Cílem této bakalářské práce je analyzovat spokojenost zákazníků společnosti Unipro spol. s r.o. a na tomto podkladě vypracovat soubor doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků. V teoretické část se věnuji problematice úlohy marketingu v moderní firmě, obecné spokojenosti zákazníků, marketingovému výzkumu a Event marketingu. V analytické, navazující části bakalářské práce, přibližuji profil společnosti Unipro spol. s r.o. a především se zabývám výzkumem spokojenosti zákazníků prostřednictvím strukturovaného dotazníku. V závěru práce uvádím doporučení jako podklad pro zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti Unipro spol. s r. o.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor’s work is to analysis customer’s satisfaction of Unipro Ltd. and suggests the ways for increasing customer’s satisfaction. In the theoretical part I engage of marketing in modern firm, common customer’s satisfaction, marketing research and Event marketing. In the practical part I describe the company Unipro Ltd. and occupy of customer’s satisfaction research by means structural questionnaire. In conclusion I present the recommendations for customer satisfaction increases.
Cílem této bakalářské práce je analyzovat spokojenost zákazníků společnosti Unipro spol. s r.o. a na tomto podkladě vypracovat soubor doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků. V teoretické část se věnuji problematice úlohy marketingu v moderní firmě, obecné spokojenosti zákazníků, marketingovému výzkumu a Event marketingu. V analytické, navazující části bakalářské práce, přibližuji profil společnosti Unipro spol. s r.o. a především se zabývám výzkumem spokojenosti zákazníků prostřednictvím strukturovaného dotazníku. V závěru práce uvádím doporučení jako podklad pro zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti Unipro spol. s r. o.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor’s work is to analysis customer’s satisfaction of Unipro Ltd. and suggests the ways for increasing customer’s satisfaction. In the theoretical part I engage of marketing in modern firm, common customer’s satisfaction, marketing research and Event marketing. In the practical part I describe the company Unipro Ltd. and occupy of customer’s satisfaction research by means structural questionnaire. In conclusion I present the recommendations for customer satisfaction increases.
1. Prostudujte dostupnou literaturu k dané problematice.
2. Vypracujte dotazník a proveďte dotazníkové šetření zákazníků společnosti Unipro spol. s r. o.
3. Zhodnoťte výsledky řešení.
4. Navrhněte doporučení pro společnost Unipro spol. s r. o.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte dostupnou literaturu k dané problematice.
2. Vypracujte dotazník a proveďte dotazníkové šetření zákazníků společnosti Unipro spol. s r. o.
3. Zhodnoťte výsledky řešení.
4. Navrhněte doporučení pro společnost Unipro spol. s r. o.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P., KELLER, L. K. Marketing Management. 12. vydání. Praha: Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 798-80-247-1359-5.
[2] MAJARO, S., Základy Marketingu. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 1996. 308 s. ISBN: 80-7169-397-2.
[3] FORET, M., STÁVKOVÁ, J., Marketingový Výzkum. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
[4] STORBACKA, K., LEHTINEN, R. J., Řízení vztahů se zákazníky. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2002. 167 s. ISBN: 80-7169-813-x.
[5] SOUKALOVÁ, R., Strategický Marketing. 1. vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2005. 118 s. ISBN: 80-7318-177-0.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P., KELLER, L. K. Marketing Management. 12. vydání. Praha: Grada Publishing, 2007. 788 s. ISBN 798-80-247-1359-5.
[2] MAJARO, S., Základy Marketingu. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 1996. 308 s. ISBN: 80-7169-397-2.
[3] FORET, M., STÁVKOVÁ, J., Marketingový Výzkum. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
[4] STORBACKA, K., LEHTINEN, R. J., Řízení vztahů se zákazníky. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2002. 167 s. ISBN: 80-7169-813-x.
[5] SOUKALOVÁ, R., Strategický Marketing. 1. vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2005. 118 s. ISBN: 80-7318-177-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.:
1. Co jsou to luxusní výrobky?
2. Kdo jsou jejich zákazníci?
3. Jaké je jejich postavení mezi konkurencí?