Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zjistit a statisticky vyhodnotit míru spokojenosti zákazníků se službami společensko - zábavního střediska Derby Club Slušovice. Za tímto účelem jsem sestavil dotazník a mezi návštěvníky provedl výzkum.
V první části práce se zabývám teorii a metodickým postupem realizace marketingového výzkumu, zákaznickou spokojeností a možností jejího měření. V druhé části jsem provedl marketingový výzkum, ze získaných informací vyhodnotil výsledky a doporučil možnosti, jak zkvalitnit služby podniku.
Annotation in English
The main goal of my bachelor’s thesis was to find out and statistically evaluate the cus-tomers’ satisfaction with services of leisure time centre Derby Club Slušovice.
The first part of the work concerns the theory, methodic procedure and implementation of the marketing research, customers’ satisfaction and the possibility of its measuring.
In the second part of my bachelor’s thesis I did the marketing research; I analyzed the re-sults and I recommended the possibilities of improving the quality of services of the com-pany.
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zjistit a statisticky vyhodnotit míru spokojenosti zákazníků se službami společensko - zábavního střediska Derby Club Slušovice. Za tímto účelem jsem sestavil dotazník a mezi návštěvníky provedl výzkum.
V první části práce se zabývám teorii a metodickým postupem realizace marketingového výzkumu, zákaznickou spokojeností a možností jejího měření. V druhé části jsem provedl marketingový výzkum, ze získaných informací vyhodnotil výsledky a doporučil možnosti, jak zkvalitnit služby podniku.
Annotation in English
The main goal of my bachelor’s thesis was to find out and statistically evaluate the cus-tomers’ satisfaction with services of leisure time centre Derby Club Slušovice.
The first part of the work concerns the theory, methodic procedure and implementation of the marketing research, customers’ satisfaction and the possibility of its measuring.
In the second part of my bachelor’s thesis I did the marketing research; I analyzed the re-sults and I recommended the possibilities of improving the quality of services of the com-pany.
1. Prostudujte odbornou literaturu, vztahující se k tématu práce.
2. Proveďte analýzu spokojenosti zákazníků společensko-zábavního střediska Derby Club Slušovice.
3. Zhodnoťte analýzu spokojenosti zákazníků společensko-zábavního střediska Derby Club Slušovice.
4. Na základě analýzy navrhněte doporučení pro společensko-zábavní středisko Derby Club Slušovice, která povedou ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
Research Plan
1. Prostudujte odbornou literaturu, vztahující se k tématu práce.
2. Proveďte analýzu spokojenosti zákazníků společensko-zábavního střediska Derby Club Slušovice.
3. Zhodnoťte analýzu spokojenosti zákazníků společensko-zábavního střediska Derby Club Slušovice.
4. Na základě analýzy navrhněte doporučení pro společensko-zábavní středisko Derby Club Slušovice, která povedou ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
Recommended resources
[1] HAGUE, P. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-917-8.
[2] HOROVITZ, J. Jak získat zákazníka. Kvalita služeb. Přek. Toman, P. Novotný, P. Praha: Management Press, 1994. 134 s. ISBN 80-85603-45-4.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] PAYNE, A. Marketing služeb. Přek. Dobešová, V., 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
[5] PŘIBYLOVÁ, M. kol. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996. 238 s. ISBN 80-7169-299-9.
Recommended resources
[1] HAGUE, P. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-917-8.
[2] HOROVITZ, J. Jak získat zákazníka. Kvalita služeb. Přek. Toman, P. Novotný, P. Praha: Management Press, 1994. 134 s. ISBN 80-85603-45-4.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] PAYNE, A. Marketing služeb. Přek. Dobešová, V., 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
[5] PŘIBYLOVÁ, M. kol. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, 1996. 238 s. ISBN 80-7169-299-9.
Enclosed appendices
Příloha PI: Dotazník
Příloha PII: Návrh plakátu
Příloha PIII: Návrh letáku
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Ing. Miloslava Kubíčková:
Ve kterých rádiích podnik propaguje své programy dosud, a ve kterých by dle Vašeho názoru propagovat měl? Zdůvodněte své rozhodnutí.
Ing. Ivana Londová:
Jak velká je oblast, kam firma zaměřuje svou propagační činnost? Považujete ji za dostatečnou?