Cílem této práce je analýza úrovně a kvality komunikace Obecního úřadu Jesenice s občany a následné navržení případných změn v komunikačních aktivitách a komunikač-ním mixu pro další období.
Teoretická část shrnuje teoretické podklady a potřeby pro komunikaci a legislativní stránku komunikace mezi obecním úřadem a občanem. Dále shrnuje strategickou stránku komunikace a komunikační mix ve státní správě a jejími formy a cíle.
Praktická část se zabývá historií a vznikem obce, vznikajícími cílovými skupinami, používanými nástroji pro komunikaci a zkoumá spokojenost občanů s jejich využíváním a kvalitou.
Annotation in English
Objective of this work is to analyze the level and the quality of communication be-tween Municipal office in Jesenice and their residents to make a sequential proposal of eventual changes over the project and the communication mix for the further period.
The theoretic part of this work sums up data and communication needs concentrated on the legislative part of communication between the municipal office and the resident. Furthermore it summarises the strategic part of communication and the communication mix at public administration and it´s forms and goals.
The practical section of this work is concerned with the history and origin of munici-pality, conspicuous target groups, used communication tools searching the satisfaction of residents with their quality and use.
Municipal office, communication, resident, communication message, communication mix, communication tool, research, e-mailing, SMS portal, database
Length of the covering note
64 s., 2 s. obr. příloh
Language
CZ
Annotation
Cílem této práce je analýza úrovně a kvality komunikace Obecního úřadu Jesenice s občany a následné navržení případných změn v komunikačních aktivitách a komunikač-ním mixu pro další období.
Teoretická část shrnuje teoretické podklady a potřeby pro komunikaci a legislativní stránku komunikace mezi obecním úřadem a občanem. Dále shrnuje strategickou stránku komunikace a komunikační mix ve státní správě a jejími formy a cíle.
Praktická část se zabývá historií a vznikem obce, vznikajícími cílovými skupinami, používanými nástroji pro komunikaci a zkoumá spokojenost občanů s jejich využíváním a kvalitou.
Annotation in English
Objective of this work is to analyze the level and the quality of communication be-tween Municipal office in Jesenice and their residents to make a sequential proposal of eventual changes over the project and the communication mix for the further period.
The theoretic part of this work sums up data and communication needs concentrated on the legislative part of communication between the municipal office and the resident. Furthermore it summarises the strategic part of communication and the communication mix at public administration and it´s forms and goals.
The practical section of this work is concerned with the history and origin of munici-pality, conspicuous target groups, used communication tools searching the satisfaction of residents with their quality and use.
Municipal office, communication, resident, communication message, communication mix, communication tool, research, e-mailing, SMS portal, database
Research Plan
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na segment státní správy.
2. Proveďte analýzu současného stavu úrovně komunikace a využívání komunikačních kanálů ve zvolené obci.
3. Proveďte dotazníkové šetření u zvolené cílové skupiny a vyhodnoťte jeho závěry v návaznosti na téma práce.
4. Navrhněte efektivní komunikační strategii pro zvolenou obec.
Research Plan
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na segment státní správy.
2. Proveďte analýzu současného stavu úrovně komunikace a využívání komunikačních kanálů ve zvolené obci.
3. Proveďte dotazníkové šetření u zvolené cílové skupiny a vyhodnoťte jeho závěry v návaznosti na téma práce.
4. Navrhněte efektivní komunikační strategii pro zvolenou obec.
Recommended resources
De Pelsmacker, Patrick; Geunes, Maggie; Van den Bergh, Joeri; Marketingová
komunikace; Grada Publishing 2003
Pospíšil, Pavel; Efektivní public relations a media relations; Computer
Press 2002
Čepelka Oldřich; Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru; Nadace Omega; 1997
Foret Miroslav; Marketingová komunikace; Computer Press; 2006
Recommended resources
De Pelsmacker, Patrick; Geunes, Maggie; Van den Bergh, Joeri; Marketingová
komunikace; Grada Publishing 2003
Pospíšil, Pavel; Efektivní public relations a media relations; Computer
Press 2002
Čepelka Oldřich; Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru; Nadace Omega; 1997
Foret Miroslav; Marketingová komunikace; Computer Press; 2006
Enclosed appendices
časopis Jesenický kurýr 4/2008
CD s prací v datech