V této práci najdete teoretické podklady ke sponzoringu a jeho využití při tvorbě image značky. Cílem je sestavit přehled pojítek mezi těmito nástroji, provést šetření s úmyslem zjistit znalost sponzorských aktivit ve zvolené firmě a vyhodnotit vnímání konkrétních spojení respondenty. K tomuto účelu bude proveden kvalitativní výzkum mezi cílovou skupinou zákazníků. Po vyhodnocení výstupů jsou navržena řešení a komentáře k výsledkům a zvolené strategii.
Anotace v angličtině
You can find theoretical sources for sponsorship and its influence for brand image creation in this work. Main objects are to show the use of sponsorship in marketing communications, to do a research of knowledge of corporate sponsorship activities and to rate benefits of these events. For this purpose there will be made a qualitative research among customers. From realized information there will be eventually proposed changes in company communications.
Klíčová slova
sponzoring, sponzorování, image, tvorba image, McDonald's
Klíčová slova v angličtině
sponsorship, image, image creation, McDonald's
Rozsah průvodní práce
54 s.
Jazyk
CZ
Anotace
V této práci najdete teoretické podklady ke sponzoringu a jeho využití při tvorbě image značky. Cílem je sestavit přehled pojítek mezi těmito nástroji, provést šetření s úmyslem zjistit znalost sponzorských aktivit ve zvolené firmě a vyhodnotit vnímání konkrétních spojení respondenty. K tomuto účelu bude proveden kvalitativní výzkum mezi cílovou skupinou zákazníků. Po vyhodnocení výstupů jsou navržena řešení a komentáře k výsledkům a zvolené strategii.
Anotace v angličtině
You can find theoretical sources for sponsorship and its influence for brand image creation in this work. Main objects are to show the use of sponsorship in marketing communications, to do a research of knowledge of corporate sponsorship activities and to rate benefits of these events. For this purpose there will be made a qualitative research among customers. From realized information there will be eventually proposed changes in company communications.
Klíčová slova
sponzoring, sponzorování, image, tvorba image, McDonald's
Klíčová slova v angličtině
sponsorship, image, image creation, McDonald's
Zásady pro vypracování
1. Definujte teoretická východiska práce.
2. Popište současné sponzorské aktivity zvolené firmy.
3. Proveďte primární průzkum u zvolené cílové skupiny a zjistěte míru znalosti sponzoringu zvolené firmy.
4. Navrhněte změny v komunikačním mixu, které by vedly k vyšší efektivitě sponzoringu a budování positivní image
Zásady pro vypracování
1. Definujte teoretická východiska práce.
2. Popište současné sponzorské aktivity zvolené firmy.
3. Proveďte primární průzkum u zvolené cílové skupiny a zjistěte míru znalosti sponzoringu zvolené firmy.
4. Navrhněte změny v komunikačním mixu, které by vedly k vyšší efektivitě sponzoringu a budování positivní image
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketing - základy a principy. [s.l.] : Nakladatelství Computer Press, 2005. 156 s. ISBN 8025107906.
SVOBODA, Václav. Public relations Moderně a účinně. [s.l.] : Grada, 2006. 244 s. ISBN 8024705648.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z. [s.l.] : Management Press , 2003. 208 s. ISBN 8072610821.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketing - základy a principy. [s.l.] : Nakladatelství Computer Press, 2005. 156 s. ISBN 8025107906.
SVOBODA, Václav. Public relations Moderně a účinně. [s.l.] : Grada, 2006. 244 s. ISBN 8024705648.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z. [s.l.] : Management Press , 2003. 208 s. ISBN 8072610821.