Tato bakalářská práce analyzuje současný stav systému managementu pražské public relations agentury PRAM Consulting s. r. o., podle doporučení normy systému jakosti ČSN EN ISO 9001:2000. Teoretická část přibližuje systém managementu jakosti, normy řady ISO 9000, dále se zaměří na normu ČSN EN ISO 9001:2000 a její aplikaci ve službách. Následující analytická část představuje společnost a přechází k samotné analýze současného stavu managementu, která je systematicky rozdělena podle jednotlivých prvků normy na část teoretickou, část popisující stav v organizaci a završuje ji část návrhu a doporučení. V závěru dochází ke shrnutí a hodnocení celé analýzy a přiblížení praktických problémů malých českých podniků se zaváděním normy.
Anotace v angličtině
This bachelory thesis analyses the current state of the management system in the Prague public relations agency PRAM Consulting s.r.o., according to recommendation of the Quality System Standard ČSN EN ISO 9001:2000. Theoretic part nears the Quality System Management, specification of series ISO 9000, where further targets on the norm ČSN EN ISO 9001 and it is application in services. The next analytic part presents society and goes over to the very analysis state of the current state of the management, that is systematically divided after single cell of the standard on part theoretic, part detailing state in the organization and it rounds off the part of the proposal and the recommendation. In conclusion it happens to the summary and the evaluation of the analyse, that is rounds off the approximation of practical problems, which in small-sized Czech enterprises battle at loading of the standard.
Klíčová slova
Systém managementu kvality, ČSN EN ISO 9001:2000, malý podnik, Public Relations, služby
Klíčová slova v angličtině
Qality System Management, ČSN EN ISO 9001:2000, small-sized enterprise, Public Relations, services
Rozsah průvodní práce
82 s., 10 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce analyzuje současný stav systému managementu pražské public relations agentury PRAM Consulting s. r. o., podle doporučení normy systému jakosti ČSN EN ISO 9001:2000. Teoretická část přibližuje systém managementu jakosti, normy řady ISO 9000, dále se zaměří na normu ČSN EN ISO 9001:2000 a její aplikaci ve službách. Následující analytická část představuje společnost a přechází k samotné analýze současného stavu managementu, která je systematicky rozdělena podle jednotlivých prvků normy na část teoretickou, část popisující stav v organizaci a završuje ji část návrhu a doporučení. V závěru dochází ke shrnutí a hodnocení celé analýzy a přiblížení praktických problémů malých českých podniků se zaváděním normy.
Anotace v angličtině
This bachelory thesis analyses the current state of the management system in the Prague public relations agency PRAM Consulting s.r.o., according to recommendation of the Quality System Standard ČSN EN ISO 9001:2000. Theoretic part nears the Quality System Management, specification of series ISO 9000, where further targets on the norm ČSN EN ISO 9001 and it is application in services. The next analytic part presents society and goes over to the very analysis state of the current state of the management, that is systematically divided after single cell of the standard on part theoretic, part detailing state in the organization and it rounds off the part of the proposal and the recommendation. In conclusion it happens to the summary and the evaluation of the analyse, that is rounds off the approximation of practical problems, which in small-sized Czech enterprises battle at loading of the standard.
Klíčová slova
Systém managementu kvality, ČSN EN ISO 9001:2000, malý podnik, Public Relations, služby
Klíčová slova v angličtině
Qality System Management, ČSN EN ISO 9001:2000, small-sized enterprise, Public Relations, services
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literární prameny.
2. Zhodnoťte teoretické poznatky a jejich vyústění do závěrů jako východisek pro analýzu managementu společnosti PRAM Consulting s. r. o.
3. Analyzujte management společnosti PRAM Consulting s. r. o. dle prvků normy ISO 9001:2000.
4. Formulujte závěry analýzy.
5. Návrhněte návrhy na zlepšení řízení.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literární prameny.
2. Zhodnoťte teoretické poznatky a jejich vyústění do závěrů jako východisek pro analýzu managementu společnosti PRAM Consulting s. r. o.
3. Analyzujte management společnosti PRAM Consulting s. r. o. dle prvků normy ISO 9001:2000.
4. Formulujte závěry analýzy.
5. Návrhněte návrhy na zlepšení řízení.
Seznam doporučené literatury
[1] NENADÁL J., NOSKIEVIČOVÁ D., PETŘÍKOVÁ R., PLURA J., TOŠENOVSKÝ J. Moderní systémy řízení jakosti (Duality Management). 1. vyd. Praha: Management Press, 1998. ISBN 80-85943-63-8.
[2] HOROVITZ, Jacques Jak získat zákazníka. Kvalita služeb. 1.vyd. Praha: Management Press, 1994. 138 s. ISBN 80-85603-45-4.
[3] VEBER, J. a kol. Řízení jakosti a ochrana spotřebitele. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. 164 s. ISBN 80-247-0194-4.
[4] Norma ČSN EN ISO 9001 Požadavky managementu jakosti {-} Požadavky. ČNI, 2001.
[5] VEBER, J. Management kvality {-} od ISO 9000 k TQM. 1. vyd. Bělá pod Bezdězem: Nakladatelství Máchova kraje, 1997. ISBN 80901730-5-5.
[6] JANEČKOVÁ, Ludmila. Marketing služeb. 1. vyd. Karviná: OPF, 1996. 184s. ISBN 80-85879-34-4.
Seznam doporučené literatury
[1] NENADÁL J., NOSKIEVIČOVÁ D., PETŘÍKOVÁ R., PLURA J., TOŠENOVSKÝ J. Moderní systémy řízení jakosti (Duality Management). 1. vyd. Praha: Management Press, 1998. ISBN 80-85943-63-8.
[2] HOROVITZ, Jacques Jak získat zákazníka. Kvalita služeb. 1.vyd. Praha: Management Press, 1994. 138 s. ISBN 80-85603-45-4.
[3] VEBER, J. a kol. Řízení jakosti a ochrana spotřebitele. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. 164 s. ISBN 80-247-0194-4.
[4] Norma ČSN EN ISO 9001 Požadavky managementu jakosti {-} Požadavky. ČNI, 2001.
[5] VEBER, J. Management kvality {-} od ISO 9000 k TQM. 1. vyd. Bělá pod Bezdězem: Nakladatelství Máchova kraje, 1997. ISBN 80901730-5-5.
[6] JANEČKOVÁ, Ludmila. Marketing služeb. 1. vyd. Karviná: OPF, 1996. 184s. ISBN 80-85879-34-4.