Cílem mojí bakalářské práce je zhodnocení stávajícího stavu získávání nových předplatitelů ve společnosti Mafra a.s., vytvořit databázi potenciálních předplatitelů daných segmentů a navrhnout strategii získání nových předplatitelů deníků Mladá fronta DNES a Lidových novin. V teoretické části chci zmapovat jednotlivé formy marketingové komunikace, tvorbu databáze, média využívané k oslovení zákazníků a jednotlivé strategie oslovování zákazníků. V praktické části pak představím firmu Mafra a.s., analyzuji jakým způsobem jsou získávání předplatitelé nyní, vytvořím databázi potencionálních zákazníků konkrétních segmentů a navrhnu strategii k jejich oslovení.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor work is to evaluate the current status of getting new subscribers at the company Mafra a.s., then to create the database of potential subscribers in given segments and to propose the strategy for getting new subscribers for dailies Mladá fronta DNES and Lidové noviny. In the theoretic part I want to map individual forms of marketing communication, database development, media used to address the customers and individual strategies of customers addressing. In the practical part I will introduce the company Mafra a.s., analyse the way how the subscribers are gained presently. I will also create the database of potential customers in specific segments and will propose the strategy to address them.
Klíčová slova
Marketingový komunikační mix, média v komunikační mixu, reklama, podpora prodeje, public relation, promotion, direct marketing, neadresná distribuce, telemarketing, teleshopping, databázový marketing, osobní prodej, marketingový výzkum, promoakce, akvizice.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication mix, communication medium, advertising, sales promotion, public relation, promotion, direct marketing, unaddressed distribution, telemarketing, teleshopping, databaze marketing, personal selling, marketing research, promotions, acquisition.
Rozsah průvodní práce
61 s. , 20 s. tabulkové příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mojí bakalářské práce je zhodnocení stávajícího stavu získávání nových předplatitelů ve společnosti Mafra a.s., vytvořit databázi potenciálních předplatitelů daných segmentů a navrhnout strategii získání nových předplatitelů deníků Mladá fronta DNES a Lidových novin. V teoretické části chci zmapovat jednotlivé formy marketingové komunikace, tvorbu databáze, média využívané k oslovení zákazníků a jednotlivé strategie oslovování zákazníků. V praktické části pak představím firmu Mafra a.s., analyzuji jakým způsobem jsou získávání předplatitelé nyní, vytvořím databázi potencionálních zákazníků konkrétních segmentů a navrhnu strategii k jejich oslovení.
Anotace v angličtině
The aim of my bachelor work is to evaluate the current status of getting new subscribers at the company Mafra a.s., then to create the database of potential subscribers in given segments and to propose the strategy for getting new subscribers for dailies Mladá fronta DNES and Lidové noviny. In the theoretic part I want to map individual forms of marketing communication, database development, media used to address the customers and individual strategies of customers addressing. In the practical part I will introduce the company Mafra a.s., analyse the way how the subscribers are gained presently. I will also create the database of potential customers in specific segments and will propose the strategy to address them.
Klíčová slova
Marketingový komunikační mix, média v komunikační mixu, reklama, podpora prodeje, public relation, promotion, direct marketing, neadresná distribuce, telemarketing, teleshopping, databázový marketing, osobní prodej, marketingový výzkum, promoakce, akvizice.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication mix, communication medium, advertising, sales promotion, public relation, promotion, direct marketing, unaddressed distribution, telemarketing, teleshopping, databaze marketing, personal selling, marketing research, promotions, acquisition.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte uvedenou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
2. Analyzujte stávající stav předplatitelů MF Dnes a Lidových novin.
3. Vytvořte databázi potenciálních předplatitelů v daném regionu.
4. Navrhněte strategii získání nových předplatitelů.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte uvedenou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
2. Analyzujte stávající stav předplatitelů MF Dnes a Lidových novin.
3. Vytvořte databázi potenciálních předplatitelů v daném regionu.
4. Navrhněte strategii získání nových předplatitelů.
Seznam doporučené literatury
[1] SVĚTLÍK, JAROSLAV. Marketing cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. 2005. 340 s. ISBN 80-86989-48-2.
[2] TELLIS, J. GERARD. Reklama a podpora prodeje. 1. vydání. Praha: Grada Publishing. 2000. 620 s. ISBN 80-7169-997-7.
[3] PELSMACKER, DE PATRICK. Marketingová komunikace. Praha. Grada publishing, a. s. 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[4] VÁŇA, PETR. Direkt marketing v praxi. 2. vydání. Praha. PhDr. Petr Váňa {-} OMEGA. 2006. 130 s. ISBN 80-903726-1-9.
[5] VERWEYEN, ALEXANDER, Jak získávat nové zákazníky. 1. vydání. Praha. Graha Publishing a. s. 2007. 156 s. ISBN 978-80-247-1970-2.
Seznam doporučené literatury
[1] SVĚTLÍK, JAROSLAV. Marketing cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. 2005. 340 s. ISBN 80-86989-48-2.
[2] TELLIS, J. GERARD. Reklama a podpora prodeje. 1. vydání. Praha: Grada Publishing. 2000. 620 s. ISBN 80-7169-997-7.
[3] PELSMACKER, DE PATRICK. Marketingová komunikace. Praha. Grada publishing, a. s. 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[4] VÁŇA, PETR. Direkt marketing v praxi. 2. vydání. Praha. PhDr. Petr Váňa {-} OMEGA. 2006. 130 s. ISBN 80-903726-1-9.
[5] VERWEYEN, ALEXANDER, Jak získávat nové zákazníky. 1. vydání. Praha. Graha Publishing a. s. 2007. 156 s. ISBN 978-80-247-1970-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Miloslava Kubíčková:
Proč navrhujete pečovat o stávajícího zákazníka?