Cílem bakalářské práce je navrhnout optimální e-marketingovou komunikaci pro MITAS a. s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bakalářské práce obsahuje úvod do problematiky vztahu Internet-marketing, e-marketingové komunikace a komunikačního mixu pomocí Internetu. Praktická část je věnována komunikačnímu mixu v MITAS a. s. se zaměřením na e-komunikaci, doporučením a návrhům pro zkvalitnění e-marketingové komunikace a specifikaci efektů, které přinesou navrhovaná marketingová řešení.
Anotace v angličtině
The scope of the bachelor´s thesis is to project the optimal e-marketing communication for MITAS a. s. The bachelor´s thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part involves introduction to the relationship between the Internet marketing, e-marketing communication and communication mix with a view to e marketing. The practical part deals with communication mix in MITAS a. s. with a view to e communication. It brings recommendations and suggestions to improve e marketing communication and specifications of the effects brought by the suggested marketing solutions.
Klíčová slova
Internet, marketing, e-marketingová komunikace, komunikační mix pomocí Internetu
Klíčová slova v angličtině
Internet, marketing, e-marketing communication, communication mix through the medium Internet
Rozsah průvodní práce
65 s., 9 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je navrhnout optimální e-marketingovou komunikaci pro MITAS a. s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bakalářské práce obsahuje úvod do problematiky vztahu Internet-marketing, e-marketingové komunikace a komunikačního mixu pomocí Internetu. Praktická část je věnována komunikačnímu mixu v MITAS a. s. se zaměřením na e-komunikaci, doporučením a návrhům pro zkvalitnění e-marketingové komunikace a specifikaci efektů, které přinesou navrhovaná marketingová řešení.
Anotace v angličtině
The scope of the bachelor´s thesis is to project the optimal e-marketing communication for MITAS a. s. The bachelor´s thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part involves introduction to the relationship between the Internet marketing, e-marketing communication and communication mix with a view to e marketing. The practical part deals with communication mix in MITAS a. s. with a view to e communication. It brings recommendations and suggestions to improve e marketing communication and specifications of the effects brought by the suggested marketing solutions.
Klíčová slova
Internet, marketing, e-marketingová komunikace, komunikační mix pomocí Internetu
Klíčová slova v angličtině
Internet, marketing, e-marketing communication, communication mix through the medium Internet
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu ve vztahu k zadání bakalářské práce.
2. Analyzujte komunikační mix společnosti Mitas a. s. se zaměřením na e-marketing.
3. Navrhněte způsoby zkvalitnění e-marketingové komunikace ve společnosti Mitas a. s.
[1] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
[2] PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[3] STUCHLÍK, P., PERGNER, M., DVOŘÁČEK, M. Marketing a reklama na Internetu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 200 s. ISBN 80-7169-630-7.
[4] HLAVENKA, J. Internetový marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 157 s. ISBN 80-7226-498-2.
[5] BLAŽKOVÁ, M. Jak využít Internet v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
Seznam doporučené literatury
[1] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
[2] PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[3] STUCHLÍK, P., PERGNER, M., DVOŘÁČEK, M. Marketing a reklama na Internetu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 200 s. ISBN 80-7169-630-7.
[4] HLAVENKA, J. Internetový marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 157 s. ISBN 80-7226-498-2.
[5] BLAŽKOVÁ, M. Jak využít Internet v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.