Záměrem mé bakalářské práce je prozkoumání konkurenčního prostředí plastového prů-myslu Fatra, a.s. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická a druhá se prakticky aplikuje postupy z části první. Teoretická část pojednává o inovačním proce-su, SWOT analýze, Porterovu pětifaktorovém modelu a PEST analýze.
Druhá část hovoří o historii a současnosti Fatra, a.s., jsou zde provedeny analýzy, popisuje konkurenci a potencionální zákazníky. Na konci této práce jsou doporučení k dosažení podnikových cílů.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with an analysis of competitor’s field of plastics production company Fatra, a.s. Thesis has two parts. First part is theoretical and second is practical. First part includes study of innovation process, SWOT analysis, Porters five factors model, PEST analysis.
Second part includes history and present of Fatra, a.s., analyses from first part, also descri-bes competitors and potential customers. At the end this of thesis are suggestions and re-commendations to reach company aims
Klíčová slova
Konkurence, SWOT analýza, Porterův model konkurenčních sil, PEST analýza, inovační proces.
Klíčová slova v angličtině
Competition, SWOT analysis, Porters five factors model, PEST analysis, innovation process.
Rozsah průvodní práce
69
Jazyk
CZ
Anotace
Záměrem mé bakalářské práce je prozkoumání konkurenčního prostředí plastového prů-myslu Fatra, a.s. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická a druhá se prakticky aplikuje postupy z části první. Teoretická část pojednává o inovačním proce-su, SWOT analýze, Porterovu pětifaktorovém modelu a PEST analýze.
Druhá část hovoří o historii a současnosti Fatra, a.s., jsou zde provedeny analýzy, popisuje konkurenci a potencionální zákazníky. Na konci této práce jsou doporučení k dosažení podnikových cílů.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with an analysis of competitor’s field of plastics production company Fatra, a.s. Thesis has two parts. First part is theoretical and second is practical. First part includes study of innovation process, SWOT analysis, Porters five factors model, PEST analysis.
Second part includes history and present of Fatra, a.s., analyses from first part, also descri-bes competitors and potential customers. At the end this of thesis are suggestions and re-commendations to reach company aims
Klíčová slova
Konkurence, SWOT analýza, Porterův model konkurenčních sil, PEST analýza, inovační proces.
Klíčová slova v angličtině
Competition, SWOT analysis, Porters five factors model, PEST analysis, innovation process.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury vztahující se k tématu práce.
2. Vypracujte analýzu konkurenčních firem a cílových zákazníků.
3. Vyhodnoťte analýzu konkurenčních firem a cílových zákazníků.
4. Na základě zjištěných skutečností navrhněte oblasti použití, užitné vlastnosti dle jednotlivých materiálů a potenciální zákazníky.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši odborné literatury vztahující se k tématu práce.
2. Vypracujte analýzu konkurenčních firem a cílových zákazníků.
3. Vyhodnoťte analýzu konkurenčních firem a cílových zákazníků.
4. Na základě zjištěných skutečností navrhněte oblasti použití, užitné vlastnosti dle jednotlivých materiálů a potenciální zákazníky.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera-jak vytvářet a ovládnout nové trhy, Praha: Management Press, 258 s. 2002. ISBN 80-7261-010-4.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 719 s. 2001. ISBN 80-247-0016-6.
[3] PŘIBOVÁ, M. Analýza konkurence a trhu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 91 s. 1998. ISBN 80-7169-536-X.
[4] PORTER, M. Konkurenční strategie. Praha: Victoria Publishing, 403 s. 1994. ISBN 80-85605-11-2.
[5] PORTER, M. Konkurenční výhoda. Praha: Victoria Publishing, 626 s. 1994. ISBN 80-85605-12-0.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera-jak vytvářet a ovládnout nové trhy, Praha: Management Press, 258 s. 2002. ISBN 80-7261-010-4.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 719 s. 2001. ISBN 80-247-0016-6.
[3] PŘIBOVÁ, M. Analýza konkurence a trhu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 91 s. 1998. ISBN 80-7169-536-X.
[4] PORTER, M. Konkurenční strategie. Praha: Victoria Publishing, 403 s. 1994. ISBN 80-85605-11-2.
[5] PORTER, M. Konkurenční výhoda. Praha: Victoria Publishing, 626 s. 1994. ISBN 80-85605-12-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Jiří Filipec:
Vysvětlete blíže Vaše tvrzení na str. 10: "Pravidelně se snažit vylepšovat nabídku je bezesporu nutné, ale inovace nepravidelného rázu jsou mnohem lepší."