Cílem této práce je analyzovat změnu značek mobilních operátorů. Současně hledá odpo-věď na otázku, zda by mohl existovat český mobilní operátor bez nadnárodní spolupráce. Je zde využito jak teoretických východisek, tak praktické informace z reálného života všech tří operátorů. V závěru je obsaženo zhodnocení přínosu práce a pohled do budouc-nosti trhu mobilních komunikací.
Anotace v angličtině
The goal of this graduation thesis is to analyse the brand exchange of mobile operators. At the same time it looks for the answer to the question if there could exist Czech mobile ope-rator without international cooperation. There are used both theoretic resources and practi-cal information from the real life of all three mobile operators. At the ending there is an evaluation of the benefits that this thesis brings and the look to the future of mobile com-munications.
Cílem této práce je analyzovat změnu značek mobilních operátorů. Současně hledá odpo-věď na otázku, zda by mohl existovat český mobilní operátor bez nadnárodní spolupráce. Je zde využito jak teoretických východisek, tak praktické informace z reálného života všech tří operátorů. V závěru je obsaženo zhodnocení přínosu práce a pohled do budouc-nosti trhu mobilních komunikací.
Anotace v angličtině
The goal of this graduation thesis is to analyse the brand exchange of mobile operators. At the same time it looks for the answer to the question if there could exist Czech mobile ope-rator without international cooperation. There are used both theoretic resources and practi-cal information from the real life of all three mobile operators. At the ending there is an evaluation of the benefits that this thesis brings and the look to the future of mobile com-munications.
1.V teoretické části pojednejte obecně o problematice rebrandingu.
2.Charakterizujte marketingové komunikace tří mobilních operátorů v ČR.
3.Formulujte základní pracovní hypotézy charakterizující účinnost rebrandingu u jednotlivých oprátorů.
4. Analyzujte průběh rebrandingu u operátorů OSCAR, PAEGAS a EUROTEL
5. Vyhodnoťte účinnost jednotlivých kampaní.
6. Zhodnoťte platnost hypotéz, případně navrhněte řešení nedostatků.
Zásady pro vypracování
1.V teoretické části pojednejte obecně o problematice rebrandingu.
2.Charakterizujte marketingové komunikace tří mobilních operátorů v ČR.
3.Formulujte základní pracovní hypotézy charakterizující účinnost rebrandingu u jednotlivých oprátorů.
4. Analyzujte průběh rebrandingu u operátorů OSCAR, PAEGAS a EUROTEL
5. Vyhodnoťte účinnost jednotlivých kampaní.
6. Zhodnoťte platnost hypotéz, případně navrhněte řešení nedostatků.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P.: Marketing Management, Praha, Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6
Foret, M.: Marketingové komunikace, Brno, MU 1997.
Pelsmacker, De P., Geuens M., Bergh Van den J. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2004
Světlík, J. Marketing a reklama. Zlín: UTB 2003
Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada Publishing, 2000
Vysekalová, J. : Komárková, R. Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing, 2001
Seznam doporučené literatury
Kotler, P.: Marketing Management, Praha, Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6
Foret, M.: Marketingové komunikace, Brno, MU 1997.
Pelsmacker, De P., Geuens M., Bergh Van den J. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2004
Světlík, J. Marketing a reklama. Zlín: UTB 2003
Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada Publishing, 2000
Vysekalová, J. : Komárková, R. Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing, 2001