Ve fotbalu, a konkrétně i v tom českém, se objevuje mnoho krizových situací. Ale jaká je jejich komunikace? Právě na tuto otázku se snaží najít odpověď bakalářská práce na téma ''Krizová komunikace v českém fotbalu‘‘. Hlavním cílem této práce je analyzovat jednotli-vé kroky komunikace, a to ve třech vybraných krizových situacích z prostředí českého fot-balu z roku 2007. K tomu, aby tato analýza byla skutečně vyčerpávající, slouží jednak me-tody sběru primárních dat (dotazníkové šetření, hloubkové rozhovory), a jednak metody sběru dat sekundárních (mediální analýza).
Anotace v angličtině
In football, especially in the Czech football area, there is a lot of crisis situations. But what´s the communication of them? The bachelor thesis ''Crisis Communication in the Czech Football Area‘‘ tries to find the answer to this question. The main objective of the thesis is to analyse the main steps of communication in three chosen crisis situations from the Czech football area from 2007. For the comprehensive analysis, there are used methods of the primary data research (questionnaires, debth interviews) and also methods of the secondary data research (media analysis).
analysis, football, crisis communication, crisis situations, media analysis, primary data research, questionnaire, secondary data research
Rozsah průvodní práce
69 s., 60 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Ve fotbalu, a konkrétně i v tom českém, se objevuje mnoho krizových situací. Ale jaká je jejich komunikace? Právě na tuto otázku se snaží najít odpověď bakalářská práce na téma ''Krizová komunikace v českém fotbalu‘‘. Hlavním cílem této práce je analyzovat jednotli-vé kroky komunikace, a to ve třech vybraných krizových situacích z prostředí českého fot-balu z roku 2007. K tomu, aby tato analýza byla skutečně vyčerpávající, slouží jednak me-tody sběru primárních dat (dotazníkové šetření, hloubkové rozhovory), a jednak metody sběru dat sekundárních (mediální analýza).
Anotace v angličtině
In football, especially in the Czech football area, there is a lot of crisis situations. But what´s the communication of them? The bachelor thesis ''Crisis Communication in the Czech Football Area‘‘ tries to find the answer to this question. The main objective of the thesis is to analyse the main steps of communication in three chosen crisis situations from the Czech football area from 2007. For the comprehensive analysis, there are used methods of the primary data research (questionnaires, debth interviews) and also methods of the secondary data research (media analysis).
analysis, football, crisis communication, crisis situations, media analysis, primary data research, questionnaire, secondary data research
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce s ohledem na specifika sportovního prostředí.
2. Popište zvolené případy krizové komunikace.
3. Analyzujte popsanou komunikaci na základě mediální analýzy a primárního průzkumu.
4. Na základě zjištěných údajů navrhněte v základních bodech model efektivní krizové komunikace ve sportovním prostředí.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce s ohledem na specifika sportovního prostředí.
2. Popište zvolené případy krizové komunikace.
3. Analyzujte popsanou komunikaci na základě mediální analýzy a primárního průzkumu.
4. Na základě zjištěných údajů navrhněte v základních bodech model efektivní krizové komunikace ve sportovním prostředí.
Seznam doporučené literatury
BLACK, S., Nejúčinnější propagace - public relations. 1. vyd. Praha : Grada, 1994. 203 s.
NĚMEC, P., Public Relations : komunikace v konfliktních a krizových situacích. 1. vyd. Praha : Management Press, 1999. 125 s. ISBN 80-85943-66-2.
ANTUŠÁK, E., Kritový management : krizová komunikace. 1. vyd. Praha : Oeconomica, 2005. 91 s. ISBN 80-245-0945-8.
Seznam doporučené literatury
BLACK, S., Nejúčinnější propagace - public relations. 1. vyd. Praha : Grada, 1994. 203 s.
NĚMEC, P., Public Relations : komunikace v konfliktních a krizových situacích. 1. vyd. Praha : Management Press, 1999. 125 s. ISBN 80-85943-66-2.
ANTUŠÁK, E., Kritový management : krizová komunikace. 1. vyd. Praha : Oeconomica, 2005. 91 s. ISBN 80-245-0945-8.