Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace zařízení cestovního ruchu, firmy Valašský šenk Vizovice. Ve své práci jsem použila teoretické znalosti, znalosti z praxe a také marketingový výzkum. Práce popisuje neexistenci některých forem komunikačního mixu a problém zanedbávání stávajících forem propagace.V práci je zhotovena analýza současné situace i návrhy na její zlepšení.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor work is to communication analysis of tourism organizations, firm Valašský šenk Vizovice. I used thoretical, practical knowledge and also marketing re-search. The thesis describes the nonexistence some forms of communications mix and the problem of the neglected contemporary elements of promotion. This thesis contain also the analysis the contemporary situation and suggustions how to solve it.
Klíčová slova
marketing pohostinství a cestovního ruchu, marketingový systém, marketingová strategie, marketingový mix, komunikační mix, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
marketing of hispitality and tourism organizations, marketing system, marketing strategy, marketing mix, communications mix, marketing research
Rozsah průvodní práce
66 s., 6 obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace zařízení cestovního ruchu, firmy Valašský šenk Vizovice. Ve své práci jsem použila teoretické znalosti, znalosti z praxe a také marketingový výzkum. Práce popisuje neexistenci některých forem komunikačního mixu a problém zanedbávání stávajících forem propagace.V práci je zhotovena analýza současné situace i návrhy na její zlepšení.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor work is to communication analysis of tourism organizations, firm Valašský šenk Vizovice. I used thoretical, practical knowledge and also marketing re-search. The thesis describes the nonexistence some forms of communications mix and the problem of the neglected contemporary elements of promotion. This thesis contain also the analysis the contemporary situation and suggustions how to solve it.
Klíčová slova
marketing pohostinství a cestovního ruchu, marketingový systém, marketingová strategie, marketingový mix, komunikační mix, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
marketing of hispitality and tourism organizations, marketing system, marketing strategy, marketing mix, communications mix, marketing research
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k oblasti komunikace zařízení cestovního ruchu při zohlednění aktuálních trendů (zážitková turistika apod.)
2. Stanovte cíle práce a formulujte hypotézy
3. Charakterizujte zkoumaný subjekt a jeho dosavadní komunikační aktivity
4. Na základě sběru sekundárních dat a primárního šetření analyzujte komunikační aktivity Valašského šenku Vizovice a jejich vnímání klienty restauračního zařízení
5. Z analýzy vyvoďte závěry a doporučení pro budoucí nastavení komunikačních nástrojů, verifikujte hypotézy
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k oblasti komunikace zařízení cestovního ruchu při zohlednění aktuálních trendů (zážitková turistika apod.)
2. Stanovte cíle práce a formulujte hypotézy
3. Charakterizujte zkoumaný subjekt a jeho dosavadní komunikační aktivity
4. Na základě sběru sekundárních dat a primárního šetření analyzujte komunikační aktivity Valašského šenku Vizovice a jejich vnímání klienty restauračního zařízení
5. Z analýzy vyvoďte závěry a doporučení pro budoucí nastavení komunikačních nástrojů, verifikujte hypotézy
Seznam doporučené literatury
MORRISON, Alastair M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 8085605902.
PALATKOVÁ, Monika. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu : Jak získat více příjmů z cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing , 2006. 341 s. ISBN 80-247-1014-5.
KOZEL, Roman, et al. Moderní marketingový výzkum. Redaktorka Kateřina Rubášová. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
KIRÁľOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. Redaktorka Iva Kupcová. 2. vyd. Praha : Ekopress, 2006. 158 s. ISBN 80-86929-05-1.
HORNER, Susan, SWARBROOKE, John. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času : Aplikovaný marketing služeb. Redaktorka Alexandra Kuchařová; překladatel Jiří Rezek. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
Seznam doporučené literatury
MORRISON, Alastair M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 8085605902.
PALATKOVÁ, Monika. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu : Jak získat více příjmů z cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing , 2006. 341 s. ISBN 80-247-1014-5.
KOZEL, Roman, et al. Moderní marketingový výzkum. Redaktorka Kateřina Rubášová. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
KIRÁľOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. Redaktorka Iva Kupcová. 2. vyd. Praha : Ekopress, 2006. 158 s. ISBN 80-86929-05-1.
HORNER, Susan, SWARBROOKE, John. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času : Aplikovaný marketing služeb. Redaktorka Alexandra Kuchařová; překladatel Jiří Rezek. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.