Tato práce se zabývá hodnocením spokojenosti zákazníka na trhu B2B. Zadavatelem vý-zkumu je společnost Fatra. Teoretická část seznamuje s procesem marketingového výzku-mu, zaměřeného zejména na B2B prostředí a jeho specifika. Praktická část představuje marketingový výzkum zpracovaný formou hloubkových rozhovorů a jeho závěry včetně doporučení pro zadavatele. Výzkum je zaměřen na komunikaci dodavatele a odběratele v oblasti výroby, logistiky a prodeje.
Anotace v angličtině
This work deals with customer satisfaction marketing research in the B2B market for Fatra company. The theoretical part makes readers acquainted with marketing research process, especially focused on B2B market and his specifics.
The analytical part presents the results of the marketing research, analyses in-depth inter-views and includes the recommendation for submitter. The research is focused on commu-nication between supplier nad customer in the field of production, logistics and sales.
Klíčová slova
B2B trh, marketingové komunikace, marketingový výzkum, výzkum spokojenosti zákazníka
Klíčová slova v angličtině
B-to-B market ,marketing communication, marketing research, Customer Satisfaction Research
Rozsah průvodní práce
60 s., 66 s. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá hodnocením spokojenosti zákazníka na trhu B2B. Zadavatelem vý-zkumu je společnost Fatra. Teoretická část seznamuje s procesem marketingového výzku-mu, zaměřeného zejména na B2B prostředí a jeho specifika. Praktická část představuje marketingový výzkum zpracovaný formou hloubkových rozhovorů a jeho závěry včetně doporučení pro zadavatele. Výzkum je zaměřen na komunikaci dodavatele a odběratele v oblasti výroby, logistiky a prodeje.
Anotace v angličtině
This work deals with customer satisfaction marketing research in the B2B market for Fatra company. The theoretical part makes readers acquainted with marketing research process, especially focused on B2B market and his specifics.
The analytical part presents the results of the marketing research, analyses in-depth inter-views and includes the recommendation for submitter. The research is focused on commu-nication between supplier nad customer in the field of production, logistics and sales.
Klíčová slova
B2B trh, marketingové komunikace, marketingový výzkum, výzkum spokojenosti zákazníka
Klíčová slova v angličtině
B-to-B market ,marketing communication, marketing research, Customer Satisfaction Research
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k tématu - věnujte pozornost specifikům trhů B2B a metodám pro měření spokojenosti zákazníků na průmyslových trzích
2. Stanovte cíle, hypotézy a metody práce
3. Charakterizujte společnost Fatra a jejího předního zákazníka - obch. řetězec Ikea Group
4. Na základě primárního šetření se zástupci společnosti Ikea analyzujte současnou situaci v oblasti obch. vztahů a sestavte SWOT analýzu
5. Vyvoďte závěry a doporučení pro budoucí CRM s hlavními zákazníky společnosti Fatra
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k tématu - věnujte pozornost specifikům trhů B2B a metodám pro měření spokojenosti zákazníků na průmyslových trzích
2. Stanovte cíle, hypotézy a metody práce
3. Charakterizujte společnost Fatra a jejího předního zákazníka - obch. řetězec Ikea Group
4. Na základě primárního šetření se zástupci společnosti Ikea analyzujte současnou situaci v oblasti obch. vztahů a sestavte SWOT analýzu
5. Vyvoďte závěry a doporučení pro budoucí CRM s hlavními zákazníky společnosti Fatra
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Marketing Management. 10. vyd. Praha : Grada
Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
KOZEL, Roman, et al. Moderní marketingový výzkum. Grada
Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum. Jak poznávat své
zákazníky. 1. vydání. Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 80-247-
0385-8
ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. Metodologie a aplikace. 1. vydání.
VŠE, 1998. 171 s. ISBN 80-7079-394-5
Světlík, J. Marketing a reklama. 1.vyd. Zlín, Univerzita Tomáše Bati
ve Zlíně 2003. Počet stran 170. ISBN 80-7318-140-1
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Marketing Management. 10. vyd. Praha : Grada
Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
KOZEL, Roman, et al. Moderní marketingový výzkum. Grada
Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum. Jak poznávat své
zákazníky. 1. vydání. Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 80-247-
0385-8
ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. Metodologie a aplikace. 1. vydání.
VŠE, 1998. 171 s. ISBN 80-7079-394-5
Světlík, J. Marketing a reklama. 1.vyd. Zlín, Univerzita Tomáše Bati
ve Zlíně 2003. Počet stran 170. ISBN 80-7318-140-1