Bakalářská práce se skládá z několika částí. Teoretická část vysvětluje pojmy související s tématem bakalářské práce. Praktická část je hlavní částí bakalářské práce. Tato část detailně rozpracovává reklamní kampaň firmy Inpost. Nejdříve jsem vytvořila analýzu současného stavu na trhu masných výrobků. Dále jsem analyzovala současný stav komunikačních a reklamních aktivit firmy Inpost, který jsem vyhodnotila. V reklamní strategii jsem definovala cílovou skupinu, stanovila cíle a vytvořila komunikační sdělení. Pro tuto reklamní kampaň jsem našla vhodná média, kterými oslovím zvolenou cílovou skupinu. Závěr se věnuje hodnocení reklamní kampaně a doporučením jak pokračovat v budoucnu.
Anotace v angličtině
The thesis is divided into several parts. The theoretical part explains relevant basic concepts. The practical part is the main part of the thesis. This part elaborates the advertising campaign for Inpost. At first I prepared analysis of current situation on the meat products market. Then I analysed the current advertising strategy, which means communication and advertising activities. I evaluated the collected information and prepared an advertising campaign. In the advertising strategy I defined the best target group, set up main aims and prepared a message strategy or what we want to say to our target group. I found suitable medium for this campaign to address the target group and prepared timing of this campaign. The conclusion evaluates this campaign and suggests some recommendations.
Klíčová slova
Reklama, funkce reklamy, druhy reklamy, reklamní média, reklamní kampaň.
Klíčová slova v angličtině
Advertising, advertising function, types of advertising, advertising media, advertising campaign.
Rozsah průvodní práce
60 s., 7 s. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se skládá z několika částí. Teoretická část vysvětluje pojmy související s tématem bakalářské práce. Praktická část je hlavní částí bakalářské práce. Tato část detailně rozpracovává reklamní kampaň firmy Inpost. Nejdříve jsem vytvořila analýzu současného stavu na trhu masných výrobků. Dále jsem analyzovala současný stav komunikačních a reklamních aktivit firmy Inpost, který jsem vyhodnotila. V reklamní strategii jsem definovala cílovou skupinu, stanovila cíle a vytvořila komunikační sdělení. Pro tuto reklamní kampaň jsem našla vhodná média, kterými oslovím zvolenou cílovou skupinu. Závěr se věnuje hodnocení reklamní kampaně a doporučením jak pokračovat v budoucnu.
Anotace v angličtině
The thesis is divided into several parts. The theoretical part explains relevant basic concepts. The practical part is the main part of the thesis. This part elaborates the advertising campaign for Inpost. At first I prepared analysis of current situation on the meat products market. Then I analysed the current advertising strategy, which means communication and advertising activities. I evaluated the collected information and prepared an advertising campaign. In the advertising strategy I defined the best target group, set up main aims and prepared a message strategy or what we want to say to our target group. I found suitable medium for this campaign to address the target group and prepared timing of this campaign. The conclusion evaluates this campaign and suggests some recommendations.
Klíčová slova
Reklama, funkce reklamy, druhy reklamy, reklamní média, reklamní kampaň.
Klíčová slova v angličtině
Advertising, advertising function, types of advertising, advertising media, advertising campaign.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte doporučenou literaturu vztahující se k tématu.
2. Proveďte analýzu současných komunikačních a reklamních aktivit firmy.
3. Vytvořte hodnocení současného stavu.
4. Na základě poznatků a závěrů zpracujte vlastní projekt reklamní kampaně.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte doporučenou literaturu vztahující se k tématu.
2. Proveďte analýzu současných komunikačních a reklamních aktivit firmy.
3. Vytvořte hodnocení současného stavu.
4. Na základě poznatků a závěrů zpracujte vlastní projekt reklamní kampaně.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, Jana a KOLEKTIV. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. 432s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] KOTLER, Philip, AMSTRONG, Gary. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 855s. ISBN 80-247-0513-3.
[3] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Masarykova Universita, 1997. 160s. ISBN 80-210-1681-7.
[4] PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600s. ISBN 80-247-0254-1.
[5] SCHWALBE, Heinz. Praktická reklama. 1. vyd. Praha: Grada, 1994. 160s. ISBN 80-7169-112-7.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, Jana a KOLEKTIV. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. 432s. ISBN 80-7179-577-1.
[2] KOTLER, Philip, AMSTRONG, Gary. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 855s. ISBN 80-247-0513-3.
[3] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Masarykova Universita, 1997. 160s. ISBN 80-210-1681-7.
[4] PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600s. ISBN 80-247-0254-1.
[5] SCHWALBE, Heinz. Praktická reklama. 1. vyd. Praha: Grada, 1994. 160s. ISBN 80-7169-112-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.:
Když jste navrhovala reklamní kampaň na pátek před Velikonocemi, brala jste v úvahu, že jde o region s největším podílem věřících a ti v ten den (Velký pátek) dodržují nejpřísnější půst od masa v roce?