Konkurence se vyskytuje v každém odvětví průmyslu. Tato práce se zaměřuje na konku-renci v odvětví výroby a prodeje prvků z plastu.
Teoretická část objasňuje pojem konkurence, její rozdělení a výběr správného konkurenta. Dalším prvkem je cena a její analýza.
Analytická část se převážně zabývá cenovým srovnáním a rozborem cen společnosti SULKO vůči jejím hlavním konkurentům, firmám AQ okna s.r.o., Eurojordán s.r.o., Plas-tová okna Macek s.r.o., Otherm s.r.o., RI-okna a.s. a Vekra s.r.o. Porovnává též, jak konku-renti komunikují se zákazníky.
Anotace v angličtině
Competition is in every branches of industry. This work is interested in competition in branch of production and sale plastic items.
Theoretic part explains competition, its diversification and selection right competitor. Ano-ther item is price and its analyse.
Analytic part mainly deals with confrontation prices and analyses prices SULKO company toward its head competitors, AQ okna s.r.o., Eurojordán s.r.o., Plastová okna Macek s.r.o., Otherm s.r.o., RI-okna s.r.o. and Vekra s.r.o.
The work compares, how companies comunicate with their customers too.
Klíčová slova
konkurence, rozdělení konkurence, cena, cenová nabídka, srovnání cen.
Klíčová slova v angličtině
competition, diversification of competition, price, quotation, compare prices.
Rozsah průvodní práce
64 s., 70 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Konkurence se vyskytuje v každém odvětví průmyslu. Tato práce se zaměřuje na konku-renci v odvětví výroby a prodeje prvků z plastu.
Teoretická část objasňuje pojem konkurence, její rozdělení a výběr správného konkurenta. Dalším prvkem je cena a její analýza.
Analytická část se převážně zabývá cenovým srovnáním a rozborem cen společnosti SULKO vůči jejím hlavním konkurentům, firmám AQ okna s.r.o., Eurojordán s.r.o., Plas-tová okna Macek s.r.o., Otherm s.r.o., RI-okna a.s. a Vekra s.r.o. Porovnává též, jak konku-renti komunikují se zákazníky.
Anotace v angličtině
Competition is in every branches of industry. This work is interested in competition in branch of production and sale plastic items.
Theoretic part explains competition, its diversification and selection right competitor. Ano-ther item is price and its analyse.
Analytic part mainly deals with confrontation prices and analyses prices SULKO company toward its head competitors, AQ okna s.r.o., Eurojordán s.r.o., Plastová okna Macek s.r.o., Otherm s.r.o., RI-okna s.r.o. and Vekra s.r.o.
The work compares, how companies comunicate with their customers too.
Klíčová slova
konkurence, rozdělení konkurence, cena, cenová nabídka, srovnání cen.
Klíčová slova v angličtině
competition, diversification of competition, price, quotation, compare prices.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu.
2. Srovnejte současnou situaci na trhu konkurence firmy.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy.
4. Navrhněte doporučení, kterými by se firma měla řídit.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu.
2. Srovnejte současnou situaci na trhu konkurence firmy.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy.
4. Navrhněte doporučení, kterými by se firma měla řídit.
Seznam doporučené literatury
[1]
[2]
[3]
[4]
[5]
[6]
Seznam doporučené literatury
[1]
[2]
[3]
[4]
[5]
[6]
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Ivana Londová:
Je konkurentem firmy vyrábějící plastová okna firma vyrábějící dřevěná okna?