Cílem mé bakalářské práce byl marketingový výzkum na zjištění míry spokojenosti zákazníků s obchodní firmou MPL TRADING prováděného pomocí dotazníkového šetření. Na základě zjištěných informací navrhnout případné změny, které by mohly napomoci při zdokonalení péče o zákazníky a pokusit se o zlepšení efektivnosti společnosti.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelors thesis was the marketing research to find out the measuring of customers satisfaction with the business company MPL TRADING realized by means of questionnaire inquiry. On the basis of these information to suggest changes, that could to help to improve a care of customers and try to improve the effectiveness of the company.
Klíčová slova
marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, dotazníkové šetření, efektivnost, péče o zákazníka
Klíčová slova v angličtině
marketing research, customers satisfaction, questionnaire inquiry, effectiveness, care of customers.
Rozsah průvodní práce
50 s, 2 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé bakalářské práce byl marketingový výzkum na zjištění míry spokojenosti zákazníků s obchodní firmou MPL TRADING prováděného pomocí dotazníkového šetření. Na základě zjištěných informací navrhnout případné změny, které by mohly napomoci při zdokonalení péče o zákazníky a pokusit se o zlepšení efektivnosti společnosti.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelors thesis was the marketing research to find out the measuring of customers satisfaction with the business company MPL TRADING realized by means of questionnaire inquiry. On the basis of these information to suggest changes, that could to help to improve a care of customers and try to improve the effectiveness of the company.
Klíčová slova
marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, dotazníkové šetření, efektivnost, péče o zákazníka
Klíčová slova v angličtině
marketing research, customers satisfaction, questionnaire inquiry, effectiveness, care of customers.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu vztahující se ke zvolenému tématu.
2. Analyzujte současnou situaci v návaznosti na teoretické poznatky.
3. Proveďte hodnocení spokojenosti zákazníků firmy MPL TRADING, s. r. o.
4. Navrhněte možnosti řešení, která povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu vztahující se ke zvolenému tématu.
2. Analyzujte současnou situaci v návaznosti na teoretické poznatky.
3. Proveďte hodnocení spokojenosti zákazníků firmy MPL TRADING, s. r. o.
4. Navrhněte možnosti řešení, která povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Seznam doporučené literatury
[1] BURNETT, K. Klíčový zákazníci a péče o ně. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 382 s. ISBN 80-7226-655-1.
[2] PLESKAČ, J., SOUKUP, L. Marketing ve stavebnictví. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 232 s. ISBN 80-247-0052-2.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[5] MPL TRADING, s. r. o. : historie, produkty [online]. Dostupný z WWW: .
Seznam doporučené literatury
[1] BURNETT, K. Klíčový zákazníci a péče o ně. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002. 382 s. ISBN 80-7226-655-1.
[2] PLESKAČ, J., SOUKUP, L. Marketing ve stavebnictví. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 232 s. ISBN 80-247-0052-2.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[5] MPL TRADING, s. r. o. : historie, produkty [online]. Dostupný z WWW: .
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Karel Kučera:
Z Vašeho průzkumu vyplývá poměrně velká nespokojenost zákazníků s profesionalitou zaměstnanců. Jak ji navrhujete řešit?
doc. PhDr. Ing. Aleš Gregar, CSc:
Jaké vidíte příčiny nedostatečných znalostí u prodavačů ve zkoumané firmě?