Cílem mé bakalářské práce by měla být analýza public relations ve firmě Hamé a.s. Teoretická část bakalářské práce vysvětluje a popisuje základní principy public relations vztahů, co je to PR, jaké druhy PR máme a na koho se public relations vztahuje. Dále popisuje vzájemný vztah marketingu a PR. V praktické části bakalářské práce je popsáno public relations ve firmě, způsoby komunikace mezi firmou a veřejností, způsoby komunikace s médii a dalšími části public relations. Dále jsou v hodnotící části uvedeny vhodné PR aktivity pro firmu do budoucna. V závěru je uvedeno vyhodnocení PR analýzy a navrhnuté PR aktivity.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to create analysis of public relations in the company Hamé, a.s. Theoretic part of the bachelors work describes basic rules of the public relations, what the PR is, types of public relations and what the aim of the PR is. On other hand it desribes relationship between marketing and public relations. Analytics part describe public relations in the company, types of communication between company and public, market position such as user view. Also I write about suitable PR activities for the company for the future and I write how to maintain the PR position of the company or how to improve relationships between customers and between public. In the conclusion I summarise PR activities of the company and evaluate the suggested PR activities.
Klíčová slova
public relations, formy public relations, tisková zpráva, agentura public relations, veřejná image, marketingový mix, sponzorství
Klíčová slova v angličtině
public relations, press release, forms of public relations, marketing mix, public relation agency, public image, sponsorship
Rozsah průvodní práce
52 s. , 3 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé bakalářské práce by měla být analýza public relations ve firmě Hamé a.s. Teoretická část bakalářské práce vysvětluje a popisuje základní principy public relations vztahů, co je to PR, jaké druhy PR máme a na koho se public relations vztahuje. Dále popisuje vzájemný vztah marketingu a PR. V praktické části bakalářské práce je popsáno public relations ve firmě, způsoby komunikace mezi firmou a veřejností, způsoby komunikace s médii a dalšími části public relations. Dále jsou v hodnotící části uvedeny vhodné PR aktivity pro firmu do budoucna. V závěru je uvedeno vyhodnocení PR analýzy a navrhnuté PR aktivity.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to create analysis of public relations in the company Hamé, a.s. Theoretic part of the bachelors work describes basic rules of the public relations, what the PR is, types of public relations and what the aim of the PR is. On other hand it desribes relationship between marketing and public relations. Analytics part describe public relations in the company, types of communication between company and public, market position such as user view. Also I write about suitable PR activities for the company for the future and I write how to maintain the PR position of the company or how to improve relationships between customers and between public. In the conclusion I summarise PR activities of the company and evaluate the suggested PR activities.
Klíčová slova
public relations, formy public relations, tisková zpráva, agentura public relations, veřejná image, marketingový mix, sponzorství
Klíčová slova v angličtině
public relations, press release, forms of public relations, marketing mix, public relation agency, public image, sponsorship
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte uvedenou literaturu vztahující se ke zvolenému tématu.
2. Na základě teoretických poznatků proveďte situační analýzu a rozbor PR aktivit firmy.
3. Zhodnoťte výsledky provedené analýzy ve firmě.
4. Zpracujte návrh na zlepšení PR aktivit.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte uvedenou literaturu vztahující se ke zvolenému tématu.
2. Na základě teoretických poznatků proveďte situační analýzu a rozbor PR aktivit firmy.
3. Zhodnoťte výsledky provedené analýzy ve firmě.
4. Zpracujte návrh na zlepšení PR aktivit.
Seznam doporučené literatury
[1] PELSMACKER P., GEUENS M., VAN DEN BERGH J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[2] POSPÍŠIL Pavel. Efektivní Public Relations a media relations. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 172 s. ISBN 80-7226-823-6.
[3] FOSTER R V Timothy. Jak získat a udržet zákazníka. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 118 s. ISBN 80-7226-663-2
[4] KOTLER, P. Marketing Management. 3. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1997. 710 s. ISBN 80-85605-08-2.
[5] Asociace Public relations agentur: Informace z oboru [online]. [cit. 2007-10-01]. Dostupný z WWW: http://www.apra.cz/cz/index.php?show_page=text§section=7.
Seznam doporučené literatury
[1] PELSMACKER P., GEUENS M., VAN DEN BERGH J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[2] POSPÍŠIL Pavel. Efektivní Public Relations a media relations. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 172 s. ISBN 80-7226-823-6.
[3] FOSTER R V Timothy. Jak získat a udržet zákazníka. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 118 s. ISBN 80-7226-663-2
[4] KOTLER, P. Marketing Management. 3. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1997. 710 s. ISBN 80-85605-08-2.
[5] Asociace Public relations agentur: Informace z oboru [online]. [cit. 2007-10-01]. Dostupný z WWW: http://www.apra.cz/cz/index.php?show_page=text§section=7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.:
Jaké kontakty s novináři firma udržuje?