix, print, target group
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na specifika mediálního trhu.
2. Popište výchozí situaci, řešenou problematiku v širším kontextu marketingových komunikací.
3. Proveďte analýzu současného stavu komunikace zvoleného periodika, zhodnoťte efektivitu jednotlivých komunikačních nástrojů.
4. Na základě provedených analýz a zjištěných dat navrhněte efektivní komunikační mix pro zvolené periodikum.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na specifika mediálního trhu.
2. Popište výchozí situaci, řešenou problematiku v širším kontextu marketingových komunikací.
3. Proveďte analýzu současného stavu komunikace zvoleného periodika, zhodnoťte efektivitu jednotlivých komunikačních nástrojů.
4. Na základě provedených analýz a zjištěných dat navrhněte efektivní komunikační mix pro zvolené periodikum.
Seznam doporučené literatury
FORET M., Marketingové komunikace, Praha 1997
ZBOŘIL K., Marketingový výzkum - Metodologie a aplikace, VŠE, fakulta podnikohospodářská Praha 2003
KOBERA, P. a ŠEC, P.: Reklama efektivně, Praha 1992
KOTLER, P., Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola
KOTLER, P., Marketing management
Seznam doporučené literatury
FORET M., Marketingové komunikace, Praha 1997
ZBOŘIL K., Marketingový výzkum - Metodologie a aplikace, VŠE, fakulta podnikohospodářská Praha 2003
KOBERA, P. a ŠEC, P.: Reklama efektivně, Praha 1992
KOTLER, P., Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola
KOTLER, P., Marketing management