Tato bakalářská práce se zabývá analýzou dosavadní komunikace značky. Pojednává o propagačních aktivitách spojených se záváděním nového vinařského produktu na trh. Rovněž se zabývá návrhem prezentace vinařství v období jednoho roku.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with analysis of the brand communication,promotion and presentation of winery products. And also deals with suggestion of a year winery presentation.
Klíčová slova
komunikační mix, propagační aktivity, vinařství,image, komunikace značky,
Klíčová slova v angličtině
communication mix, promotion, winery, image, brand communication,
Rozsah průvodní práce
56 s., 2s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou dosavadní komunikace značky. Pojednává o propagačních aktivitách spojených se záváděním nového vinařského produktu na trh. Rovněž se zabývá návrhem prezentace vinařství v období jednoho roku.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with analysis of the brand communication,promotion and presentation of winery products. And also deals with suggestion of a year winery presentation.
Klíčová slova
komunikační mix, propagační aktivity, vinařství,image, komunikace značky,
Klíčová slova v angličtině
communication mix, promotion, winery, image, brand communication,
Zásady pro vypracování
1. Stanovte cíle bakalářské práce a pracovní hypotézy. Zhodnoťte dostupnou literaturu a charakterizujte nejvýznamnější díla, určující orientaci práce.
2. Shrňte teoretické poznatky z oblasti specifiky propagace vína a vinařských podniků.
3. Zabývejte se specifickou korporátní identitou firmy Zaječí s novým managementem.
4. Sledujte možnosti efektivní produktové komunikace firmy.
5. Zabývejte se strategií změn zavádění CI a nezbytností jasného tržního rozlišení produktů a producenta.
6. Navrhněte možný optimální stav a definujte konkrétní kroky vedoucí k aktivní komunikaci na trhu.
7. Posuďte naplnění cílů a platnost hypotéz.
Zásady pro vypracování
1. Stanovte cíle bakalářské práce a pracovní hypotézy. Zhodnoťte dostupnou literaturu a charakterizujte nejvýznamnější díla, určující orientaci práce.
2. Shrňte teoretické poznatky z oblasti specifiky propagace vína a vinařských podniků.
3. Zabývejte se specifickou korporátní identitou firmy Zaječí s novým managementem.
4. Sledujte možnosti efektivní produktové komunikace firmy.
5. Zabývejte se strategií změn zavádění CI a nezbytností jasného tržního rozlišení produktů a producenta.
6. Navrhněte možný optimální stav a definujte konkrétní kroky vedoucí k aktivní komunikaci na trhu.
7. Posuďte naplnění cílů a platnost hypotéz.
Seznam doporučené literatury
GOSCH,Franz, Vinařský marketing.Včeském jazyce vyd. 1.
Valtice : Národní salon vín, 2005 -- 125 s. : ISBN: 80-903201-5-5 (brož.)
SCHATZEL Otto, Jak úspěšně prodávat víno:Velké Bílovice : Svaz vinařů České republiky, c2004 - 235 s. : ISBN: 80-903534-1-X (brož.)
Seznam doporučené literatury
GOSCH,Franz, Vinařský marketing.Včeském jazyce vyd. 1.
Valtice : Národní salon vín, 2005 -- 125 s. : ISBN: 80-903201-5-5 (brož.)
SCHATZEL Otto, Jak úspěšně prodávat víno:Velké Bílovice : Svaz vinařů České republiky, c2004 - 235 s. : ISBN: 80-903534-1-X (brož.)