1. Stanovte teoretickou základnu pro zpracování daného tématu
2. Analyzujte a charakterizujte postavení stanice na trhu regionálních rádií,
3. Popište programové schéma a určete, pro kterou potencionální cílovou skupinu jsou určeny jednotlivé části a následně u vybrané části ověřte pravdivost průzkumem.
Anotace v angličtině
1. Specify theoretic foundation for this theme.
2. Analyse and characterize radio station position on the regional stations market.
3. Describe program scheme and determine, who is the target group of constituent parts of program. This theory try to verify in research with target group.
radio, format, listener, advertisement, cover, program scheme
Rozsah průvodní práce
31 s., 15 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
1. Stanovte teoretickou základnu pro zpracování daného tématu
2. Analyzujte a charakterizujte postavení stanice na trhu regionálních rádií,
3. Popište programové schéma a určete, pro kterou potencionální cílovou skupinu jsou určeny jednotlivé části a následně u vybrané části ověřte pravdivost průzkumem.
Anotace v angličtině
1. Specify theoretic foundation for this theme.
2. Analyse and characterize radio station position on the regional stations market.
3. Describe program scheme and determine, who is the target group of constituent parts of program. This theory try to verify in research with target group.
radio, format, listener, advertisement, cover, program scheme
Zásady pro vypracování
1. Stanovte teoretickou základnu pro zpracování daného tématu
2. Analyzujte a charakterizujte postavení stanice na trhu regionálních rádií,
3. Popište programové schéma a určete, pro kterou potencionální cílovou skupinu jsou určeny jednotlivé části a následně u vybrané části ověřte pravdivost průzkumem.
Zásady pro vypracování
1. Stanovte teoretickou základnu pro zpracování daného tématu
2. Analyzujte a charakterizujte postavení stanice na trhu regionálních rádií,
3. Popište programové schéma a určete, pro kterou potencionální cílovou skupinu jsou určeny jednotlivé části a následně u vybrané části ověřte pravdivost průzkumem.
Seznam doporučené literatury
Foret M., Marketingová komunikace, (2003), Computer Press Brno, ISBN 80-7226-811-2
Seznam doporučené literatury
Foret M., Marketingová komunikace, (2003), Computer Press Brno, ISBN 80-7226-811-2