Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vývoje nového produktu v oblasti rychlého občerstvení. V práci je proveden marketingový průzkum, jehož úkolem bylo zjistit zájem o navrhovaný produkt. Za tímto účelem byl sestaven dotazník a mezi zákazníky restaurace proveden výzkum. Dále byly provedeny výrobkové strategie. Nakonec byla sestavena poziční mapa a výrobek byl porovnán s jinými produkty na trhu rychlého občerstvení.
Anotace v angličtině
This bachelor work is dealing with suggestion of progress of a new product in fast food area. In a bachelor work is created marketing research, that found out interest of proposed product. For this purpose was made a questionnaire that was used in a restaurant. On the basis of answers were made a product strategies. In the end I made up a positional map and a product was compare with other products in a of fast food market.
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vývoje nového produktu v oblasti rychlého občerstvení. V práci je proveden marketingový průzkum, jehož úkolem bylo zjistit zájem o navrhovaný produkt. Za tímto účelem byl sestaven dotazník a mezi zákazníky restaurace proveden výzkum. Dále byly provedeny výrobkové strategie. Nakonec byla sestavena poziční mapa a výrobek byl porovnán s jinými produkty na trhu rychlého občerstvení.
Anotace v angličtině
This bachelor work is dealing with suggestion of progress of a new product in fast food area. In a bachelor work is created marketing research, that found out interest of proposed product. For this purpose was made a questionnaire that was used in a restaurant. On the basis of answers were made a product strategies. In the end I made up a positional map and a product was compare with other products in a of fast food market.
2. Proveďte marketingový výzkum pro zavedení nového produktu.
3. Proveďte výrobkové strategie k produktu.
4. Formulujte závěry a návrhy do budoucna.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literaturu k tématu.
2. Proveďte marketingový výzkum pro zavedení nového produktu.
3. Proveďte výrobkové strategie k produktu.
4. Formulujte závěry a návrhy do budoucna.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
[2] PŘIBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-299-9.
[3] ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1996. ISBN 80-7079-389-9.
[4] KOZEL, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0966-X.
[5] KOTLER, P. Marketing od A do Z. Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
[2] PŘIBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-299-9.
[3] ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1996. ISBN 80-7079-389-9.
[4] KOZEL, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0966-X.
[5] KOTLER, P. Marketing od A do Z. Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
Přílohy volně vložené
Příloha PI: Dotazník - kantýna Gastrocentrum
Příloha PII: Návrhy etikety výrobku
Příloha PIII: Kalkulace
Příloha PIV: Návrh poutače
Příloha PV: Návrh plakátu do školních bufetů
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Jiří Filipec:
Co považujete za nejslabší stránku zmiňovaných produktů?
Ing. Miloslava Kubíčková:
Jak jste postupoval při výpočtu nutričních hodnot jednotlivých produktů?