Teoretická část této bakalářské práce obsahuje rešerši odborné literatury zaměřenou především na marketingový výzkum a jeho metody. Dále se zde pojednává o částech komunikačního mixu a jejich využití.
V praktické části práce je představena firma Zlatnictví Drahokam, pro niž je tato práce vytvořena. Poté zde naleznete vyhodnocení dotazníků, který byl vytvořen z důvodu zjištění postojů dotazovaných k reklamě. Závěr práce je věnován konkrétním návrhům umístění reklamy s vyjádřením nákladů.
Anotace v angličtině
The theoretical part of this bachelor’s work includes the exploration of relevant literature focusing primarily on marketing research and its methods. The segments of communication mix and their application are also a part of this section.
The practical part shall introduce a firm named Goldsmith’s shop Drahokam, for which this work has been created. You can also find here evaluation of the questionnaires that were formed in order to ascertain the attitudes of respondents to the advertisement. The conclusion pursues specific proposals of advertisement’s locating together with the calculation of its costs.
Klíčová slova
marketingový výzkum, marketingový informační systém, kvantitativní výzkum, kvalitativní výzkum, dotazník, reklama, noviny, časopisy, televize, rádia, kina, venkovní reklama, podpora prodeje, přímý marketing, vztahy s veřejností, osobní prodej
Klíčová slova v angličtině
marketing research, marketing information system, quantitative research, qualitative research, questionnaire, advertisement, newspaper, journals, TV, radios, cinemas, outdoor advertisement, promotion, direct marketing, relations with public, personal selling
Rozsah průvodní práce
65 s., 8 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Teoretická část této bakalářské práce obsahuje rešerši odborné literatury zaměřenou především na marketingový výzkum a jeho metody. Dále se zde pojednává o částech komunikačního mixu a jejich využití.
V praktické části práce je představena firma Zlatnictví Drahokam, pro niž je tato práce vytvořena. Poté zde naleznete vyhodnocení dotazníků, který byl vytvořen z důvodu zjištění postojů dotazovaných k reklamě. Závěr práce je věnován konkrétním návrhům umístění reklamy s vyjádřením nákladů.
Anotace v angličtině
The theoretical part of this bachelor’s work includes the exploration of relevant literature focusing primarily on marketing research and its methods. The segments of communication mix and their application are also a part of this section.
The practical part shall introduce a firm named Goldsmith’s shop Drahokam, for which this work has been created. You can also find here evaluation of the questionnaires that were formed in order to ascertain the attitudes of respondents to the advertisement. The conclusion pursues specific proposals of advertisement’s locating together with the calculation of its costs.
Klíčová slova
marketingový výzkum, marketingový informační systém, kvantitativní výzkum, kvalitativní výzkum, dotazník, reklama, noviny, časopisy, televize, rádia, kina, venkovní reklama, podpora prodeje, přímý marketing, vztahy s veřejností, osobní prodej
Klíčová slova v angličtině
marketing research, marketing information system, quantitative research, qualitative research, questionnaire, advertisement, newspaper, journals, TV, radios, cinemas, outdoor advertisement, promotion, direct marketing, relations with public, personal selling
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte uvedenou literaturu s návazností na dané téma.
2. Vytvořte vhodný dotazník k dané problematice.
3. Vyhodnoťte dotazník a navrhněte vhodnou reklamní kampaň.
4. Zapracujte rozpočet reklamní kampaně.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte uvedenou literaturu s návazností na dané téma.
2. Vytvořte vhodný dotazník k dané problematice.
3. Vyhodnoťte dotazník a navrhněte vhodnou reklamní kampaň.
4. Zapracujte rozpočet reklamní kampaně.
Seznam doporučené literatury
[1] SVĚTLÍK, J. Marketing: cesta k trhu. Zlín: EKKA, 1992. 256 s. ISBN 80-900015-8-0.
[2] KOTLER, P. Marketing Management: analýza, plánování, využití, kontrola. 9. vyd. Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
[3] KUBÍČKOVÁ, M. Průzkum trhu. 1999.
[4] PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERG, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[5] FORET, M. Marketingová komunikace. 2. vyd. Masarykova univerzita, 1997. ISBN 80-210-1681-7.
Seznam doporučené literatury
[1] SVĚTLÍK, J. Marketing: cesta k trhu. Zlín: EKKA, 1992. 256 s. ISBN 80-900015-8-0.
[2] KOTLER, P. Marketing Management: analýza, plánování, využití, kontrola. 9. vyd. Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
[3] KUBÍČKOVÁ, M. Průzkum trhu. 1999.
[4] PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERG, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[5] FORET, M. Marketingová komunikace. 2. vyd. Masarykova univerzita, 1997. ISBN 80-210-1681-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.:
1. Skutečně tvoří velké procento zákazníků mladí lidé?
2. Proč jste zvolila reklamu v rádiu a kině?