Cílem práce je využití teoretických poznatků z marketingu ke tvorbě komunikačního plánu pro skutečně existující společnost KABESTAV. Stavební společnost v současné době zavádí nový produkt - práci s kamenem v zahradní architektuře a za tím účelem navazuje kontakt s novým cílovým segmentem - rodinami, žijícími v rodinných domech, které společnost neznají. Tato práce dává firmě návod, jak si v této situaci poradit.
Anotace v angličtině
This work aims to use theoretical marketing findings to create a communication plan for a real company, KABESTAV. This building company is currently launching a new product - work with stone in garden architecture and thus establishing contact with a new market segment - families living in houses which are not familiar with the firm. This work provides the company with guidance on how to handle this situation.
Klíčová slova
Marketing, Komunikační plán, Prodej, Reklama, Direct marketing, Rozpočet, Veletrh, Zákazník.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Communication plan, Selling, Advertisement, Direct marketing, Budget, Trade fair, Customer.
Rozsah průvodní práce
58 s., 8 s. obr. přloh.
Jazyk
AN
Anotace
Cílem práce je využití teoretických poznatků z marketingu ke tvorbě komunikačního plánu pro skutečně existující společnost KABESTAV. Stavební společnost v současné době zavádí nový produkt - práci s kamenem v zahradní architektuře a za tím účelem navazuje kontakt s novým cílovým segmentem - rodinami, žijícími v rodinných domech, které společnost neznají. Tato práce dává firmě návod, jak si v této situaci poradit.
Anotace v angličtině
This work aims to use theoretical marketing findings to create a communication plan for a real company, KABESTAV. This building company is currently launching a new product - work with stone in garden architecture and thus establishing contact with a new market segment - families living in houses which are not familiar with the firm. This work provides the company with guidance on how to handle this situation.
Klíčová slova
Marketing, Komunikační plán, Prodej, Reklama, Direct marketing, Rozpočet, Veletrh, Zákazník.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Communication plan, Selling, Advertisement, Direct marketing, Budget, Trade fair, Customer.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte teoretické informační zdroje charakterizující formy komunikace a komunikační plán.
2. Proveďte sběr sekundárních informací a návrh na sběr primárních informací zaměřených na atraktivitu nového produktu a nové prodejny.
3. S využitím zjištěných informací proveďte SWOT analýzu zaměřenou na komunikaci firmy s cílovými skupinami.
4. Závěrem navrhněte způsoby efektivní komunikace nového produktu s cílovými skupinami.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte teoretické informační zdroje charakterizující formy komunikace a komunikační plán.
2. Proveďte sběr sekundárních informací a návrh na sběr primárních informací zaměřených na atraktivitu nového produktu a nové prodejny.
3. S využitím zjištěných informací proveďte SWOT analýzu zaměřenou na komunikaci firmy s cílovými skupinami.
4. Závěrem navrhněte způsoby efektivní komunikace nového produktu s cílovými skupinami.
Seznam doporučené literatury
[1] DE PELSMACKER, P., GEUNES M. Marketingová komunikace. 1.vyd. Praha: Grada, 2003. 584 s. ISBN 80-247-0254-1.
[2] VYSEKALOVÁ, J. a kol. Veletrhy a výstavy. 1. vyd. Praha: Grada, 2004. 158 s. ISBN 80-247-0894-9.
[3] FREY, P. Marketingová komunikace, nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
[4] VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ J. Reklama, Jak dělat reklamu. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 184 s. ISBN 80-247-0557-5.
[5] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama : učební text. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
Seznam doporučené literatury
[1] DE PELSMACKER, P., GEUNES M. Marketingová komunikace. 1.vyd. Praha: Grada, 2003. 584 s. ISBN 80-247-0254-1.
[2] VYSEKALOVÁ, J. a kol. Veletrhy a výstavy. 1. vyd. Praha: Grada, 2004. 158 s. ISBN 80-247-0894-9.
[3] FREY, P. Marketingová komunikace, nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
[4] VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ J. Reklama, Jak dělat reklamu. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 184 s. ISBN 80-247-0557-5.
[5] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama : učební text. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Jiří Filipec:
Z jakých zdrojů vychází uvedený popis cílové skupiny?
Ing. Ivana Londová:
Pokuste se firmu porovnat s jejími konkurenty na trhu.