Cílem bakalářské práce je bližší seznámení s event marketingem, definování jeho cílů, po-chopení podstaty a přiblížení se názorům veřejnosti. První část práce se zabývá teoretický-mi pohledy na event marketing, na jeho význam, roli v komunikačním mixu a jeho místo mezi čtyřmi P. Druhá část práce nahlíží na event marketing z praxe. Jako modelový příklad byla zvolena akce Rozsvícení vánočního stromečku, kterou pořádá Studentská Unie Uni-verzity Tomáše Bati ve Zlíně. Součástí práce je dotazníkový průzkum, kterým byly oslove-ny tři cílové skupiny: agentury a firmy (odborná veřejnost) a laická veřejnost (cílová skupi-na pořádaných eventů). Práce má sloužit nejen jako bližší vysvětlení pojmu event marke-ting, ale má také vysvětlit jeho používání a zakomponování do marketingového mixu.
Anotace v angličtině
The aim of bachelor work is closer introduction of event marketing, determining of its tar-gets, understanding of its principles and approximation of public opinions. First part of the bachelor work deals with theoretical view on event marketing, its meaning, role in a mar-keting mix and its place among four P. Second part of the work regards with event market-ing from practical point of view. As a sample I’ve chosen the event of Lightening of Christmas tree, which is held by Student Union of Tomas Bata University in Zlin. Another part of the work is questionnaire survey which was focused on three target groups: agencies and companies (skilled public) and unskilled public (target group of held events). The work is due to serve not only as a closer definition and event marketing explanation, but is also due to explain its usage and incorporation to the marketing mix.
Communication mix, marketing communication, marketing, event marketing, events, stu-dents’ organisation, university analysis, marketing research and evaluation.
Rozsah průvodní práce
64s., 7 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je bližší seznámení s event marketingem, definování jeho cílů, po-chopení podstaty a přiblížení se názorům veřejnosti. První část práce se zabývá teoretický-mi pohledy na event marketing, na jeho význam, roli v komunikačním mixu a jeho místo mezi čtyřmi P. Druhá část práce nahlíží na event marketing z praxe. Jako modelový příklad byla zvolena akce Rozsvícení vánočního stromečku, kterou pořádá Studentská Unie Uni-verzity Tomáše Bati ve Zlíně. Součástí práce je dotazníkový průzkum, kterým byly oslove-ny tři cílové skupiny: agentury a firmy (odborná veřejnost) a laická veřejnost (cílová skupi-na pořádaných eventů). Práce má sloužit nejen jako bližší vysvětlení pojmu event marke-ting, ale má také vysvětlit jeho používání a zakomponování do marketingového mixu.
Anotace v angličtině
The aim of bachelor work is closer introduction of event marketing, determining of its tar-gets, understanding of its principles and approximation of public opinions. First part of the bachelor work deals with theoretical view on event marketing, its meaning, role in a mar-keting mix and its place among four P. Second part of the work regards with event market-ing from practical point of view. As a sample I’ve chosen the event of Lightening of Christmas tree, which is held by Student Union of Tomas Bata University in Zlin. Another part of the work is questionnaire survey which was focused on three target groups: agencies and companies (skilled public) and unskilled public (target group of held events). The work is due to serve not only as a closer definition and event marketing explanation, but is also due to explain its usage and incorporation to the marketing mix.
Communication mix, marketing communication, marketing, event marketing, events, stu-dents’ organisation, university analysis, marketing research and evaluation.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska se zaměřením na využití event marketingu v komunikačním mixu.
2. Popište zvolenou event marketingovou akci, popište jednotlivé fáze přípravy akce, její průběh, výsledek a zhodnocení.
3. Proveďte analýzu zvolené akce na základě dotazníkového šetření.
4. Zhodnoťte přínos event marketingu v komunikačním mixu a navrhněte případné zlepšení zvoleného projektu
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska se zaměřením na využití event marketingu v komunikačním mixu.
2. Popište zvolenou event marketingovou akci, popište jednotlivé fáze přípravy akce, její průběh, výsledek a zhodnocení.
3. Proveďte analýzu zvolené akce na základě dotazníkového šetření.
4. Zhodnoťte přínos event marketingu v komunikačním mixu a navrhněte případné zlepšení zvoleného projektu
Seznam doporučené literatury
ŠINDLER, Petr. Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 236 s. Manažer. ISBN 8024706466.
KOZEL, Roman a kolektiv. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. 277 s. Expert. ISBN 802470966X.
FORET, Miroslav, STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 159 s. Manažer. ISBN 8024703858.
DE PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie, VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. Šafaříková Vlasta. 1st edition. Praha : Grada, 2003. 581 s. Expert. ISBN 8024702541.
Seznam doporučené literatury
ŠINDLER, Petr. Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 236 s. Manažer. ISBN 8024706466.
KOZEL, Roman a kolektiv. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. 277 s. Expert. ISBN 802470966X.
FORET, Miroslav, STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 159 s. Manažer. ISBN 8024703858.
DE PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie, VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. Šafaříková Vlasta. 1st edition. Praha : Grada, 2003. 581 s. Expert. ISBN 8024702541.