Chtěla bych představit společnost Evraz Vítkovice Steel jako úspěšný podnikatelský subjekt ve svém oboru, ale i jako společensky odpovědnou firmu.
Odpovědné chování je nedílnou součástí aktivit firmy. Vzhledem k charakteru podnikání je se zabývat identifikací oblastí, kterým by měla firma věnovat větší pozornost a pracovat na jejich neustálém zlepšování. Výsledkem procesu jsou principy, které bych ráda ve své bakalářské práci představila.
Anotace v angličtině
The aims of my bachelor’s thesis include focusing on the clarification of the corporate social responsibility concept, providing a comprehensive overview of corporate social responsibility issues, analysing and summarising methods how to apply those principles specifically and practically as well as in integrated marketing communication, specifying their place and position in the communication process of a metallurgical company.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, Společensky odpovědná firma - Corporate Social Responsibility, stakeholders, firemní kultura, firemní identita, reklama, podpora prodeje, public relations, cílová skupina, výzkum trhu
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, socially responsible company - corporate social responsibility, stakeholders, corporate culture, corporate identity, advertising, sales promotions, public relations ,target group, market research
Rozsah průvodní práce
70 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Chtěla bych představit společnost Evraz Vítkovice Steel jako úspěšný podnikatelský subjekt ve svém oboru, ale i jako společensky odpovědnou firmu.
Odpovědné chování je nedílnou součástí aktivit firmy. Vzhledem k charakteru podnikání je se zabývat identifikací oblastí, kterým by měla firma věnovat větší pozornost a pracovat na jejich neustálém zlepšování. Výsledkem procesu jsou principy, které bych ráda ve své bakalářské práci představila.
Anotace v angličtině
The aims of my bachelor’s thesis include focusing on the clarification of the corporate social responsibility concept, providing a comprehensive overview of corporate social responsibility issues, analysing and summarising methods how to apply those principles specifically and practically as well as in integrated marketing communication, specifying their place and position in the communication process of a metallurgical company.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, Společensky odpovědná firma - Corporate Social Responsibility, stakeholders, firemní kultura, firemní identita, reklama, podpora prodeje, public relations, cílová skupina, výzkum trhu
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, socially responsible company - corporate social responsibility, stakeholders, corporate culture, corporate identity, advertising, sales promotions, public relations ,target group, market research
Zásady pro vypracování
1. Stanovte cíle bakalářské práce a hypotézy. Zhodnoťte dostupnou literaturu a charakterizujte nejvýznamnější díla, určující pro orientaci práce.
2. Shrňte teoretické poznatky z oblasti CSR, definujte odborné pojmy, stanovte postavení CSR v rámci marketingové komunikace.
3. Analyzujte program CSR ve společnosti EVRAZ VÍTKOVCE STEEL.
4. Vytvořte projekt efektivní marketingové komunikace CSR jako nedílné součásti intergované marketingové komunikace společnosti EVRAZ VÍTKOVICE STEEL a identifikujte současné nejvýznamnější překážky, které brání, či by mohly bránit efektivní implementaci projektu CSR.
5. Navrhněte možný optimální stav a definujte konkrétní kroky vedoucí k aktivní komunikaci podnikovém i širším vnějším prostředí.
6. Posuďte naplnění cílů a platnost hypotéz.
Zásady pro vypracování
1. Stanovte cíle bakalářské práce a hypotézy. Zhodnoťte dostupnou literaturu a charakterizujte nejvýznamnější díla, určující pro orientaci práce.
2. Shrňte teoretické poznatky z oblasti CSR, definujte odborné pojmy, stanovte postavení CSR v rámci marketingové komunikace.
3. Analyzujte program CSR ve společnosti EVRAZ VÍTKOVCE STEEL.
4. Vytvořte projekt efektivní marketingové komunikace CSR jako nedílné součásti intergované marketingové komunikace společnosti EVRAZ VÍTKOVICE STEEL a identifikujte současné nejvýznamnější překážky, které brání, či by mohly bránit efektivní implementaci projektu CSR.
5. Navrhněte možný optimální stav a definujte konkrétní kroky vedoucí k aktivní komunikaci podnikovém i širším vnějším prostředí.
6. Posuďte naplnění cílů a platnost hypotéz.
Seznam doporučené literatury
Použitá literatura:
Marketingová komunikace, Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens, Joeri Van den Bergh ; [přeložila Vlasta Šafaříková]. - Praha : Grada, c2003. - 581 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN 80-247-0254-1
Marketing management, Philip Kotler ; [přeložili Václav Dolanský, Stanislav Jurnečka]. - 1. vyd.. - Praha : Grada, 2001. - 719 s. ISBN 80-247-0016-6
Společenská odpovědnost firem, Olga Březinová In: Ekonomická revue : odborný časopis Ekonomické fakulty Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava - ISSN 1212-3951 - Roč. 7, č. 4 (2004), s. 19-34
Evropské marketingové prostředí, Miroslav Foret, Petr Procházka, Oldřich Šašinka. - Vyd. 1.. - Praha : Computer Press, c1999. - ix, 100 s. ISBN 80-7226-203-3
Promoting a European Framework for Corporate Social Respontibility, Green paper,
Europia Communites, 2001, ISBN 92-894-1478-2
Napříč společensky odpovědnou firmou, AISIS 2005, ISBN 80-239-6111-X
Internetové zdroje:
www.sof.cz
www.aisis.cz
http://ec.europa.eu/employment_social/soc-dial/csr/index.htm
www.istrategie
Odborné časopisy:
Strategie
Marketing&Management
Ekonom
Seznam doporučené literatury
Použitá literatura:
Marketingová komunikace, Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens, Joeri Van den Bergh ; [přeložila Vlasta Šafaříková]. - Praha : Grada, c2003. - 581 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN 80-247-0254-1
Marketing management, Philip Kotler ; [přeložili Václav Dolanský, Stanislav Jurnečka]. - 1. vyd.. - Praha : Grada, 2001. - 719 s. ISBN 80-247-0016-6
Společenská odpovědnost firem, Olga Březinová In: Ekonomická revue : odborný časopis Ekonomické fakulty Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava - ISSN 1212-3951 - Roč. 7, č. 4 (2004), s. 19-34
Evropské marketingové prostředí, Miroslav Foret, Petr Procházka, Oldřich Šašinka. - Vyd. 1.. - Praha : Computer Press, c1999. - ix, 100 s. ISBN 80-7226-203-3
Promoting a European Framework for Corporate Social Respontibility, Green paper,
Europia Communites, 2001, ISBN 92-894-1478-2
Napříč společensky odpovědnou firmou, AISIS 2005, ISBN 80-239-6111-X
Internetové zdroje:
www.sof.cz
www.aisis.cz
http://ec.europa.eu/employment_social/soc-dial/csr/index.htm
www.istrategie
Odborné časopisy:
Strategie
Marketing&Management
Ekonom