Práce seznámí čtenáře s problematikou digitalizace v České republice, mapuje podrobně vývoj regionálního televizního vysílání a zasazuje jej do procesu přechodu na zemské digitální vysílání, především pak na základě souvislostí dává nahlédnout do principu fungování soukromých regionálních broadcasterů na mediálním a marketingovém trhu. Závěr práce nabízí řešení současné situace a eliminaci rizik v rámci revoluce v televizním vysílání a nastiňuje budoucnost regionálního vysílání v systému marketingových komunikací.
Anotace v angličtině
This bachelor´s work make readers acquainted with the digitizing problem in Czech repub-lic, describe closely regional TV broadcasting and contextualize into the terrestrial digital broadcasting process and also make readers acquainted with a private regional broadcasters system in the medial and marketing market.
The end of this bachelor´s work introduce the solution of present circumstances and risk elimination within the TV broadcasting revolution and outlines the future of the regional broadcasting in context of marketing comunications.
Klíčová slova
broadcasting, digitalizace, regionální vysílání, zemské digitální vysílání, reklamní spot, inzerce, mediální trh, televizní licence, televizní reklama
Klíčová slova v angličtině
broadcasting, digitalization, regional TV, TV licence, television advertising, television commercials, media market
Rozsah průvodní práce
68 s. , 28 s. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce seznámí čtenáře s problematikou digitalizace v České republice, mapuje podrobně vývoj regionálního televizního vysílání a zasazuje jej do procesu přechodu na zemské digitální vysílání, především pak na základě souvislostí dává nahlédnout do principu fungování soukromých regionálních broadcasterů na mediálním a marketingovém trhu. Závěr práce nabízí řešení současné situace a eliminaci rizik v rámci revoluce v televizním vysílání a nastiňuje budoucnost regionálního vysílání v systému marketingových komunikací.
Anotace v angličtině
This bachelor´s work make readers acquainted with the digitizing problem in Czech repub-lic, describe closely regional TV broadcasting and contextualize into the terrestrial digital broadcasting process and also make readers acquainted with a private regional broadcasters system in the medial and marketing market.
The end of this bachelor´s work introduce the solution of present circumstances and risk elimination within the TV broadcasting revolution and outlines the future of the regional broadcasting in context of marketing comunications.
Klíčová slova
broadcasting, digitalizace, regionální vysílání, zemské digitální vysílání, reklamní spot, inzerce, mediální trh, televizní licence, televizní reklama
Klíčová slova v angličtině
broadcasting, digitalization, regional TV, TV licence, television advertising, television commercials, media market
Zásady pro vypracování
1. Stanovte nutnou teoretickou základnu pro uchopení cíle práce, kterým je objasnit princip provoz regionálních broadcasterů v současném světě marketingových komunikací, a to s ohledem na legislativní, ekonomické i technicko-technologické parametry, které jsou dnes nastaveny.
2. Navrhněte vlastní metody šetření, které využijete, zpracujte analýzu dané společnosti (RTA Zlín) a důraz věnujte na analýzy regionální televizní inzerce, analýzu legislativních procesů digitalizace a pokud bude možné, čerpejte především ze své stáže v regionálním studiu RTA Zlín.
3. Proveďte shrnutí a syntézu klíčových poznatků a na základě těchto výsledků svého zkoumání se pokuste navrhnout návrhy na zlepšení současné situace, upozorněte na možná rizika při procesu digitalizace.
Zásady pro vypracování
1. Stanovte nutnou teoretickou základnu pro uchopení cíle práce, kterým je objasnit princip provoz regionálních broadcasterů v současném světě marketingových komunikací, a to s ohledem na legislativní, ekonomické i technicko-technologické parametry, které jsou dnes nastaveny.
2. Navrhněte vlastní metody šetření, které využijete, zpracujte analýzu dané společnosti (RTA Zlín) a důraz věnujte na analýzy regionální televizní inzerce, analýzu legislativních procesů digitalizace a pokud bude možné, čerpejte především ze své stáže v regionálním studiu RTA Zlín.
3. Proveďte shrnutí a syntézu klíčových poznatků a na základě těchto výsledků svého zkoumání se pokuste navrhnout návrhy na zlepšení současné situace, upozorněte na možná rizika při procesu digitalizace.
Seznam doporučené literatury
Kotler, P., Armstrong, G. Marketing. Praha, Grada Publishing 2004. Počet stran 856. ISBN 80-247-513-3
Kotler, P., Marketing management. 7.vyd. Praha, Victoria Publishing 1992. Počet stran 780. ISBN 80-85605-08-2
Věrčák, V., Girgašová, J., Liškařová, R. Media Relations není manipulace. 1.vyd. Praha, Ekopress 2004. Počet stran 136. ISBN 80-86119-43-2
Světlík, J. Marketing a reklama. 1.vyd. Zlín, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně 2003. Počet stran 170. ISBN 80-7318-140-1
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání : RRTV [online]. 2007 , 19.04.2007 [cit. 2007-04-19]. Dostupný z WWW:.
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání : RRTV [online]. 2007 , 15.04.2007 [cit. 2007-03-11]. Dostupný z WWW: .
Regionální televizní agentura [online]. 2007 [cit. 2007-04-15]. Dostupný z WWW: .
RadioTV : LIMEMEDIA [online]. 1999-2007 [cit. 2007-04-11]. Dostupný z WWW: .
Seznam doporučené literatury
Kotler, P., Armstrong, G. Marketing. Praha, Grada Publishing 2004. Počet stran 856. ISBN 80-247-513-3
Kotler, P., Marketing management. 7.vyd. Praha, Victoria Publishing 1992. Počet stran 780. ISBN 80-85605-08-2
Věrčák, V., Girgašová, J., Liškařová, R. Media Relations není manipulace. 1.vyd. Praha, Ekopress 2004. Počet stran 136. ISBN 80-86119-43-2
Světlík, J. Marketing a reklama. 1.vyd. Zlín, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně 2003. Počet stran 170. ISBN 80-7318-140-1
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání : RRTV [online]. 2007 , 19.04.2007 [cit. 2007-04-19]. Dostupný z WWW:.
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání : RRTV [online]. 2007 , 15.04.2007 [cit. 2007-03-11]. Dostupný z WWW: .
Regionální televizní agentura [online]. 2007 [cit. 2007-04-15]. Dostupný z WWW: .
RadioTV : LIMEMEDIA [online]. 1999-2007 [cit. 2007-04-11]. Dostupný z WWW: .