Cieľom mojej bakalárskej práce ''Návrh komunikačného mixu pre štvorkolky a snežné skútre vo firme ABAG, s. r. o.‘‘ je oboznámiť čitateľov so súčasným stavom propagácie firmy. Na základe získaných informácií navrhujem ďalšie možnosti komunikácie so zákazníkom s využitím nových druhov komunikačného mixu.
V teoretickej časti popisujem marketingovú komunikáciu ako takú a jej pôsobenie na konečného zákazníka. Do praktickej časti som zaradila rozbor jednotlivých prvkov komunikačného mixu a návrhy na ich zlepšenie.
Annotation in English
The aim of my Bachelor's work ''Proposal of communication mix for quadricycles and snowmobiles of the ABAG, Ltd‘‘ is providing information about present promotion. According the information which I gained, I suggest to utilize other opportunities in communication by using new types of communication mix. The theoretical part is a description of marketing communication and its influence on final customer. Practical part includes analysis of all parts of communication mix and improvement proposals.
Marketing communication, communication mix, advertising, sales promotion, public relations, personal selling, direct marketing.
Length of the covering note
70 s., 5 s obr. príloh
Language
CZ
Annotation
Cieľom mojej bakalárskej práce ''Návrh komunikačného mixu pre štvorkolky a snežné skútre vo firme ABAG, s. r. o.‘‘ je oboznámiť čitateľov so súčasným stavom propagácie firmy. Na základe získaných informácií navrhujem ďalšie možnosti komunikácie so zákazníkom s využitím nových druhov komunikačného mixu.
V teoretickej časti popisujem marketingovú komunikáciu ako takú a jej pôsobenie na konečného zákazníka. Do praktickej časti som zaradila rozbor jednotlivých prvkov komunikačného mixu a návrhy na ich zlepšenie.
Annotation in English
The aim of my Bachelor's work ''Proposal of communication mix for quadricycles and snowmobiles of the ABAG, Ltd‘‘ is providing information about present promotion. According the information which I gained, I suggest to utilize other opportunities in communication by using new types of communication mix. The theoretical part is a description of marketing communication and its influence on final customer. Practical part includes analysis of all parts of communication mix and improvement proposals.
Marketing communication, communication mix, advertising, sales promotion, public relations, personal selling, direct marketing.
Research Plan
1. Prostudujte problematiku vztahující se k dané problematice.
2. Analyzujte současnou propagační činnost podniku.
3. Vypracujte SWOT analýzu a zhodnťte činnosti a propagaci firmy.
4. Navrhněte nové řešení, komunikační mix.
5. Zhodnoťte efektivitu a náročnost navrhovaného řešení.
Research Plan
1. Prostudujte problematiku vztahující se k dané problematice.
2. Analyzujte současnou propagační činnost podniku.
3. Vypracujte SWOT analýzu a zhodnťte činnosti a propagaci firmy.
4. Navrhněte nové řešení, komunikační mix.
5. Zhodnoťte efektivitu a náročnost navrhovaného řešení.
Recommended resources
[1] NAGYOVÁ,J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: VYSOKÁ ŠKOLA EKONOMICKÁ V PRAZE, 1995. 117 s. ISBN 80-7079-376-7.
[2] FORET,M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[3] KOTLER, Ph. Marketing podle Kotlera: Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 3. dotisk 1. vyd. Praha: Management Press, 2004. 260 s. ISBN 80-7261-010-4.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. 1. vyd. Zlín: EKKA, 1992. 256 s. ISBN 80-900015-8-0.
[5] NASH, E. Direct marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 604 s. ISBN 80-7226-838-4.
Recommended resources
[1] NAGYOVÁ,J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: VYSOKÁ ŠKOLA EKONOMICKÁ V PRAZE, 1995. 117 s. ISBN 80-7079-376-7.
[2] FORET,M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[3] KOTLER, Ph. Marketing podle Kotlera: Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 3. dotisk 1. vyd. Praha: Management Press, 2004. 260 s. ISBN 80-7261-010-4.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. 1. vyd. Zlín: EKKA, 1992. 256 s. ISBN 80-900015-8-0.
[5] NASH, E. Direct marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 604 s. ISBN 80-7226-838-4.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Ing. Ivana Londová:
Dokázala byste formulovat profil stávajícího průměrného zákazníka firmy ABAG, s. r. o.?
Ing. Lenka Vašků:
Používá firma ABAG telemarketing a P. o. S. reklamu?