Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingových komunikací Útulku pro zvířata v nouzi ve Zlíně na Vršavě. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů z oblasti marketingové komunikace a jejích specifik v oblasti neziskového sektoru. Analytická část popisuje formy komunikace, které jsou využívány Útulkuem pro zvířata v nouzi. V práci jsou zahrnuty výsledky dotazníkového šetření týkajícího se povědomí o Útulku pro zvířata v nouzi ve Zlíně a návrhy na zlepšení.
Anotace v angličtině
This bachelor work is targeted on an analysis of marketing communication of the Shelter for animals in Zlin Vrsava. The theoretical part is oriented on the definition of ideas from marketing communication field and its specifics in non-profit segment. Analytic part describes forms of communication, which are used by the Shelter for animals. The outcomes of a questionary survey on knowledges about the Shelter are included in this work, which comes to proposal for improvement in it´s final part.
Klíčová slova
marketingové komunikace, komunikační mix, útulek pro zvířata v nouzi, neziskové organizace, marketingový výzkum, dotazníkové šetření, zvířata, statutární město Zlín
Klíčová slova v angličtině
marketing communications, communication mix, shelter for animals, non-profit organizations, marketing research, questionary, animals, statutarni mesto Zlin
Rozsah průvodní práce
69 s., 41 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingových komunikací Útulku pro zvířata v nouzi ve Zlíně na Vršavě. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů z oblasti marketingové komunikace a jejích specifik v oblasti neziskového sektoru. Analytická část popisuje formy komunikace, které jsou využívány Útulkuem pro zvířata v nouzi. V práci jsou zahrnuty výsledky dotazníkového šetření týkajícího se povědomí o Útulku pro zvířata v nouzi ve Zlíně a návrhy na zlepšení.
Anotace v angličtině
This bachelor work is targeted on an analysis of marketing communication of the Shelter for animals in Zlin Vrsava. The theoretical part is oriented on the definition of ideas from marketing communication field and its specifics in non-profit segment. Analytic part describes forms of communication, which are used by the Shelter for animals. The outcomes of a questionary survey on knowledges about the Shelter are included in this work, which comes to proposal for improvement in it´s final part.
Klíčová slova
marketingové komunikace, komunikační mix, útulek pro zvířata v nouzi, neziskové organizace, marketingový výzkum, dotazníkové šetření, zvířata, statutární město Zlín
Klíčová slova v angličtině
marketing communications, communication mix, shelter for animals, non-profit organizations, marketing research, questionary, animals, statutarni mesto Zlin
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací se zaměřením na specifika nekomerční sféry.
2. Formulujte teoretická východiska pro analýzu nekomerčních marketingových komunikací a stanovte pracovní hypotézy.
3. Analyzujte marketingové komunikace neziskové organizace Útulek pro zvířata v nouzi a proveďte dotazníkové šetření, jehož cílem bude zjištění povědomí veřejnosti o aktivitách dané neziskové organizace.
4. Formulujte závěry analýzy a dotazníkového šetření, ověřte platnost nastavených pracovních hypotéz a případě navrhněte vlastní postup řešení vedoucí k větší efektivnosti komunikační strategie Útulku pro zvířata v nouzi. Definujte případná rizika komunikace.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací se zaměřením na specifika nekomerční sféry.
2. Formulujte teoretická východiska pro analýzu nekomerčních marketingových komunikací a stanovte pracovní hypotézy.
3. Analyzujte marketingové komunikace neziskové organizace Útulek pro zvířata v nouzi a proveďte dotazníkové šetření, jehož cílem bude zjištění povědomí veřejnosti o aktivitách dané neziskové organizace.
4. Formulujte závěry analýzy a dotazníkového šetření, ověřte platnost nastavených pracovních hypotéz a případě navrhněte vlastní postup řešení vedoucí k větší efektivnosti komunikační strategie Útulku pro zvířata v nouzi. Definujte případná rizika komunikace.
Seznam doporučené literatury
Rektořík, J. a kol.: Organizace neziskového sektoru. Základy ekonomiky, teorie a řízení. Ekopress, Brno, 2001
Duben R.: Neziskový sektor v ekonomice a společnosti, CODEX Bohemia, 1996
Drucker P. F.: Řízení neziskových organizací, MANAGEMENT PRESS, Praha 1994
Čepelka, O. a spol.: Práce s veřejností v nepodnikovém sektoru, Omega, Praha, 1997
Plamínek J. a kol.: Řízení neziskových organizací, Nadace Lotos, Praha 1996
Hannagan T. J.: Marketing pro neziskový sektor, Management Press, Praha 1996
Nováková, Š., Růtová, H.: Řízení neziskových organizací, Management Press Praha 1994
Seznam doporučené literatury
Rektořík, J. a kol.: Organizace neziskového sektoru. Základy ekonomiky, teorie a řízení. Ekopress, Brno, 2001
Duben R.: Neziskový sektor v ekonomice a společnosti, CODEX Bohemia, 1996
Drucker P. F.: Řízení neziskových organizací, MANAGEMENT PRESS, Praha 1994
Čepelka, O. a spol.: Práce s veřejností v nepodnikovém sektoru, Omega, Praha, 1997
Plamínek J. a kol.: Řízení neziskových organizací, Nadace Lotos, Praha 1996
Hannagan T. J.: Marketing pro neziskový sektor, Management Press, Praha 1996
Nováková, Š., Růtová, H.: Řízení neziskových organizací, Management Press Praha 1994