Táto bakalárska práca pojednáva o virálnom marketingu - jednej z nových foriem interaktívnej marketingovej komunikácie.
V teoretickej časti práce je definovaná teória virálneho marketingu a jeho začlenenie do integrovanej marketingovej komunikácie. V ďalšej kapitole je popisovaný vznik, vývoj a prostredie internetu s jeho špecifikami, ktoré sú dôležitou súčasťou šírenia virálnych kampaní.
Praktická časť analyzuje vybrané virálne kampane a hodnotí ich úspešnosť. Ďalšia časť je venovaná výskumu, ktorý sa venuje názorom na konkrétnu virálnu kampaň.
Anotace v angličtině
This bachelor work is about viral marketing - one of the new forms of interactive marketing communication.
In theoretical part is defined theory of viral marketing and its integration into integrated marketing communication. In next chapter is described creation, development and world of internet with its specification, which are important parts of spreading of viral campaigns.
Practical part analyses selected viral campaing and evaluates its success. Next part is dedicated to a research, which is about opinions on concrete viral campaign.
Klíčová slova
virálny marketing, internet, interaktívna komunikácia, sociálne siete, blog, šeptanda
Klíčová slova v angličtině
viral marketing, internet, interactive communication, social networking, blog, word of mouth
Rozsah průvodní práce
58 s., 1 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Táto bakalárska práca pojednáva o virálnom marketingu - jednej z nových foriem interaktívnej marketingovej komunikácie.
V teoretickej časti práce je definovaná teória virálneho marketingu a jeho začlenenie do integrovanej marketingovej komunikácie. V ďalšej kapitole je popisovaný vznik, vývoj a prostredie internetu s jeho špecifikami, ktoré sú dôležitou súčasťou šírenia virálnych kampaní.
Praktická časť analyzuje vybrané virálne kampane a hodnotí ich úspešnosť. Ďalšia časť je venovaná výskumu, ktorý sa venuje názorom na konkrétnu virálnu kampaň.
Anotace v angličtině
This bachelor work is about viral marketing - one of the new forms of interactive marketing communication.
In theoretical part is defined theory of viral marketing and its integration into integrated marketing communication. In next chapter is described creation, development and world of internet with its specification, which are important parts of spreading of viral campaigns.
Practical part analyses selected viral campaing and evaluates its success. Next part is dedicated to a research, which is about opinions on concrete viral campaign.
Klíčová slova
virálny marketing, internet, interaktívna komunikácia, sociálne siete, blog, šeptanda
Klíčová slova v angličtině
viral marketing, internet, interactive communication, social networking, blog, word of mouth
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární průzkum a na základě teoretických pramenů formulujte termín virální marketing a jeho integraci do marketingových komunikací.
2. Proveďte analýzu vybraných příkladů virálního marketingu.
3. Na základě analýzy zhodnoťte přednosti a nedostatky virálního marketingu a zdůvodněte je.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární průzkum a na základě teoretických pramenů formulujte termín virální marketing a jeho integraci do marketingových komunikací.
2. Proveďte analýzu vybraných příkladů virálního marketingu.
3. Na základě analýzy zhodnoťte přednosti a nedostatky virálního marketingu a zdůvodněte je.
Seznam doporučené literatury
HUGHES, M. Buzzmarketing: přijměte lidi, aby o vás mluvili. Hana Škapová. [s.l.] : [s.n.], 2006. 215 s.
KOBERA,P.,Reklama & marketing. - 1. vyd.. - Brno : Dimar, 1995. - 788 s.
STUCHLÍK, P. Reklama na internetu. [s.l.] : [s.n.], 2002. 226 s.
VYSEKALOVÁ, J. Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky /. - 3., rozš. a aktualiz. vyd.. - Praha : Grada Publishing, 2007. - 294 s.
Seznam doporučené literatury
HUGHES, M. Buzzmarketing: přijměte lidi, aby o vás mluvili. Hana Škapová. [s.l.] : [s.n.], 2006. 215 s.
KOBERA,P.,Reklama & marketing. - 1. vyd.. - Brno : Dimar, 1995. - 788 s.
STUCHLÍK, P. Reklama na internetu. [s.l.] : [s.n.], 2002. 226 s.
VYSEKALOVÁ, J. Psychologie reklamy : nové trendy a poznatky /. - 3., rozš. a aktualiz. vyd.. - Praha : Grada Publishing, 2007. - 294 s.