Cílem bakalářské práce je analyzovat komunikační mix společnosti Unipro spol. s r.o., vyhodnotit současné nástroje komunikačního mixu a navrhnout způsoby jeho zkvalitnění.
Teoretická část bakalářské práce charakterizuje pojmy komunikace a marketingový komunikační mix včetně jeho jednotlivých nástrojů. Teoretická část je vodítkem pro analytickou část, která zahrnuje profil společnosti, analýzu současného komunikačního mixu a jeho vyhodnocení pomocí SWOT analýzy. Na základě analýzy současného stavu jsou navržena doporučení pro zkvalitnění komunikačního mixu.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor’s thesis is to analyse communication mix of the Unipro Co., evaluate the current parts of the communication mix and propose ways for its improvement.
The theoretical part describes the notions communication and marketing communication mix including its different tools. The theoretical part is a guide to the practical part, which includes the company profile, analysis of the present communication mix, and its evaluation by SWOT analysis. The last part proposes changes for improving the quality of the communication mix.
Klíčová slova
komunikační mix, reklama, podpora prodeje, Public relations, osobní prodej, přímý marketing
Klíčová slova v angličtině
Keywords: communication mix, advertisement, sales promotion, Public relations, private promotion, direct marketing.
Rozsah průvodní práce
60 s., 6 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je analyzovat komunikační mix společnosti Unipro spol. s r.o., vyhodnotit současné nástroje komunikačního mixu a navrhnout způsoby jeho zkvalitnění.
Teoretická část bakalářské práce charakterizuje pojmy komunikace a marketingový komunikační mix včetně jeho jednotlivých nástrojů. Teoretická část je vodítkem pro analytickou část, která zahrnuje profil společnosti, analýzu současného komunikačního mixu a jeho vyhodnocení pomocí SWOT analýzy. Na základě analýzy současného stavu jsou navržena doporučení pro zkvalitnění komunikačního mixu.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor’s thesis is to analyse communication mix of the Unipro Co., evaluate the current parts of the communication mix and propose ways for its improvement.
The theoretical part describes the notions communication and marketing communication mix including its different tools. The theoretical part is a guide to the practical part, which includes the company profile, analysis of the present communication mix, and its evaluation by SWOT analysis. The last part proposes changes for improving the quality of the communication mix.
Klíčová slova
komunikační mix, reklama, podpora prodeje, Public relations, osobní prodej, přímý marketing
Klíčová slova v angličtině
Keywords: communication mix, advertisement, sales promotion, Public relations, private promotion, direct marketing.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte odbornou literaturu k danému tématu.
2. Analyzujte komunikační mix společnosti Unipro spol. s r. o.
3. Vyhodnoťte současný komunikační mix společnosti Unipro spol. s r. o.
4. Navrhněte způsoby zkvalitnění komunikačního mixu pro společnost Unipro spol. s r. o.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte odbornou literaturu k danému tématu.
2. Analyzujte komunikační mix společnosti Unipro spol. s r. o.
3. Vyhodnoťte současný komunikační mix společnosti Unipro spol. s r. o.
4. Navrhněte způsoby zkvalitnění komunikačního mixu pro společnost Unipro spol. s r. o.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M., PROCHÁZKA P., aj. Marketing základy a postupy. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 162 s. ISBN 80-7226-558-X.
[2] KOTLER, P. Marketing managment. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[3] KOZÁK V., ŠUMBEROVÁ, P. Základy marketingu. 2. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2000. 101 s. ISBN 80-214-1657-2.
[4] NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: VŠE Praha, 1995. 113 s. ISBN 807079-376-7.
[5] PELSMACKER, de P. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
[6] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M., PROCHÁZKA P., aj. Marketing základy a postupy. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001. 162 s. ISBN 80-7226-558-X.
[2] KOTLER, P. Marketing managment. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[3] KOZÁK V., ŠUMBEROVÁ, P. Základy marketingu. 2. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2000. 101 s. ISBN 80-214-1657-2.
[4] NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: VŠE Praha, 1995. 113 s. ISBN 807079-376-7.
[5] PELSMACKER, de P. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
[6] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Lenka Vašků:
Kam byste ve zmiňovaném komunikačním mixu zařadila Event marketing, Telemarketing, a které formy by mohla použít např. v příštím roce firma UNIPRO?
Ing. Karel Kučera:
Co Vás vedlo k volbě přávě těch médií, která jste zvolila?