Tato bakalářská práce se opírá o teoretické poznatky z marketingového výzkumu se zaměřením na výzkum spokojenosti zákazníků. V teoretické části se zabývám teorií marketingového výzkumu, jeho jednotlivými částmi, jednotlivými metodami výzkumu a technikami šetření, které jsem pak následně využila v praktické části. Důležitou částí této bakalářské práce je dotazníkové šetření, které jsem zpracovala pro firmu Emos, spol. s. r. o. a následně ho pak vyhodnotila. Oblast, na kterou bylo dotazníkové šetření zaměřeno, byla spokojenost zákazníků této firmy s výrobky, které tato firma nabízí a také s přístupem zaměstnanců firmy.
Anotace v angličtině
This baccalaureate is based on theoretical knowledges from marketing research with sight on the research of the customer´s content. In the theoretical part I consider the theory of the marketing research, the particular parts of the marketing research, the particular methods of the research and the techniques of the investigation which I used in the practically part. The important part of this baccalaureat is questionnaire which I processed for the firm EMOS and then I assessed it. The questionnaire was aimed at the customer´s content with the products of firm and also with the access of employees to customers.
Tato bakalářská práce se opírá o teoretické poznatky z marketingového výzkumu se zaměřením na výzkum spokojenosti zákazníků. V teoretické části se zabývám teorií marketingového výzkumu, jeho jednotlivými částmi, jednotlivými metodami výzkumu a technikami šetření, které jsem pak následně využila v praktické části. Důležitou částí této bakalářské práce je dotazníkové šetření, které jsem zpracovala pro firmu Emos, spol. s. r. o. a následně ho pak vyhodnotila. Oblast, na kterou bylo dotazníkové šetření zaměřeno, byla spokojenost zákazníků této firmy s výrobky, které tato firma nabízí a také s přístupem zaměstnanců firmy.
Anotace v angličtině
This baccalaureate is based on theoretical knowledges from marketing research with sight on the research of the customer´s content. In the theoretical part I consider the theory of the marketing research, the particular parts of the marketing research, the particular methods of the research and the techniques of the investigation which I used in the practically part. The important part of this baccalaureat is questionnaire which I processed for the firm EMOS and then I assessed it. The questionnaire was aimed at the customer´s content with the products of firm and also with the access of employees to customers.
1. Prostudujte uvedenou literaturu ve vztahu ke zvolenému problému.
2. Charakterizujte firmu.
3. Vypracujte dotazník pro zákazníky společnosti týkající se spokojenosti s výrobky firmy a přístupem zaměstnanců a proveďte šetření.
4. Navrhněte možnosti doporučení pro firmu.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte uvedenou literaturu ve vztahu ke zvolenému problému.
2. Charakterizujte firmu.
3. Vypracujte dotazník pro zákazníky společnosti týkající se spokojenosti s výrobky firmy a přístupem zaměstnanců a proveďte šetření.
4. Navrhněte možnosti doporučení pro firmu.
Seznam doporučené literatury
[1] SOLOMON, R. Michael., MARSHALL W. Greg., STUART, W. Elnora: Marketing očima světových marketing manažerů, 1. vyd. Brno: Computer Press, a. s., 2006.572s. ISBN 80-251-1273-x.
[2] KUBÍČKOVÁ, Miloslava. Průzkum trhu. Voše Zlín, 1999.116s.
[3] KOTLER, P.: Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer, 1. vyd. Management Press, Praha 2003.203s. ISBN 80-7261-082-1.
[4] FORET, M., STÁVKOVÁ, J.: Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky, 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003.159s. ISBN 80-247-0385-8.
[5] SVĚTLÍK, J.: Marketing - Cesta k trhu, Ekka Zlín.253s. ISBN 80-900015-8-0.
[6] ALSBURY, A., JAY, R.: Marketing - To nejlepší z praxe, 1. vyd. Computer Press, Praha 2002.280s. ISBN 80-7226-617-9.
[7] RUSSEL-JONES, N.: Marketing: management do kapsy, 1. vyd. Praha: Portál, 2005.128 s.ISBN 80-7367-008-9.
Seznam doporučené literatury
[1] SOLOMON, R. Michael., MARSHALL W. Greg., STUART, W. Elnora: Marketing očima světových marketing manažerů, 1. vyd. Brno: Computer Press, a. s., 2006.572s. ISBN 80-251-1273-x.
[2] KUBÍČKOVÁ, Miloslava. Průzkum trhu. Voše Zlín, 1999.116s.
[3] KOTLER, P.: Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer, 1. vyd. Management Press, Praha 2003.203s. ISBN 80-7261-082-1.
[4] FORET, M., STÁVKOVÁ, J.: Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky, 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003.159s. ISBN 80-247-0385-8.
[5] SVĚTLÍK, J.: Marketing - Cesta k trhu, Ekka Zlín.253s. ISBN 80-900015-8-0.
[6] ALSBURY, A., JAY, R.: Marketing - To nejlepší z praxe, 1. vyd. Computer Press, Praha 2002.280s. ISBN 80-7226-617-9.
[7] RUSSEL-JONES, N.: Marketing: management do kapsy, 1. vyd. Praha: Portál, 2005.128 s.ISBN 80-7367-008-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. PhDr. Ing. Aleš Gregar, CSc:
Jakým způsobem byste navrhovala řešit neuspokojivý stav komunikačních schopností prodavačů a jak byste ověrovala výsledek svých opatření?
Ing. Hana Brišová:
V závěru práce uvádíte, že respondenti nejvíce kupují pračky, televizory apod. Jak jste k těmto informacím dospěla?