Práce analyzuje předvolební kampaně politických stran a sdružení nezávislých
kandidátů na menších městech. Objasňuje základní pojmy a principy politického
marketingu, popisuje předvolební kampaně na malých městech, dále pak podrobně
analyzuje některé z nich, srovnává je, vyhrazuje jejich specifika. Věnuje se
také komunikaci s občany v mezivolebním období. Závěrem pak vyhodnocuje, co je v dané oblasti důležité a doporučuje postupy, které mohou výrazně napomoci stranám a sdružení v předvolebním boji.
Anotace v angličtině
This study consider election campaigns of political parties and independent candidates in minor regions (small towns). Basic terms and principals of political marketing are explained in this work. Election campaigns in small towns are described. Some of campaigns are analysed in detail, compared and their specifics are summarized. Next aim of this study is to describe the ways of political communication with Citizen during the administration. Conclusion evaluates what is most important in this sphere and recommends procedures to help politi-cal parties in election campaigns.
Klíčová slova
politická strana, sdružení nezávislých kandidátů, politický marketing, předvolební kampaň, příprava předvolební kampaně, specifika kampaní, specifika kampaní na menších městech, komunikace s občany v mezivolebním období, analýza
Klíčová slova v angličtině
political party, group of independent candidates, political marketing, election campaign, election campaign preparing, campaign specifice, minor (small) region election campaign specifice, communication with citizens during administration, analysis
Rozsah průvodní práce
65s., 8s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práce analyzuje předvolební kampaně politických stran a sdružení nezávislých
kandidátů na menších městech. Objasňuje základní pojmy a principy politického
marketingu, popisuje předvolební kampaně na malých městech, dále pak podrobně
analyzuje některé z nich, srovnává je, vyhrazuje jejich specifika. Věnuje se
také komunikaci s občany v mezivolebním období. Závěrem pak vyhodnocuje, co je v dané oblasti důležité a doporučuje postupy, které mohou výrazně napomoci stranám a sdružení v předvolebním boji.
Anotace v angličtině
This study consider election campaigns of political parties and independent candidates in minor regions (small towns). Basic terms and principals of political marketing are explained in this work. Election campaigns in small towns are described. Some of campaigns are analysed in detail, compared and their specifics are summarized. Next aim of this study is to describe the ways of political communication with Citizen during the administration. Conclusion evaluates what is most important in this sphere and recommends procedures to help politi-cal parties in election campaigns.
Klíčová slova
politická strana, sdružení nezávislých kandidátů, politický marketing, předvolební kampaň, příprava předvolební kampaně, specifika kampaní, specifika kampaní na menších městech, komunikace s občany v mezivolebním období, analýza
Klíčová slova v angličtině
political party, group of independent candidates, political marketing, election campaign, election campaign preparing, campaign specifice, minor (small) region election campaign specifice, communication with citizens during administration, analysis
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte dostupné zdroje v oblasti tématu bakalářské práce.
2. Charakterizujte politický marketing v předvolební kampani v obecné rovině, jeho roli, význam, postupy, možnosti.
Formulujte základní hypotézy.
3. Zaměřte se na porovnání dvou předvolebních kampaní politických stran / sdružení. Popište je, zhodnoťte. Obě kampaně porovnejte.
4. Formulujte závěry.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte dostupné zdroje v oblasti tématu bakalářské práce.
2. Charakterizujte politický marketing v předvolební kampani v obecné rovině, jeho roli, význam, postupy, možnosti.
Formulujte základní hypotézy.
3. Zaměřte se na porovnání dvou předvolebních kampaní politických stran / sdružení. Popište je, zhodnoťte. Obě kampaně porovnejte.
4. Formulujte závěry.
Seznam doporučené literatury
ADAIR, J.: Vytváření efektivních týmů. Management Press 1994. ISBN 80-85603-70-5
BRADOVÁ, E.: Od lokálních mítinků k politickému marketingu. Teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní. Mezinárodní politologický ústav Masarykovy univerzity, 2005. ISBN: 80-210-3800-4
DAVID, R.: Ústava České republiky. Nakladatelství Olomouc 1997. ISBN 80-7182-007-5
FORET, M.: Marketingová komunikace. Masarykova universita Brno 1997.
ISBN 80-7226-811-2
JABLONSKI, A. a kol. : Politický marketing, úvod do teorie a praxe. Barrister a Principal 2006. ISBN: 80-7364-011-2
PLAMÍNEK, J.: Vedení lidí, týmů a firem. Grada Publishing 2002. ISBN 80-85865-32-7
Seznam doporučené literatury
ADAIR, J.: Vytváření efektivních týmů. Management Press 1994. ISBN 80-85603-70-5
BRADOVÁ, E.: Od lokálních mítinků k politickému marketingu. Teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní. Mezinárodní politologický ústav Masarykovy univerzity, 2005. ISBN: 80-210-3800-4
DAVID, R.: Ústava České republiky. Nakladatelství Olomouc 1997. ISBN 80-7182-007-5
FORET, M.: Marketingová komunikace. Masarykova universita Brno 1997.
ISBN 80-7226-811-2
JABLONSKI, A. a kol. : Politický marketing, úvod do teorie a praxe. Barrister a Principal 2006. ISBN: 80-7364-011-2
PLAMÍNEK, J.: Vedení lidí, týmů a firem. Grada Publishing 2002. ISBN 80-85865-32-7