Cieľom mojej bakalárskej práce na tému ''Zvýšenie efektívnosti merania spokojnosti zákazníka firmy SATES, a. s.‘‘ je zhodnotiť súčasné meranie spokojnosti zákazníka a navrhnúť nové, efektívnejšie meranie. V teoretickej časti sa zamerám na marketingový výskum, metódy marketingového výskumu a na meranie spokojnosti zákazníka, ktoré bude dôležitou súčasťou druhej časti mojej práce. V praktickej časti budem pomocou dotazníkov zisťovať spokojnosť zákazníkov s firmou SATES, a. s. Po vyhodnotení a interpretácii výsledkov tohto merania vyhodnotím efektívnosť nových dotazníkov. V závere celú moju prácu zhodnotím.
Anotace v angličtině
The main subject of my graduation theses ''The Efficienty Evaluation of SATES, s. c. Firm Customers Satisfaction‘‘ is based on evaluating actual measurement of customer satisfaction and also to design new, more effective way of measuring. In theoretical part I sight on marketing research, methods of marketing researches as well as customer satisfaction measuring, which is going to take a significant part in the second part of my work. In practical part I will take a great interest in researching SATES corporation customer satisfaction through the use of questionnaires. After result evaluation and interpretation of this measurement I will score the effectiveness of new questionnaires. My work will be closed with overall evaluation.
Cieľom mojej bakalárskej práce na tému ''Zvýšenie efektívnosti merania spokojnosti zákazníka firmy SATES, a. s.‘‘ je zhodnotiť súčasné meranie spokojnosti zákazníka a navrhnúť nové, efektívnejšie meranie. V teoretickej časti sa zamerám na marketingový výskum, metódy marketingového výskumu a na meranie spokojnosti zákazníka, ktoré bude dôležitou súčasťou druhej časti mojej práce. V praktickej časti budem pomocou dotazníkov zisťovať spokojnosť zákazníkov s firmou SATES, a. s. Po vyhodnotení a interpretácii výsledkov tohto merania vyhodnotím efektívnosť nových dotazníkov. V závere celú moju prácu zhodnotím.
Anotace v angličtině
The main subject of my graduation theses ''The Efficienty Evaluation of SATES, s. c. Firm Customers Satisfaction‘‘ is based on evaluating actual measurement of customer satisfaction and also to design new, more effective way of measuring. In theoretical part I sight on marketing research, methods of marketing researches as well as customer satisfaction measuring, which is going to take a significant part in the second part of my work. In practical part I will take a great interest in researching SATES corporation customer satisfaction through the use of questionnaires. After result evaluation and interpretation of this measurement I will score the effectiveness of new questionnaires. My work will be closed with overall evaluation.
1. Prostudujte literaturu týkající se dané problematiky.
2. Zhodnoťte současné měření spokojenosti zákazníků prováděné firmou.
3. Navrhněte nové způsoby měření spokojenosti zákazníků.
4. Vyhodnoťte navrhované způsoby měření spokojenosti a vyberte nejlepší.
5. Najlepší návrh otestujte v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literaturu týkající se dané problematiky.
2. Zhodnoťte současné měření spokojenosti zákazníků prováděné firmou.
3. Navrhněte nové způsoby měření spokojenosti zákazníků.
4. Vyhodnoťte navrhované způsoby měření spokojenosti a vyberte nejlepší.
5. Najlepší návrh otestujte v praxi.
Seznam doporučené literatury
[1] HAGUE, P. Průzkum trhu: Příprava, výběr metod, provedení, interpretace výsledků, Brno: Computer Press, 2003. 234 s. ISBN 80-7226-917-8.
[2] KOTLER, P., TNAS DE BES, F. Inovativní marketing: Jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků, Praha: Grana Publishing, 2005. 199 s. ISBN 80-247-0921-x.
[3] KOTLER, P., Marketing podle Kotlera: Jak vytvářet a ovládnout nové trhy, Praha: Management Press, 2002. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[4] LESÁKOVÁ, D. Marketingové analýzy a prognózy, Bratislava: SOFA, 2002. 192 s. ISBN 80-89033-23-7.
[5] FORET M., STÁVKOVÁ J. Marketingový výzkum: Jak poznávat své zákazníky, Praha: Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
[6] Interné smernice firmy SATES, a. s.
Seznam doporučené literatury
[1] HAGUE, P. Průzkum trhu: Příprava, výběr metod, provedení, interpretace výsledků, Brno: Computer Press, 2003. 234 s. ISBN 80-7226-917-8.
[2] KOTLER, P., TNAS DE BES, F. Inovativní marketing: Jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků, Praha: Grana Publishing, 2005. 199 s. ISBN 80-247-0921-x.
[3] KOTLER, P., Marketing podle Kotlera: Jak vytvářet a ovládnout nové trhy, Praha: Management Press, 2002. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[4] LESÁKOVÁ, D. Marketingové analýzy a prognózy, Bratislava: SOFA, 2002. 192 s. ISBN 80-89033-23-7.
[5] FORET M., STÁVKOVÁ J. Marketingový výzkum: Jak poznávat své zákazníky, Praha: Grada Publishing, 2003. 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
[6] Interné smernice firmy SATES, a. s.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.:
1. Kolik má firma zaměstnanců?