Cílem práce je popis tvorby zákaznických segmentů energetické společnosti E.ON Česká republika, s.r.o., popis implementace do CRM a doporučení pro jejich využití v oblasti strategického marketingu a plánování segmentově řízených konaktních strategií.
Anotace v angličtině
The goal of the work is to describe the development of customers segments for power company E.ON Česká republika, s.r.o., describe their CRM implementation, and recommend the use of the outcomes for strategic planning of the compay as well as planning of the segment driven contact strategies.
Cílem práce je popis tvorby zákaznických segmentů energetické společnosti E.ON Česká republika, s.r.o., popis implementace do CRM a doporučení pro jejich využití v oblasti strategického marketingu a plánování segmentově řízených konaktních strategií.
Anotace v angličtině
The goal of the work is to describe the development of customers segments for power company E.ON Česká republika, s.r.o., describe their CRM implementation, and recommend the use of the outcomes for strategic planning of the compay as well as planning of the segment driven contact strategies.
1. Zpracujte teoretická východiska práce se zaměřením na možnosti využití zákaznických databází v systému Customer Relationship Managementu.
2. Analyzujte současnou situaci úrovně CRM a tvorby zákaznických databází ve zvolené organizaci, analyzujte systém skladování a práce s daty.
3. Analyzujte segmentační postup v jednotlivých fázích, popište výsledky segmentace a identifikaci zákaznických skupin.
4. Popište komunikační strategie pro jednotlivé segmenty, navrhněte metody a způsoby měření efektivity.
5. Z výsledků analýz vyvoďte závěry, definujte základní paradigmata zákaznické segmentace pro efektivní využití systému CRM ve zvolené organizaci.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska práce se zaměřením na možnosti využití zákaznických databází v systému Customer Relationship Managementu.
2. Analyzujte současnou situaci úrovně CRM a tvorby zákaznických databází ve zvolené organizaci, analyzujte systém skladování a práce s daty.
3. Analyzujte segmentační postup v jednotlivých fázích, popište výsledky segmentace a identifikaci zákaznických skupin.
4. Popište komunikační strategie pro jednotlivé segmenty, navrhněte metody a způsoby měření efektivity.
5. Z výsledků analýz vyvoďte závěry, definujte základní paradigmata zákaznické segmentace pro efektivní využití systému CRM ve zvolené organizaci.
Seznam doporučené literatury
Lehtinen J., Aktivní CRM-Řízení vztahů se zákazníky, Grada 2007, 160 stran, ISBN: 978-80-247-1814-9
Nash E., Direct Marketing, Computer Press 2003, 650 stran, ISBN: 80-7226-838-4
Clemente N.M., Slovník marketingu, Computer press 2004, 366 stran, ISBN: 80-251-0228-9
Vysekalová J., Mikeš J., Reklama, Grada Publishing 2003, 124 stran, ISBN: 80-247-0557-5
Svoboda V., Propagační kampaně v marketingových komunikacích, UTB Zlín 2004, 79 stran, ISBN: 80-7318-196-7
Světlík J., Marketing a reklama, UTB Zlín 2005, 170 stran, ISBN: 80-7318-140-1
Soukalová R., Strategický marketing, UTB Zlín 2005, 118 stran, ISBN: 80-7318-177-0
Kotler P., Armstrong G., Marketing, Grada Publishing 2004, 804 stran, ISBN: 80-247-0513-3
Kotler P., Trias de Bes F., Inovativní marketing, Grada Publishing 2005, 200 stran, ISBN: 80-247-0921-X
Ogilvy D., O reklamě, Management Press 2007, 224 stran, ISBN:978-80-7261-154-6
Seznam doporučené literatury
Lehtinen J., Aktivní CRM-Řízení vztahů se zákazníky, Grada 2007, 160 stran, ISBN: 978-80-247-1814-9
Nash E., Direct Marketing, Computer Press 2003, 650 stran, ISBN: 80-7226-838-4
Clemente N.M., Slovník marketingu, Computer press 2004, 366 stran, ISBN: 80-251-0228-9
Vysekalová J., Mikeš J., Reklama, Grada Publishing 2003, 124 stran, ISBN: 80-247-0557-5
Svoboda V., Propagační kampaně v marketingových komunikacích, UTB Zlín 2004, 79 stran, ISBN: 80-7318-196-7
Světlík J., Marketing a reklama, UTB Zlín 2005, 170 stran, ISBN: 80-7318-140-1
Soukalová R., Strategický marketing, UTB Zlín 2005, 118 stran, ISBN: 80-7318-177-0
Kotler P., Armstrong G., Marketing, Grada Publishing 2004, 804 stran, ISBN: 80-247-0513-3
Kotler P., Trias de Bes F., Inovativní marketing, Grada Publishing 2005, 200 stran, ISBN: 80-247-0921-X
Ogilvy D., O reklamě, Management Press 2007, 224 stran, ISBN:978-80-7261-154-6