Bakalářská práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro golfový areál Kaskáda patřící společnosti Golf Brno a.s.. První část analytické práce tvoří charakteristika společnosti, situační analýza, tedy přehled mikroprostředí a makroprostředí, vlivy, které působí na golfový areál. Ve druhé části práce jsou stanoveny vlastní návrhy marketingových cílů, těchto cílů je dosaženo pomocí strategií a je připraven program aktivit na rok 2008, který je zaměřen na propagaci a návrh zajímavých akcí.
Annotation in English
The bachelor thesis deals with the marketing plan of the golf course Kaskáda for Golf Brno Inc.. The first analytical part consists of characterization of the company, situation analysis, meaning the review of micro and macro enviroment, and influces, which could have impact on the golf course. In the second part of the thesis are my own proposals, I defined marketing goals. These goals are achieved through the marketing strategies and there will be a programme of marketing activities in 2008. These activities are specialized on the promotion of the golf course Kaskáda and the preparation of an interesting offer of services.
Bakalářská práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro golfový areál Kaskáda patřící společnosti Golf Brno a.s.. První část analytické práce tvoří charakteristika společnosti, situační analýza, tedy přehled mikroprostředí a makroprostředí, vlivy, které působí na golfový areál. Ve druhé části práce jsou stanoveny vlastní návrhy marketingových cílů, těchto cílů je dosaženo pomocí strategií a je připraven program aktivit na rok 2008, který je zaměřen na propagaci a návrh zajímavých akcí.
Annotation in English
The bachelor thesis deals with the marketing plan of the golf course Kaskáda for Golf Brno Inc.. The first analytical part consists of characterization of the company, situation analysis, meaning the review of micro and macro enviroment, and influces, which could have impact on the golf course. In the second part of the thesis are my own proposals, I defined marketing goals. These goals are achieved through the marketing strategies and there will be a programme of marketing activities in 2008. These activities are specialized on the promotion of the golf course Kaskáda and the preparation of an interesting offer of services.