Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný zvolený způsob komunikace s potencionálními zákazníky mediální agentury MAFRA a.s., s pobočkou ve Zlíně, realizovat novou navrhnutou strategií a vyhodnotit její efektivitu. Práce je rozčleněna na část teoretickou a praktickou. V teoretické části práce se seznámíme s obecnými poznatky procesu komunikace, komunikačního mixu a podpory prodeje. Praktická část nás seznámí s analýzou deníků Mladá fronta Dnes a Lidové noviny, propagační strategií a realizací nově navrhnuté strategie komunikace se zákazníkem.
Annotation in English
The aim of this paper is to analyze the current chosen type of communication with potential customers of MAFRA a.s. agency, the Zlin branch, and to implement a new suggested strategy with evaluating its efficiency. The study is divided to a theoretical and practical part. In the theoretical part, we will come to general terms on the process of communication, communicational mix and sales promotion. In the practical part, we will be dealing with an analysis of newspapers: Mlada Fronta Dnes and Lidove nominee, promotional strategy and implementation of the new suggested strategy of communication with customers.
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný zvolený způsob komunikace s potencionálními zákazníky mediální agentury MAFRA a.s., s pobočkou ve Zlíně, realizovat novou navrhnutou strategií a vyhodnotit její efektivitu. Práce je rozčleněna na část teoretickou a praktickou. V teoretické části práce se seznámíme s obecnými poznatky procesu komunikace, komunikačního mixu a podpory prodeje. Praktická část nás seznámí s analýzou deníků Mladá fronta Dnes a Lidové noviny, propagační strategií a realizací nově navrhnuté strategie komunikace se zákazníkem.
Annotation in English
The aim of this paper is to analyze the current chosen type of communication with potential customers of MAFRA a.s. agency, the Zlin branch, and to implement a new suggested strategy with evaluating its efficiency. The study is divided to a theoretical and practical part. In the theoretical part, we will come to general terms on the process of communication, communicational mix and sales promotion. In the practical part, we will be dealing with an analysis of newspapers: Mlada Fronta Dnes and Lidove nominee, promotional strategy and implementation of the new suggested strategy of communication with customers.
1. Prostudujte uvedenou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
2. Analyzujte výchozí podklady.
3. Popište realizaci daného návrhu.
4. Proveďte rozbor výsledků a oddůvodněte úspěšnost či neúspěšnost.
Research Plan
1. Prostudujte uvedenou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
2. Analyzujte výchozí podklady.
3. Popište realizaci daného návrhu.
4. Proveďte rozbor výsledků a oddůvodněte úspěšnost či neúspěšnost.
Recommended resources
[1] KOTTLER, PHILIP. Marketing. Praha: Grada Publishing a. s. 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[2] FOSTER, R. V. Timothy. Jak získat a udržet zákazníka. Praha: Vydavatelství a nakladatelství Computer Press, a. s. 2002. 117 s. ISBN 80-7226-669-2.
[3] PELSMACKER, DE PATRICK. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, a. s. 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[4] FORET, MIROSLAV. Marketingová komunikace. 1. vydání. Brno: Vydavatelství a nakladatelství Computer Press, a. s. 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[5] VERWEYEN, ALEXANDER, Jak získávat nové zákazníky. 1. vydání. Praha: Graha Publishing a. s. 2007. 156 s. ISBN 978-80-247-1970-2.
Recommended resources
[1] KOTTLER, PHILIP. Marketing. Praha: Grada Publishing a. s. 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[2] FOSTER, R. V. Timothy. Jak získat a udržet zákazníka. Praha: Vydavatelství a nakladatelství Computer Press, a. s. 2002. 117 s. ISBN 80-7226-669-2.
[3] PELSMACKER, DE PATRICK. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, a. s. 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[4] FORET, MIROSLAV. Marketingová komunikace. 1. vydání. Brno: Vydavatelství a nakladatelství Computer Press, a. s. 2006. 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
[5] VERWEYEN, ALEXANDER, Jak získávat nové zákazníky. 1. vydání. Praha: Graha Publishing a. s. 2007. 156 s. ISBN 978-80-247-1970-2.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.:
1. Komu konkrétně ve firmě je vhodné předplatné nabízet?
2. Proč se nepoužívá metoda nabídnout např. na měsíc noviny na zkoušku zdarma?