Vysvetleni a popis vernostnich programu jako nastroje podpory prodeje. Predstaveni kladnych i negativnich stranek tohoto typu marketingove komunikace. Teorie bude aplikovana do prakticke casti, kde popisi vernostni program spolecnosti O2 se zamerenim na problemy se zmenou pravidel vernostniho programu.
Anotace v angličtině
I will describe the Customer Loyalty Program like a tool of sales promotions. I will make a list of positive and negative aspects of it. The theory of it will be applied to the practice part of my work where I will describe the Customer Loyalty Program of Telefónica O2 Czech Republic, a.s. I am going to focus on the problems which followed the changes of rules in Customer Loyalty Program in O2.
Klíčová slova
marketingove komunikece, podpora prodeje, vernostni programy, loajalni zakaznik, zisk, problemy se zmenou pravidel, ztrata zakaznika, riziko ztraty image (duvery)
Klíčová slova v angličtině
the marketing communication, the sels promotions,the Customer Loyalty Program, a customers loyality, a company profit, the programs problems and weakness, the dangerous of customers lost
Rozsah průvodní práce
70 s., 2 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Vysvetleni a popis vernostnich programu jako nastroje podpory prodeje. Predstaveni kladnych i negativnich stranek tohoto typu marketingove komunikace. Teorie bude aplikovana do prakticke casti, kde popisi vernostni program spolecnosti O2 se zamerenim na problemy se zmenou pravidel vernostniho programu.
Anotace v angličtině
I will describe the Customer Loyalty Program like a tool of sales promotions. I will make a list of positive and negative aspects of it. The theory of it will be applied to the practice part of my work where I will describe the Customer Loyalty Program of Telefónica O2 Czech Republic, a.s. I am going to focus on the problems which followed the changes of rules in Customer Loyalty Program in O2.
Klíčová slova
marketingove komunikece, podpora prodeje, vernostni programy, loajalni zakaznik, zisk, problemy se zmenou pravidel, ztrata zakaznika, riziko ztraty image (duvery)
Klíčová slova v angličtině
the marketing communication, the sels promotions,the Customer Loyalty Program, a customers loyality, a company profit, the programs problems and weakness, the dangerous of customers lost
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na věrnostní
programy a měření jejich efektivity, stanovte pracovní hypotézu.
2. Popište výchozí situaci, představte věrnostní program ve zvolené firmě.
3. Proveďte adekvátní analýzy věrnostního programu podle zvolených kritérií,
vyvoďte závěry.
4. Na základě provedených analýz navrhněte případné změny věrnostního
programu, které povedou k jeho vyšší efektivitě.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na věrnostní
programy a měření jejich efektivity, stanovte pracovní hypotézu.
2. Popište výchozí situaci, představte věrnostní program ve zvolené firmě.
3. Proveďte adekvátní analýzy věrnostního programu podle zvolených kritérií,
vyvoďte závěry.
4. Na základě provedených analýz navrhněte případné změny věrnostního
programu, které povedou k jeho vyšší efektivitě.
Seznam doporučené literatury
VYSKALOVÁ, Jitka, KOMÁRKOVÁ, Růžena. Psychologie reklamy. Reklama, propagace nebo komunikace, Garda Publishing, první vydání Praha 2001. ISMB 80-247-9067
KOTLER, Ph.:Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha, Management Press, 260 s.- ISBN: 80-726-1010-4
SILA, Josef, Jak vybudovat věrnostní program. Symbio.cz [online], publikováno. 31. 5. 2005, [cit. 2006-10-10], dostupné na World Wide Web: http://www.symbio.cz/clanky/jak-vybudovat-vernostni-program.html
TELLIS ,Gerard J., Reklama a podpora prodeje, vydavatel Garda, edice Profesional 2000, ISBN: 80-7169-997-7
ŠOLCOVÁ Naďa. 11 typů pro efektivní věrností program, Trend Marketing, ročník 4, číslo jedna, leden 2007, vydavatel Economia a.s., ISSN 1214-9594
KŘÍŽEK Zdeněk, Crha, Ivan Život s reklamou Praha, Grada 2001,168s, ISBN 8024702134
Seznam doporučené literatury
VYSKALOVÁ, Jitka, KOMÁRKOVÁ, Růžena. Psychologie reklamy. Reklama, propagace nebo komunikace, Garda Publishing, první vydání Praha 2001. ISMB 80-247-9067
KOTLER, Ph.:Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha, Management Press, 260 s.- ISBN: 80-726-1010-4