Tato práce se zabývá problematikou reklamních soutěží. Popisuje reklamní trh v ČR v přelomovém období po roce 1989. Analyzuje specifika českého reklamního trhu, komplexu reklamních soutěží, velmi podrobně se zabývá soutěží Louskáček a porovnává tuto soutěž s obdobnými soutěžemi ve světě. V neposlední řadě sleduje vliv této soutěže na úroveň marketingových komunikací v ČR a image ČR v dané oblasti v Evropě. Součástí praktické části práce je analýza jednoho z vítězných děl soutěže Louskáček, návrh optimalizace stavu na poli reklamních soutěží a návrh kroků vedoucích k možnému zlepšení a zefektivnění tohoto segmentu soutěží v ČR.
Anotace v angličtině
This work concentrates on theme advertising competitions. It describes advertising market in czech Republic after revolution in 1989. It analyses specifics of the advertising market in Czech Republic and complex of advertising competitions, describes to details czech biggest competition Nutcracker and it compares Nutcracer to the international competitions of this sort. It also monitors and describes influence of this competition on the level of marketing communications in Czech Republic and image of Czech Republic in this area. In practical part of this study there are analyse of one of the winning work from Nutcracker advertising competition, suggestions of optimal and ideal conditions and proposals of future steps that could possibly help this area to get better and more effective .
Klíčová slova
Marketing, reklama, zadavatelé reklamy, reklamní agentura, zadání reklamy, media, kodex reklamy, cílová skupina, POS materiály, city lighty, billboardy,
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Advertising, Clients, Advertising Agency, Advertisment brief, Media, Advertising Codex, Target Group, POS, City Lights, Billboard
Rozsah průvodní práce
70 s., 13 s. textových příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá problematikou reklamních soutěží. Popisuje reklamní trh v ČR v přelomovém období po roce 1989. Analyzuje specifika českého reklamního trhu, komplexu reklamních soutěží, velmi podrobně se zabývá soutěží Louskáček a porovnává tuto soutěž s obdobnými soutěžemi ve světě. V neposlední řadě sleduje vliv této soutěže na úroveň marketingových komunikací v ČR a image ČR v dané oblasti v Evropě. Součástí praktické části práce je analýza jednoho z vítězných děl soutěže Louskáček, návrh optimalizace stavu na poli reklamních soutěží a návrh kroků vedoucích k možnému zlepšení a zefektivnění tohoto segmentu soutěží v ČR.
Anotace v angličtině
This work concentrates on theme advertising competitions. It describes advertising market in czech Republic after revolution in 1989. It analyses specifics of the advertising market in Czech Republic and complex of advertising competitions, describes to details czech biggest competition Nutcracker and it compares Nutcracer to the international competitions of this sort. It also monitors and describes influence of this competition on the level of marketing communications in Czech Republic and image of Czech Republic in this area. In practical part of this study there are analyse of one of the winning work from Nutcracker advertising competition, suggestions of optimal and ideal conditions and proposals of future steps that could possibly help this area to get better and more effective .
Klíčová slova
Marketing, reklama, zadavatelé reklamy, reklamní agentura, zadání reklamy, media, kodex reklamy, cílová skupina, POS materiály, city lighty, billboardy,
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Advertising, Clients, Advertising Agency, Advertisment brief, Media, Advertising Codex, Target Group, POS, City Lights, Billboard
Zásady pro vypracování
1) Stanovte cíle bakalářské práce a pracovní hypotézy. Zhodnoťte dostupnou literaturu a charakterizujte nejvýznamnější díla, určující orientaci práce.
2) Shrňte teoretické poznatky z oblasti specifiky reklamního trhu v ČR po roce 1990.
3) Analyzujte specifika komplexu soutěží v oblasti reklamy v ČR.
4) Specificky a důkladně se zabývejte soutěží LOUSKÁČEK, jejím vznikem, vývojem a současným stavem, jejím postavením v komplexu soutěží.
5) Porovnejte tuto soutěž v různých rovinách analýz s obdobnými soutěžemi ve světě.
6) Sledujte možnosti vlivu této soutěže na úroveň MK v ČR a image ČR v této oblasti v Evropě.
7) Navrhněte možný optimální stav a definujte konkrétní kroky vedoucí k možné efektivitě tohoto segmentu soutěží v ČR.
8) Posuďte naplnění cílů a platnost hypotéz.
Zásady pro vypracování
1) Stanovte cíle bakalářské práce a pracovní hypotézy. Zhodnoťte dostupnou literaturu a charakterizujte nejvýznamnější díla, určující orientaci práce.
2) Shrňte teoretické poznatky z oblasti specifiky reklamního trhu v ČR po roce 1990.
3) Analyzujte specifika komplexu soutěží v oblasti reklamy v ČR.
4) Specificky a důkladně se zabývejte soutěží LOUSKÁČEK, jejím vznikem, vývojem a současným stavem, jejím postavením v komplexu soutěží.
5) Porovnejte tuto soutěž v různých rovinách analýz s obdobnými soutěžemi ve světě.
6) Sledujte možnosti vlivu této soutěže na úroveň MK v ČR a image ČR v této oblasti v Evropě.
7) Navrhněte možný optimální stav a definujte konkrétní kroky vedoucí k možné efektivitě tohoto segmentu soutěží v ČR.
8) Posuďte naplnění cílů a platnost hypotéz.
Seznam doporučené literatury
Marketing & Media
Strategie
ročenky o reklamě v ČR
Dostupné analýzy týkající se této tématiky
Seznam doporučené literatury
Marketing & Media
Strategie
ročenky o reklamě v ČR
Dostupné analýzy týkající se této tématiky