Bakalářská práce má za cíl zmapování trhu s výfukovými systémy, na který se chystá společnost AVEX TRADE, spol. s r. o. vstoupit se svým patentovaným tlumičem hluku výfukových plynů. V práci jsou popsány aktuální trendy na trhu, zmíněni a analyzováni současní největší a nejsilnější konkurenti na trhu a navržen marketingový plán, který by mohl dopomoci firmě k získání nových zákazníků a nalezení odbytišť. V závěru práce je zhodnocení nadějí společnosti na úspěch s novým výrobkem.
Anotace v angličtině
The aim of bachelor thesis is to map out the exhaust systems market, where AVEX TRADE, Ltd. is going to enter with the patented silencer. In the thesis you can find current trends on the market, there are mentioned and analysed present biggest and strongest competitors and there is proposed a marketing strategy, which could help the company to get new customers and find new distributive field. At the end of this thesis there is an estimation of chances that the company’s new product will be successful on the market.
Bakalářská práce má za cíl zmapování trhu s výfukovými systémy, na který se chystá společnost AVEX TRADE, spol. s r. o. vstoupit se svým patentovaným tlumičem hluku výfukových plynů. V práci jsou popsány aktuální trendy na trhu, zmíněni a analyzováni současní největší a nejsilnější konkurenti na trhu a navržen marketingový plán, který by mohl dopomoci firmě k získání nových zákazníků a nalezení odbytišť. V závěru práce je zhodnocení nadějí společnosti na úspěch s novým výrobkem.
Anotace v angličtině
The aim of bachelor thesis is to map out the exhaust systems market, where AVEX TRADE, Ltd. is going to enter with the patented silencer. In the thesis you can find current trends on the market, there are mentioned and analysed present biggest and strongest competitors and there is proposed a marketing strategy, which could help the company to get new customers and find new distributive field. At the end of this thesis there is an estimation of chances that the company’s new product will be successful on the market.
1. Prostudujte uvedenou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
2. Charakterizujte současné trendy na trhu.
3. Proveďte analýzu konkurence.
4. Vytvořte marketingový plán vstupu na trh.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte uvedenou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
2. Charakterizujte současné trendy na trhu.
3. Proveďte analýzu konkurence.
4. Vytvořte marketingový plán vstupu na trh.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P., Marketing management. 9. vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[2] ČICHOVSKÝ, L., Marketing zahraničního obchodu. 1. vyd. Praha: Radix, spol. s r. o., 1997. 332 s. ISBN 80-86031-07-1.
[3] JOBBER, D., LANCASTER, G., Management prodeje. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 431 s. ISBN 80-7226-533-4.
[4] PRAŽSKÁ, L., JINDRA, J. a kol., Obchodní podnikání. 1. vyd. Praha: Management Press, Ringier ČR, a. s., 1997. 880 s. ISBN 80-85943-48-4.
[5] CHRISTOPHER, M., Logistics and Supply Chain Management. 2. vyd. Essex: Financial Times Professional Limited, 1998. 294 s. ISBN 0-273-63049-0.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P., Marketing management. 9. vyd. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[2] ČICHOVSKÝ, L., Marketing zahraničního obchodu. 1. vyd. Praha: Radix, spol. s r. o., 1997. 332 s. ISBN 80-86031-07-1.
[3] JOBBER, D., LANCASTER, G., Management prodeje. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 431 s. ISBN 80-7226-533-4.
[4] PRAŽSKÁ, L., JINDRA, J. a kol., Obchodní podnikání. 1. vyd. Praha: Management Press, Ringier ČR, a. s., 1997. 880 s. ISBN 80-85943-48-4.
[5] CHRISTOPHER, M., Logistics and Supply Chain Management. 2. vyd. Essex: Financial Times Professional Limited, 1998. 294 s. ISBN 0-273-63049-0.